26- Beni tek başıma bırakma

83 14 17
                                    

Yeni bölümden merhabalar. Umarım bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar dilerim.

~Hyunjin~

Sabah büyük bi baş ağrısıyla uyandım. Kalkıp aynaya baktığımda gözlerimin şişmiş olduğunu gördüm. Sadece gözlerim değil tabi. Suratımda, karnımda, kol ve bacaklarımda morluklar vardı.

Okula 2 ders geç gitmeye karar verdim. Gözlerime ve yüzüme maske yaptım.

Yüzüm daha iyi görünüyordu. Okula gittim. Asla bozuntuya vermemeliydim. Ben Hwang Hyunjin'im. Üzgün ya da dertli olamam. Umursamaz olmalıyım.

Koridorda Yoongi'yi gördüm. Çok üzgün görünüyordu. Yanına gittim.

Hj: Selamm

Yg: Git başımdan Hyunjin.

Hj: Niyeymiş o?

Yg: Aynaya bakmadın mı? Suratın bu kadar dağılmış haldeyken nasıl hâlâ yanıma gelebiliyorsun?

Hj: Senden asla vazgeçmiycem Yoongi.

Yg: Geçme. Boşuna uğraşırsın.

Hj: Yoongi seni seviyorum

Yg: Aynen

Yoongi yüzüme bile bakmadan gitti. Arkasından bakakalmıştım. Kararlıydım her zaman olduğu gibi istediğim şeyi alacaktım. Yoongi'nin Hoseok'un olmasına izin veremezdim.

Koridorda Hoseok'u hiç görmedim. Fırsattan istifade antrenmanda sürekli Yoongi'nin yanındaydım.

Hj: Eee napıyosun bakalım bu akşam Yoongi bey.

Yg: Antrenmanda senin kaptanınım hatırlatırım

Hj: Ah pardon. Eee napıyosun bakalım bu akşam kaptanım

Yg: Bana bi iyilik yap ve git başımdan

Hj: Olmaz. Ben iyi biri değilim

Yg: Doğru unutmuşum. Piçin birisin

Bu cümle yüreğime bi taş misali oturdu kaldı. Babam öldükten sonra okuldan çocuklar bana devamlı "babanın kim olduğu belli mi piç" derlerdi.

Annem babam ölünce boşluğa düşmüştü. Bir kaç kere telefonunda farklı adamlarla konuşmalarını yakalamıştım. Bu nasıl olduysa tüm okula yayılmıştı. Annemin adı orospuya çıkmıştı. Mücadele etmeye çalıştım ama üst sınıflardan hep dayak yedim.

Yoongi bunu dediğinde ne yapacağımı bilemedim. Yanından ayrılıp soyunma odasına gittim ve sessizce ağlamaya başladım. Yoongi'nin dediklerini başka birisi söylese umrumda olmazdı fakat Yoongi söyleyince derinden etkisi oluyordu. İçin için çığlıklar atıyor birinin gelip bana sarılmasını istiyordum. Yoongi bir kerecik bana sevgi ile sarılsa her şey çözülecek gibiydi. Kimseden doğru düzgün sevgi görmemiştim. Buna ne kadar ihtiyacım olduğunu yaşayan bilir.

10 dakika kadar sonra Yoongi'nin sesi duyuldu.

Yg: Evet takım antrenman bitti. Gayet iyiydiniz. Sonraki antrenmanda görüşürüz.

Move My Body ~SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin