Selaaammmm. Bu benim ilk ficim ve çoookk heyecanlıyım. Umarım beğenirsinizzz. ÖptümmmAlarmım çaldığında aniden vücudumda büyük bi ağrı hissettim. Dün yine kendimi fazla zorlamıştım. Jimin ve Jungkook gittikten sonra 4 saat yetmezmiş gibi 3 saat daha dans etmiştim.
Bir şekilde yatağımdan çıktım ve hazırlandım. Tam kulaklığımı takıp evden çıkacaktım ki mesaj kutumu gördüm.
12 yeni mesaj *
(10.00)
Jimin
Hoseok eve gittin mi?
Eve gideceğini söylemiştin
Yine yalan mı söyledin yoksaJungkook
Hoseok
Hoseok daha fazla çalışırsan hasta olucaksınJimin
Bu kadar çok çalışman iyi değil kendini fazla yoruyosunJungkook
Hoseok
Hoseok!Jimin
Nerde bu?
Mesajlara bak artık(11.00)
Jimin
HOSEOK CİDDEN SENİ ÖLDÜRÜCEMJungkook
Okulda görüşücez Hoseok.İçimden bi hasiktir çektikten sonra müzik dinleyerek okula doğru yol aldım.
Okula gittiğimde bahçe neredeyse boştu. Ders daha başlamamıştı. Onca insan nerde olabilir ki
Bi bankta oturmuş nota defterine bi şeyler karalayan Namjoon'u gördüm. En iyisi ona sormak.
Hs: Hey Namjoon herkes nerde?
Nj: Merhaba Hoseok. 3. sınıflarda Yoongi varya onun basketbol maçı var. Bu maç yüzünden ilk 2 ders iptal bile oldu. Herkes maçı izlemeye gitti.
Hs: Yoongi mi?
Nj: Evet Yoongi. Hani bütün okulun aşık olduğu Yoongi.
Hs: Tamam teşekkürler. İyi çalışmalar.
Spor salonuna doğru gitmeye başladım. Bi yandan da Yoongi'yi düşünüyorum.
Yoongi, Seoul Güzel Sanatlar Üniversitesinin en başarılı öğrencilerindendi. 3. sınıfta yani benden 1 yaş büyük. Kendisi basketbolcu, piyanist, gitarist, ressam, harika bi rapçi, besteci ve okulumuzun en gözde erkeği. Aynı zamanda Jungkook'un sevgilisi olan aynı zamanda vokalist Taehyung'un ve yine 3. sınıf olan okulun en yakışıklısı Seokjin'in en yakın arkadaşlarından biri. Bu üçlü okulun en popüler üçlüsü. Herkes onlar için ölüp bitiyo resmen.Ben bunları düşünürken spor salonuna gelmişim bile. İçeriden öğrencilerin Yoongi için yaptığı tezahürat sesleri geliyo. "MİN YOONGİ MİN YOONGİ MİN YOONGİ"
İçeri girdiğimde Yoongi top sektirerek tam benim olduğum yere doğru geliyordu. Ona doğru gelen savunmayı geçip potaya doğru koştu ve turnike attı. Onu terli halde, basketbol oynarken ilk defa bu kadar yakından görmüştüm. Kalbim hızla çarpmaya başladı. O sırada tribünden beni çağıran Jungkook ve Taehyung'u gördüm.
Yanlarına gittim. İkisini hiç bi zaman anlayamamıştım. Çok tuhaf bi ilişkileri vardı. Bazen birbirlerine çok fazla sevgi gösterirlerdi bazen de kavga eder ve o gün boyunca hiç konuşmazlardı. Yine de birbirlerini çok sevdikleri epey açıktı. Her ne kadar ilişkilerini tuhaf bulsam da onlara çok özenirdim. Çok eğlenceli ve birbirine tamamen bağlı iki ruha sahiplerdi. İnanılmaz bi tutkuları vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Move My Body ~Sope
Romance"Yg: Seninle olmak Hoseok. Evimde olmak gibi. Onca kalabalığın arasında yerini bildiğim tek şeysin sen. Gözleri doldu. Çok duygusaldı."