V maloměstě odkud Marinette pochází, byl krásný sluneční den. Kim si to zrovna vykračoval k místní vyhlášené pekárně. Než vkročil do pekárny, urovnal si košili a dýchl si do dlaně. Když byl připraven vkročit do pekárny, zjistil že je zamčená. To mu přišlo divné, ale plány mu to neničilo, protože on stejně šel za krásnou hodnou pekařkou Marinett.
Vydal se k Marinett domů, který byl ve stejné budově jako pekárna, akorát dveře byly na protilehlé straně domu.
Zastavil se před hlavními dveřmi do Marinettinima domu, aby si ještě naposledy stihl urovnat košili a poté zaklepal.
,,Pekárna je zavřená." Ozvalo se z domu mužský hlas.
,,Ano já vím, ale já si nejdu pro chleba. Já jdu za Marinette." Zakřičel Kim, aby ho ten kdo je vevnitř slyšel.
Najednou se začali otvírat dveře, za kterými se následně objevila tvář pekaře. „Marinette tu není." Řekl pekař a šel se znova posadit k jídelnímu stolu. Nechal otevřeno, tak Kim šel za ním.
„Aha není tady, noo a kdepak je?" Kimovi přišel pekař vrásčitější a nevyspalejší než obvykle.
„Kéž bych věděl, kde je nebo aspoň jestli je ještě naživu." Řekl nešťastně.
„O čem to mluvíte?" Řekl naštvaně Kim, protože nevěděl o co kráčí.
„Víš Kime, když jsem neuposlechl Marinett tak jsem jel přes hluboký les. Už se stmívalo a začínala být zima.... No nebyla nějaká přehnená zima, ale i tak je to nepřijemní-„
„Zkrať to a řekni mi kde je Marinette!" Už byl Kim netrpěliví, chtěl vědět kde je Marinette.
„.....Marinettu drží zlé Černé Zvíře." Řekl Marinettin otec stručně.
Kim chvíli se zaujetím sledoval pekaře, ale pak se rozesmál. „Cože? Marinette vzalo zlé zvíře? Tys mě teda pobavil. Měl bys přestat číst pohádky." Kim se musel držet židle, aby nespadl od toho jak hodně se smál. Nakonec Kima smích přešel a zvážněl. „Tak kde je Marinette?"
„Přísahám na mou duši, že nelžu. Říkám ti pravdu, v tom hustém lese je sídlo a v něm přebývá Černé Zvíře." Začal se pekař hájit, ale Kim ho sledoval s nadzvednutím obočím. „Proč mi nechceš říct kde je Marinette? Vždyť jsem ti říkal, že mi nevadí, že má malý věno."
„Prosím Kime poslouchej mě-„ „To je Fuk, jdu si ji najít sám." Mávl nad tím Kim rukou a odešel s nepořízenou.
„Nikdo mi nevěří... nikdo ji nepomůže." Marinettin otec se cítil příšerně. To že ho všichni teď mají za blázna mu bylo jedno, ale to že nevěděl, kde nebo co se děje s jeho dítětem, bylo pro něj mučení. Takový zármutek necítil ani když ztratil jeho drahocenou ženu.
...
Marinette po rozhovoru s Kwami byla rozhodnutá si promluvit s Černým Zvířetem.
Byla ve svém pokoji a chodila sem tam. „Můj Pane, ... nebo mám spíš říct můj princi?"
Tikky: „Můj Pane bude lepší."
Marinette: „Dobře. Můj Pane, nechci být troufalá ale chci si stěžovat ... ne to je blbý. Můj Pane, nelíbí se mi.. ach joo!" Marinette zaklonila hlavu a udělala neidentifikovaní zvuk.
„Myslím si že si to nemusíš nacvičovat, prostě řekni co máš na srdci." Chtěla ji pomoct Tikky.
„To není tak jednoduché, jak si mám stěžovat bez toho abych si stěžovala?"
„Ale ty si chceš stěžovat." Upozornila ji Tikky.
„To jo ale, učili mě že stěžování je nevděčné a já chci být princi uctivá a vděčná... protože je to princ a k princi se takto máte chovat."
„Marinette, tvůj problém je to že jsi až moc hodná. A taky jsi až moc paf z toho že je princ, pořád to je jen člověk.. co jsem to ře?-" ‚Vážně jsem řekla že je jen člověk?'
„Maminka mi říkala, že princové mají modrou krev a taky že spí se spoustou polštářů, což teď spím i já, takže to bude pravda i s tou modrou krví. JO! A taky prý jsou hrozně ale hrozně krásný." Marinette si začala dělat milné představy o princích.
Kwami začali nervózně po sobě házet nejisté pohledy. Nakonec Nooroo se ujmul slova. „No... vlastně princové nemusí být vždy krásný, někdy mohou být i dokonce až odpudivý,......ale pořád je důležité nezapomínat na to co je uvnitř."
„To máš pravdu Nooroo." Odvětila Marinette. Všichni Kwami si oddychli, než Marinette zas spustila.
„Záleží i na činech, jestli je to i dobrý člověk a ke všem se chová vlídně."
Kwami se znova zatvářili nejistě.
Trixx se stranou Tikky zeptala: „Jak plánujeme vlastně, že náš plán vyjde?" „Trixx, my nemůžem nic dělat, my neplánujem, my jen doufáme."
Trixx: „Náš plán sice byl rozdělen jen na dvě části, ale první byla to, aby se Černé Zvíře zakoukalo do Marinette, což bylo jednoduché když Marinette je tak milá dívka, ale co krok číslo dva? Jak se může Marinett zdát být neodpudivé Černé Zvíře? Natož, aby se do něho zamilovala??
Tikky: „Neboj Trixx, mně to také nedá v noci spát, ale šance že sem dobrovolně přijde dívka, je velice malá, natož aby sem přišla tak hodná, obětavá, trpělivá a tak krásná dívka jako Marinette."
Mezitím co si Trixx s Tikky šuškaly, se Marinette s chopila zajít za Černým Zvířetem. Jak audience u Černého zvířete proběhne, zjistíte v příští kapitole.
ČTEŠ
Kouzelná kráska a Černé zvíře
RomanceKráska a zvíře jako MLB. Ukázka: Klika začala klesat dolů. Celou místností proletěl zvuk vrzajících dveří. Nebyl to pekař kdo vstoupil do paláce. Černé zvíře se skrčilo, aby ho nebylo vidět. Černé zvíře spatřilo vstupovat do jeho paláce vystrašení...