A hirtelen találkozás

34 2 2
                                    

Ez a nap is unalmasan indult.A mi kis doktorunk felkelt az ágyból.Persze nem önszántából.Menni kellett próbára hisz a turné nem várhat és előtte még próbálni is kéne.De valami más volt.A felesége.Tegnap hatalmas vitát vívtak ami nem természetes főleg nem náluk.Eddig mindig is egy boldog házaspár voltak.De most minden egy csapásra megromlott.Be jött a turné és egyre többet veszekedtek már szinte mindenen.Minden napossá vált már a tányér dobálás is.Mrs.Lorenz nem tudta mit csinált csak csinálta és ugyan így volt ez Flakeval is.Az üresség érzése napról napra átjártaVoltak napok amikor már fizikailag képtelen volt lenyomni a billentyűket és remegett,remegett tudván hogy most megy tönkre a házassága.De nem mondhatta el senkinek sem,akkor ki nevetnék vagy esetleg Richard kijelentené hogy"ez egy házasság sex nélkül" semmi baj nem lesz hisz itt van a második házasságod.De Flake szívét ez nem lágyította meg,csak egyre jobban kezdett megutálni mindenkit.Kivéve Tillt ő mindig ott volt neki és segített ha valami baj volt.Ő nem nevetett rajta mint a többiek akik mit sem tudtak.
Egy nap mikor megint össze veszett feleségével,elindult a boltba hogy bevásároljon ha már minden így alakult.De apropó valamit elfelejtett.A nagy veszekedés közepette otthon hagyta a pénztárcáját.De sajnos ezt már későn vette észre.Mikor végre oda ért a kasszához hogy fizessen és már tényleg csak a fizetés volt hátra észre vette hogy valami nem stimmel,hogy nincs nála a pénztárcája.A vele szemben ülő kasszás nő eleinte kedves volt de mire Flake már lassan 10 perce tartotta fel a sort kicsit mérges lett.
-URAM MAGA ENGEM NE NÉZZEN HÜLYÉNEK,NEM TUDD ÁTVERNI ÉS NEM MEHET HAZA FIZETÉS NÉLKÜL.-kiabálta mint a fába szorult féreg a pénztáros
Ekkor Flake extrémen pánikba esett.Az izzadtság cseppjeiből már egy új Dunát lehetett volna indítani.
És amikor Flake már teljesen oda volt hogy ő ezt nem bírja,hirtelen érzett a hátán egy nyomást egy nagyon puha de mégis erőteljes nyomást.Nagy hirtelen megfordult és ki állt ott?Na ki?Hát Till,a kezében pont annyi pénzel mint amennyit Flakenak fizetnie kellett volna.
-Elnézést a kis rablóm elszökött a böriből-nevetett Till és lerakta a pénz a pénztárosnak akinek még mindig vörös volt az arca.Majd Till megfogta Flake kezét még mindig nevetve.De Úristenem milyen szép is volt mikor nevetett,de Flakenak játszania kellet a normálisat.
-Először is nem vagyok a fogjod,másodszor is,másodszor is ömmm.....
-Imádom mikor mérges vagy Flakey-mondta kacagva Till
Flake pedig csak nézett előre és nem tudta felfogni mi történt.

Till?Where stories live. Discover now