A padlón már nem fáj!

8 0 1
                                    

Till már a 3dik kávéjánál járt amikor végre leült mellé egy rokonlélek egy ember aki talán segíthet a problémáján.Az említett személy egy fekete csukjás pali volt.A fószer először nem tetszett Tillnek arrébb is ült egy hellyel.
Tudta hogy ez a csávó el akar neki adni valamit.
Valamit amit még annó Richarddal próbáltak ki mikor még "kölyök kutyák" voltak.
Hisz mindenki ismeri a storyt mikor két ittas és beszívott német férfi majdnem halálos veszedelembe keverdtek az akkor 3 éves Nele Lindemannal.Till sosem akar vissza emlékezni arra a napra,arra a napra mikor majdnem megölte a saját lányát.
Richard volt az ötletgazda aki szerint Till túl sok terhet viselt és magán az egyedül álló apa szerepe miatt,szerinte jó lett volna egy kis felfrissülés.
Nyílván Richard jót akart és még csak alig volt felnőtt,de Till tényleg bele ment a dologba.
Lassan csak egy korsó sörrel kezdtek és amikor már érezték a hatását a fenséges italnak akkor neki álltak szívni.
Richard egy kis kokot is kevert magának és Tillt is meghívta szívni,Till pedig egye fene csatlakozott.Majd utánna meghívták egy kis levezető füves cigire,azt is elfogadta,és nem sokkal később egy kocsiban találta magát Richarddal aki már elájult de Nele még magánál volt. Nele akkor volt 3 éves nem emlékezett sokra.De az biztos volt hogy az autó elsüllyedt egy kisseb tóban ha Till nincs ott lelkileg.Till abban az éjszakában szembe nézett a halállal.A gyermek is majdnem meghalt sőt Richardot is ő mentette ki.
Akkor megfogadta hogy sosem szív vagy kokozik újra akármi is legyen.
De a fekte csuklyás ember csak jött utánna és még a Wcre is követte őt.Majd amikor be állt Till mellé a piszoárhoz elkiáltotta magát
-Till Lindemann a Rammstein énekese nagyon szeretem a zenéjét,örvendek-nyújtotta a kezét az idegen
Till először vacilált hogy megfogja-e az idegen kezét de aztán végül is megtette.
-Én is örvendek,ahogy látom lelkes rajongó vagy-erőltette Till a mosolyt.
Az idegen csak mosolygott egy ideig
-Na és miért vagy itt?-tette fel a kérdést az idegen
Tillnek összszorult a szíve,lassan puslogott egyet és csak bámult maga elé
-Óh,sajnálom valami rossz dolog történt?-kérdezte vissza az idegen miután leeset neki hogy Tillt valami bántja.
-Igen,BASZKI IGEN MAJDNEM MEGHALT ÉLETEM SZERELME-kibálta Till és lassan megint elkezdtek folyni a könnyek az arcán.
-Sophia?-vonta fel szemöldökét az idegen kicsi együttérzéssel a hangjában
-Nem,NEM FLAKE FLAKE-sírt tovább Till
A csukjás férfinek pedig mi sem lett volna egyszerűbb minthogy kihasználja Till fájdalmát és előnyt kovácsoljon belőle.
-Flake?Összejöttetek?Gratulálok sokáig remélem meggyógyul-mondta az idegen miközben neki állt Till hátát simogatni.
-Tudok valamit ami majd enyhíti a fájdalmad-súgta Till fülébe a csukjás fazon
-Mi-Mi lenne az?-mondta remegve Till
-Egy kis könyedtség nyújtsd ki a markod megmutatom-súgta tovább az izzadt remegő Tillnek a szöveget
Till persze úgy tett ahogy mondták neki és lassan meg is kapta amit akart.A keze hirtelen nehezebb lett egy kis csikkel.
Abban a csikkben pedig volt valami,einfach fű
Az a fű amit Till beszívott magába aznap mikor majdnem megölte a legszeretettebb embereket maga körül.
-Nem tehetem-nyögte mérgesen
-De miért?Csak lenyugszol tőle
-Majdnem megöltem a saját kislányomat Nelet amikor utoljára szívtam ilyet.
