A fiúkban lassan lenyugodtak a hormonok a farkuk is lekonyult és mindketten ráhúzták a takarót a testükre ha még a szerelem nem melegítené őket ennyire.
-Szeretlek-mondta Till és elaludt
De Flake nem tudott,valamiért nem jött álom a szemére.Egyre csak gondolkozott,gondolkozott azon hogy vajon hol lehet most a felesége.
Csak vergődött egész éjszaka,izzadt már hát levetette magáról a takarót.Akkor meg fázott,nem bírta elviselni.
Nagyjából 4:00 körül sikerült elaludnia,de ez nem tartott sokáig.
4:23 fele kipattant a szeme de most kivételesen nem magától,hanem egy hatalmas zajtól ami kintről jött.
A hatalmas zaj pedig nem volt más mint egy Vintage autó hatalmas küzdelmei hogy beálljon.Flake ekkor bepánikolt.A felesége haza jött és Till itt fekszik pucéran az ágyukban.
Még mindig tudta hogy Tillt jobban szereti de a felesége mindig egy domináns nő volt,na meg az após is megverné,anyósról nem is beszélve.
Flake pedig gyorsan csak tudatlanul megcselekedte a legrosszabb dolgott amit ott és akkor meg lehetett volna cselekedni.
Gyorsan lekapta Tillről a takarót,az erotikus playlistet ami eddig ment leállította,felkapcsolta a lámpát és elfújta az összes hangulta gyertyát.
-Kellj fel Till-rázta Flake Tillt
Till persze csak hörgött egyet majd valami olyasmit mondott álmába hogy
-Jól van kislány,mégegyszer magamévá teszlek Flake
-Aranyos vagy Till,de mindjárt haza jön a feleségem na majd akkor tegyél a magadévá-kiabállta idegesen Flake.
Majd aztán neki állt mégegyszer megrázni Tillt,de most sem jött semmi válasz.
Aztán rájött valamire,valami olyanra amit soha életében nem gondolt volna.A nehéz gyerekkora miatt senki sem bánt vele kedvesen csak az anyukája de az osztálytársai mindig megverték.
De mivel most egy pillanatra ki látott a ködből rájött arra hogyha nem rázza kezdi kedvesét hanem mondjuk egy csókkal kelti akkor minden könnyebb.
Hirtelen Flake mégis megtoppant,már egy csomószor megcsókolta Tillt de hirtelen olyan nehéz volt,lehet hogy azért mert pucér volt lehet hogy azért mert már túl van a "szüzessége elvesztésén" egy férfival.Mindegy is volt vett egy mély levegőtt és Till ajkaira tapasztotta az övét.Lassan már érezte hogy Till kezd magához térni és akkor hirtelen össze ért a kettőjük nyelve.Oly sokszor megtörtént már de még mindig egymásban akartak maradni örökké.
Till nagy hirtelen felemelte a kezét és végig simította Flake hosszú haját.
-Guten Morgen mein Schatzi -mormolta Till
Flake pedig vissza akarta tapasztani száját Tillére,Till pedig nem ellenezte az ötletet.Majd aztán még egy pár perc forró csókolózás után
mikor Flake már azt is elfelejtette miért kelltette fel Tillt,Till pedig nem volt puhány be húzta magával Flaket az ágyba puhán.
-Na és most elmondod apának hogy mi bántja a lelked okszi?-mondta Till miközben elkezdte megint Flake haját túrni.
Flake maga elé nézett de ott csak Till szemeivel találkozott.
-Elmondod ugye?Én nem ítéllek el semmiért sem,én minden egyes furcsa gondolatod szeretném ha megosztanád velem mert így szeretlek.-fogta meg Till Flake álát.
-Én is-mondta félénken Flake-Csak hát...haza jött a nejem-kezdett el sírni Flake -De én jobban szeretlek téged Till mint őt sokkal sokkal sokkal jobban-mondta hatalmas könnyekkel Flake.
-Ez esetben én csak annyit tudok mondani hogy ne hagyd hogy befolyásoljanak olyan emberek akiket nem szeretsz,én is sokáig hagytam és ezért Nelenek kicsit el is csesztem a gyerekkorát.De figyelj elmondod neki hogy mi a helyzet és mindennek vége lakhatsz nálam és segítek talpra állni-mondta Till és pici puszit nyomott Flake könnyes arcára
-De nem merem elmondani neki-szipogott Flake
-Akkor az jó hogyha ketten megyünk oda?-bökte meg szerelmének vállát Till
-Jooo-mondta egyre halkabbodó hanggal Flake
-Ebbe bele egyeztünk-nyújtotta kezét Till,Flake pedig rá is markolt,de Till váratlan fordulattál megfogta Flake kézfejét és megpuszilta.
-Drágám én nem zavarlak de nem kéne felöltöznünk?-mondta Flake hogy terelje a témát mert már megint állt a rúd
Tillnek a még mindig férfias de pucér testére tekintett.
-Jó ötletnek hangzik-nevetett egy kicsit.
És Till elindult a nappaliba a ruhájáért amit még tegnap este ott vett le.
Flake pedig maradt a szobában és öltözött.
Majd a semmiből megjelent Till és a seggére csapott egy nagyot.
