A nap lassan már szállt le az égről.Aranyosan emelte sugarait a mélybe.Till pedig ugyanilyen aranyosan próbált meg Flakenak egy kiadós vacsit csinálni.Flake pedig boldogan ült a zongora előtt és a Depeche Mode Enjoy the Silence című számát játszotta.Till imádta hallgatni az egészet,gondolta ő is becsatlakozik hisz tudja a szöveget,de viszont mégsem tette.Nem szeretett sok ember előtt énekelni.Oké a koncert az oké de hogy a kis csodája mellett éneklejen.De mi van ha belehibázik a szövegbe,vagy ha mást kezd el énekelni és belekavarodik.NEM.Ő nem fog énekelni semmiféle képpen.
-Words like violence....break the silence-hallatszódott a hang a zongora felől.Till nem nagy zajt csapva letette ami épp a kezében volt és áthajolt az ajtón.
Flake énekelt,teljes szívéből.Till még talán sosem látott ilyen angyali hangot.Csak bámulni tudta a hangos szépséget.
Flake pedig csak csukott szemmel játszotta a kottát.Till arcán már szintén fellelhetőek voltak az apró örömkönnycseppek.
-Words are very unnecessary they can only do harm.-keveredett Flake hangjával Tillé.
Flake egyből abba hagyta a játékot és Tillre szegezte a szemét.
-Mennyit hallottál?-kérdezte ijedten
-Az egészet,de nyugodj meg...
-Én megnyugodni dehogyis végig hallgatad a rettenetes áriámat -borult be Flake arca
-Nem,Nem ez szép volt hidd el nekem-tette Till Flake vállára a kezét.
-Komolyan mondod-csillogtatta Flake szemét Tillre
-Persze persze babám-mondta Till újra
Aztán persze egyből megfogta Flake hosszú haját és mélyen bele markolt.Az izzadtság cseppek csepegtek mindkettejük arcáról.Till kéjesen Flake szémbe nézet mint az éhes fenevad aki készül megenni áldozatát.Hát Till sem készült másra megenni áldozata szívét és áthatolni lelkén. Lassan közeledett Flake szájához.
-Meg akarlak baszni-lehelte bele Flake fülébe
Lassan mégjobban beletúrt a hosszú hajába.
Flake már hajolt volna Till arcához egy csókra de Till meghúzta a hosszú haját.
-Nem,Nem ezt egyenlőre nem érdemled meg.Majd csak akkor ha azt teszed amit apuci mond neked kancás babám-suttogta tovább
-És,És apuci mit mond?-remegett Flake aki két kezével takarta erekcióját.
-Először is vedd el mindkét kezed hadd lássam azt a csodás faszodat,úgyis éhes vagyok
-Jól van apuci-mondta engedelmesen Flake.
Elengedte mind két kezét és hagyta hogy a dolgok megtörténjenek.
Till eközben nem lustálkodott.Szép lassan le vette Flakeről a melegítőt és egyből elétárult a boxere.
-Héé én azt hittem fecskét hordasz,de mindegy is-kuncogott kicsit Till
Flake eközben halálra pirulva ült,de mégis feszélyezte valami.Nem merte elmondani Tillnek hogy ő még nem dugott pasival,igaz mindig is vágyott rá de nem.
-Apuci?
-Igen?
-Én-Én még nem dugtam férfival és hát...
-Attól félsz hogy nem lesz elég jó?Ettől nem kell félni apu vigyáz rád és ha fáj akkor szólj oké?-nyögte Till
-Oké apuci-remegte Flake.
Till pedig neki állt le venni róla a pólót.De amint rájött hogy ez nem fog menni egyből le tépte Flakeról a pólót.Flake teste pedig a hideg hatására megborzongott.Till is neki állt hát vetkőzni.Az izmairól csak úgy csúszott le a póló és az izzadságcseppek végig gurultak karizmain és az egész férfias testén.
-Kívanlak Till...-nyögte Flake
-Milyen Till?én apuci vagyok!-mordult fel Till akarom mondani apuci
-Értem apuci
-Fogd be-ennyi volt az utolsó szó ami elhagyta a száját apucinak
Flake hirtelen nem kapott levegőt.Till meg éppen egy faszt bekapott.Flake sikoltott,nem bírta.Nem képzelte volna volna hogy Till ilyen jól csinálja.Még a felesége sem szop ennyire jól.
-Elmegyek,UISTEN TILL NEM BÍROM-kiabálta de Till nem hagyta abba.Tette a dolgát legalább ő tudta mi a dolga.De Flake tényleg elment de ekkor Till már elengedte a méretes nemiszervet.Zárólag végignyalta és aztán végleg elengedte.
-Úgy mész el mint egy kislány
Flake arcára már megint ki ült a hidegség
-Akarom mondani mint egy rossz kislány akit apuci mindjárt nagyon piszkosul megbüntet.
Flake ekkor már kiérdemelte a csókot apucitól és meg is tette.
-De most te jössz te mocskos kurva-húzta hátra Flake haját Till.
-Igen is apuci-nyögte Flake
De Till eközben még mindig fogta a haját hogy ne tudjon menekülni.Flake eközben folyton nyögdösöt.Majd egy jól irányzott mozdulattal rányomta fejét péniszére.Flake majdnem megfulladt,ez túl nagy volt neki előszörre.De nem Till is kielégítette ő is megteszi.Till eközben már más világon volt.Őt már sok mindenki szopta már le nem csak az élettársa és voltak már férfiak is de ilyen jól még senki sem elégítette ki.Flake meg csak nyelte,nyelte ezt a csodát.Csakhogy Till időközben elélvezett.
Flake pedig spermával teli szájjal feküdt ott.Lenyelte még nem ízlelet spermát de ez különösen finom volt.
Till pedig már mozdult volna amikor Flake lefogta
-Mit szertnél te kis kurva?
-Mégegy kört..-nyüszörgött Flake.
És amint ezt kimondta már érezte is a hajában azt a kielégítő kezet.Már szopta is de most okos volt.Az ex felesége nagyon sok meleg pornót nézett és sokba Flaket is bele rángatta.Abba hagyta tehát a szopást és elkezdte kiverni Tillnek.Till meglehetősen örült ennek mivel nem számított rá már megint arra lettek figyelmesek hogy Till elment.
-Ez jó volt,huu de most azt csináljuk amit ki akartam volna veled próbálni évek óta.
Till felállt és elindult a táskájához.Kivett belőle gumit és Flakera nézett kérdőn
-Szeretnél védekezni királynőm
Flake tudta hogy ő egy férfi de mégis elpirult.
-Nem kell az szívem szeretnélek közelebb is érezni.Közelebb mint gondolnád.-mosolyodott el pimaszul Flake.
Till hirtelen felkapta Flaket és csókolózva betébojodott vele a hálószobába.Ott lerakta az ágyra és felé hajolt.
-Szertlek-mondta és Flake már érezte is magában a nyomást,fel alá és egyre durvábban.
-Szólj ha fáj,tudod hogy nem akarnék ártani neked,csillagom-húzta ki Flake izzadt haját az arcából és besimította a füle mögé.
YOU ARE READING
Till?
FanfictionMindig is volt egy dolog ami összehozta ezt a két elkóborolt lelket.Hol a billentyű szólók hurka és hol a csodás énekhang.De Flake élete nem csak nevetés és boldogság hanem kemény cudar,főleg mióta a felesége másképp,furcsán viselkedik. De a nagy bá...