-Van Kokom is -nevetett a fura fazon
-Hadjál békén-mondta Till és földhöz vágta a füves cigarettát és kiviharzott vissza a váróban.
A váróban viszont nem volt minden rendben.
Egy hatalmas kiáltás hallatszódott amitől Till majdnem elájult.
-Flake Lorenz a 6. Műtőben alig kap levegőt és nagyon sok vért vesztett kevés az esély hogy túl éli-hallatszódott át a korházon
Till pedig a szívéhez kapott
-Mi-Miért történik mind ez velem,MIÉRT-kiabált Till
A nővér szomorú arccal rá nézet és csak ennyit mondott
-Sajnáljuk
Till pedig akármennyire is férfi icon volt nem bírta magában tartani erős sírását
-MIÉRT,MIÉRT NEM MONDTAM EL NEKI ELŐBB HOGY SZERETEM MIÉRT. MOST LEHET HOGY MEGFOG HALNI ÉS ÚGY HOGY NEM IS ÉNEKELTEM MÉG NEKI HOGY NEM IS VITTEM EL ŐT SÉTÁLNI PEDIG AZ A KEDVENCE ÉS NEM CSÓKOLÓZTUNK A NAPLEMENTÉBEN-sírt tovább Till a korház folyosóján.Az öklét a kemény padlóba verte.A kezei már vérben áztak és az arcát már csak könnyek övezték.
Ekkor pedig egy nővér indult felé aki segíteni akart
-Uram-nyújtotta Till felé a kezét a nő
-NE URAMOZZON HADJON BÉKÉN A SZERELMEM HALDOKLIK-Till pedig leütötte a nő kezét
A nő persze megértette Till fájdalmát akinek hirtelen elpattant valami az agyában
Gyorsan felállt és elindult a wc felé
A Wc re érve látta hogy már nem áll ott senki sem,és összerogyott megint.
-Miért történik ez velem mindig-sírta Till
De ekkor a semmiből előbújt a már ismert csuklyás fazon.
-Na mivan Till visszatértél?
-Meg van még a kokód?-förmedt rá Till a csávóra
-Persze persze gyere-segítette fel Tillt a csávó és már rakta is volna ki a dolgokat
-Füvet is kérsz?Rád fér-mondta a fazon
-Igen-mondta gyenge hangon Till
A csávesz pedig kikészítette a kokót és oda már csak Tillre várt hogy felszívja.
Till pedig a piszkos földről szedett kokót csak úgy szívta magába mintha ez kötelező lenne neki.Már lassan lassan érezte a hatását.
-Van gombám is-jelentette ki a csávó
Till pedig már csak bólogatott és kapta is a gombát.
Na azzal is végzett és kezdte már úgy érezni hogy már nem érez semmi rosszat sem.
A fazon még megtolta egy kicsit Till kedvét egy üveg vodkát is a kezébe nyomott majd lassan boldog arccal azt mondta
-Idd meg mindet
Till pedig nagy fájdalmában amit már elfelejtett lehúzta mind.Aztán persze fáradtan eldőlt oldalra.
A fazon meg nevetve otthagyta
-Ez is meghalt,Flake is-mondta nevetve
Eközben a műtőben már hatalmas harcok folytak.Az orvosok persze mindent jól kezeltek és mikor hirtelen besípolt a gép nem kaptak pánik rohamot.Nyugodtan kezelték a dolgot,tudták hogy Flaket vissza tudják hozni a klinikai halálból.
-Defibrillátort kérek!-jelentette ki az orvos
Ami már ott is termett a kezében és pár áram ütéssel stabilizálta Flaket aki már újra jól volt.
-Nehezen de megcsináltuk-jelentette ki az orvos
A nővér meg nagy örömmel indult megkeresni Tillt hogy elmondja neki a nagy hírt de sehol sem találta.Eszébe jutott mintha múltkor a wcbe rohant volna be.
Aranyosan benyitott a wcébe és elkiáltotta magát
-Herr Lorenz jól van!!
De nem jött válasz,kicsit közelebb ment és megtalálta Till a padlón heverve ahogy alig kap levegőt.Hatalmasat sikoltott de ez már a következő fejezet.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Till?Where stories live. Discover now