-Ez mi volt?!-kérdezte Flake
-Csak élvezem hogy ilyen sexy pasim van-mondta elégedett arccal Till
-HOGY MID VAN?!-hallatszódott a háttérből egy női hang.
Flakeba bele fagyott a szar is,és Mrs.Lorenz egyre csak közeledett és közeledett.De amikor meglátta Till póló nélkül boxerbe egyből lement az agyvize.
-Te kúrod a férjemet titokba?-dőlt oda Till mellkasára Mrs.Lorenz-Nagyon izmos vagy grr-provokálta magát tovább
Till pedig hát soha nem ütne nőt de ez a pokolfajzat nem egy nő volt,azok után amiket Flake mesélt róla biztos hogy nem,és a még szomorúbb hogy Flake azt hitte hogy ez az igaz szerelem,hogy ilyen érzés mikor szeretnek,ezért is viselkedett Tillel eleinte furán.
De mindegy is a lényeg hogy Till minden hírnevét feladva letaszította Mrs.Lorenz fejét a mellkasáról.A nő persze sikongatásokba tört ki.
-Ááh segíts Flake meg akar erőszakolni-ordibálta és még a telefonját is előkapta hogy ezt közölje a rendőrséggel hogy mi történt.
De a karma győzött,Flake erőtt vett magán és kiverte felesége kezéből a telefont és rátaposott.
-Hülye vagy?!-esett neki a nő ízléstelen műkörmeivel férjének.
De olyan gyorsan ment hogy Flake nem tudott reagálni.Egy pillanat alatt hatalmas sebet vájt Flake puha arcába.A hatalmas sebből dőlni kezdet a vér és csak csepegett.De a nő nem hagyta abba felkapott egy üvegtálkát és Flake fejéhez vágta.A férfi ekkor már alig volt magánál.Till próbált segítő kezet nyújtani azzal hogy lefogja a nőszemélyt de nem segített sokat,rosszul fogta meg és ennek következményében orrba könyökölte Tillt.
Persze Mrs.Lorenz nem volt egy "könnyen feladom" tipusú ember és a maradék szilánkok közül kikapott egy nagyobbat és amíg Till a vérző orrát igazgatta a nő neki álllt a földön heverő férjébe párszor bele szúrni a hosszú és vastag üvegdarabot.
Flake felsikította fájdalomtól amire Till felkapta a fejét.Részegesen próbált segíteni mert szédelgett az orrát ért sérülés miatt de a szerelme csak fűtötte tovább.De Lorenz asszonyság már annyira véresre szurkálta férjét hogy Flake már alig kapott levegőt.
Till erre vérszemet kapott és nőpárti létére leütötte a nőt.Egy jól irányzott nyakra ütés volt minden
Mrs.Lorenz persze egy ütésre elájult egy sikoltás kíséretében.Till pedig aggódva rohant újdonsült pasijához.
-Jól vagy picim,ugye jól?Hívom a mentőket várj-aggódott Till és fel alá rohangált a szobában.
Flake eközben már nagyon sok vért vesztett.
Till pedig nem tudta mit kéne csinálni,ilyen mély sebbel még nem találkozott.Flake pedig könnyes szemmel hevert a padlón a lélegzete már alig haladt és szép lassan lehunyta szemeit és a halálán volt.
Till ekkor sírni kezdett,gyorsan a telefonjáért indult és remegő véres ujjakal beírta a mentők számát és gyenge hangon beszélni kezdett.
-Hallo?A mentők azok? a barátomnak szúrt sebe van nagyon mély és már csukva van a szeme kérem jöjjenek mert haldoklik kérem kérem kérem-hadarta Till majd remegő kezekkel elejtette a telefont
-Milyen utca milyen számra küldhetem a mentőt?
-Zitrom Straße 69-kiabálta Till és szaladt is vissza vérző szerelméhez.
Gyorsan beért a szobába és látta hogy Flake mondani akar valamit,de nem tudta mert nem bírt már beszélni sem.
-Mi az kicsim mi az??-mondta sírva Till
-Én-Én nem tudom mi lesz ....ennek a vége......de szertném ha tudnád hogy.....szertlek ......és ha meghalok legalább egy .....egyel kevesebb a.....-és Flake lehunyta szemeit
-Nem Nem NEIN ez nem lehet igaz kérlek Flake kérlek nem halhatsz meg szükségem van rád babám kérlek-simogatta Till Flake fejét és meg is puszilta és ezt ismételgette de csak nem jött a mentő.Tillnek támadt egy ötlete.
Tudta hogy Flake imádja a Diamant című számot ezért a füléhez hajolt és mély hangján tele érzelemmel rázendített
-Du bist schön wie ein Diamant-énekelte sírva
és csak simogatta,simogatta a szerelme fejét aki már félig halott volt.Nem tudta fel fogni mi lesz ha meghal élete szerelme.
Lassan pedig meg érkeztek a mentősök és azonnal elvitték Flakét Till meleg karjai közül.
STAI LEGGENDO
Till?
FanfictionMindig is volt egy dolog ami összehozta ezt a két elkóborolt lelket.Hol a billentyű szólók hurka és hol a csodás énekhang.De Flake élete nem csak nevetés és boldogság hanem kemény cudar,főleg mióta a felesége másképp,furcsán viselkedik. De a nagy bá...