14- Ara vermek istiyorum

132 18 3
                                    

Yeni bölümden merhaba canlar. Chaeyoung'a şuan en az sizin kadar gıcığım. Msşwmdlwmdle. Neyse iyi okumalar dilerim.

~Hoseok~

Namjoon yanımıza gelip Yoongi ve bana ne konuştuklarını anlattı.

Hs: Yani diyosun ki Chaeyoung yalan söylüyo öyle mi?

Nj: Eminim. Yalan söylüyo. Nayeon ve Momo ile konuşmayı düşünüyorum ama emin değilim. Arkadaşları olduğu için ele vermeyebilirler. Bunu Chaeyoung'un itiraf etmesi lazım.

Yg: Bak dedim ben sana. Sen bana niye inanmadın?

Hs: İnandım Yoongi. Peki Namjoon itiraf işi nasıl olucak?

Nj: Halledicem ben.

Hs: Peki.

Namjoon yanımızdan gittikten sonra. Yoongi de spor salonuna çıktı. Hemen sonra Chaeyoung gelip karşıma oturdu. Cebinden bi zarf çıkardı.

Ch: Ultrason çektirdim. Yoongi ile bebeğimizin fotoğrafları. Görmeni istedim.

Chaeyoung ultrason fotoğraflarını gösterdiğinde beynimden vurulmuşa döndüm. Tekrar yaşıyorum işte aynısını. Yine sevdiğim kişi tarafından aldatılıyorum. Yine geliyo başıma aynı şeyler.

Gözümden yaşlar süzülürken Chaeyoung'un yanından kalktım ve tuvalete gittim. Biraz ağladıktan sonra sınıfa gidip eşyalarımı topladım ve eve gittim. Annem neler olduğunu sordu ama cevap verecek durumda değildim. Odama gidip Yoongi'yi aradım.

Yg: Efendim bitanem.

Hs: Sen... bunu

Yg: Hoseok? Ağlıyo musun sen? Noldu aşkım neden ağlıyosun?

Hs: Bide bunu bana soruyo musun? Kız ultrason fotoğraflarını gösterdi. Yoongi ile bebeğimiz diyo. Nasıl yaparsın bunu bana? Önceki ilişkimi sana anlatmıştım. Beni neden aynı yerden yaraladın Yoongi? Neden?

Yg: Hoseok gerçekten yok öyle bişey. Namjoon da söyledi yalan diye. Yemin ederim ki yok. Lütfen inan bana Hoseok. Yalvarırım. Yalan söylüyo o kız. Ona inanma bana inan Hoseok.

Hs: Neden böyle bi yalan söylesin ki?

Yg: İnan bilmiyorum Hoseok. İnan ki bilmiyorum. Nerdesin sen lütfen söyle konuşalım.

Hs: Evdeyim.

Yg: Geliyorum.

Kısa bi süre sonra Yoongi geldi. Annemle merhabalaşıp odama daldı. Kapıyı kapattı ve bana sıkıca sarıldı.

Yg: Bebeğimsin sen benim. Birtanecik Hoseok'umsun. Seni çok seviyorum Hoseok. Sana asla böyle bişey yapmam. Lütfen inan bana bebeğim. Lütfen inan.

Hs: Sana inanıyorum.

Geriye çekildi. Ellerimi tuttu ve gözlerimin içine baktı.

Yg: İnanmıyosun. Bana inanmadığını görüyorum. Daha önce böyle bişey yaşadığın için şüpheye düşmen normal. Seni yargılamıyorum. Sadece lütfen benden şüphe etme.

Move My Body ~SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin