Yeni bölümden merhabaaa. Yukarıdaki video Hoseok'un dans performansı. O kısmı okuyunca izleyin bence. İyi okumalar canlarım.
Sabah büyük bi enerjiyle uyandım. Bişeyler atıştırıp evden çıktım. Okula gittim. 2 gündür gitmiyorum, Jimin'in telefonlarını açmıyorum. Jimin'in bana çok sinirlendiğine eminim. Okula gittim, derse girdim. Sınıfa girdiğimde Jimin'in bana attığı öldürücü bakışlar tüylerimi diken diken etti. Ders bitiminide kulaklığımı takıp dün çektiğim videoyu izledim. Hatalarımı bi kağıda yazdım, cebime koydum ve kafeteryaya indim. Gittiğimde Jimin, Jungkook ve Taehyung bi masada, Yoongi, Seokjin ve Namjoon başka bi masada oturmuş sohbet ediyorlardı. Yoongi'ye hiç gözükmeden bi su aldım yukarı çıkmak için tempolu bi şekilde yürümeye başladığım anda
Jm: Aaa Hoseok. Gelsene. Bizde yarışmadaki dansının nasıl olucağı hakkında fikir yürütüyoduk.
Ağzına sıçayım Jimin senin.
Hs: Yok gelmeyim ben Jimin dün biraz fazla çalıştım heryerim ağrıyo.
Yg: Oooo kimleri görüyorum. Dansçı Hoseok. Bi kere de benim için dans etsene. Ha! Hadisene dans etsene.
Nj: Yoongi çocuğu rahat bırak.
Yg: Niyeymiş? Bana kucak dansı yapmak için can atıyodur belki ne biliyosun. Gece yatarken sikimi emmeyi de hayal ediyomusun bari?
Sj: Yoongi otur saçma sapan konuşma.
Koşarak yukarı çıktım. Arkamdan bağıran Yoongi'yi duymamaya çalıştım fakat bu mümkün değildi
Yg: SENİN GİBİ AT SURATLI BİRİYLE BERABER OLACAĞIMI MI SANDIN!? İBNE!
At suratlı mı? Sende mi böyle düşünüyosun Yoongi?
Tuvalete gidip ağlamaya başladım. Ortaokul ve lisede at suratlı diye çok fazla zorbalık görmüştüm. Yoongi'nin bu sözü kalbimdeki yarayı deşmiş hatta yenisini açmıştı. Jimin ve Jungkook yanıma geldi. Beni sakinleştirdi. Derse girdiğimizde gözlerim çok acıyodu. Derste uyudum. Uykumda saçlarımda bi el hiseetim. Yumruk yapmış saçlarımı çekiyodu. Kafamı kaldırdı. Gözlerimi ovalayarak açtığımda Yoongi'yi gördüm.Hs; Yoongi. Sen ne- AH!
Yoongi saçımdan daha çok çekti.
Kulağıma doğru eğildiYg: Dans sözün vardı Hoseok. Sözünü ne zaman tutacaksın?
Hs: Yoongi
Yg: EVET HOSEOK SENİ BEKLİYORUZ KALK VE DANS ET BİZE!
Son sınıflardan Chan o an kapının önünden geçiyodu. Yoongi'nin kolundan tuttu
Ch: Bırak çocuğu Min!
Yg: Sen karışma!
İkisi tartışırken sınıfdan hızla çıktım ve gözlerim dolu bi şekilde kafetertyaya indim. Gittiğimde Namjoon'u gördüm. Kitap okuyordu. Yanına gidip olanlardı anlattım.
Nj: Ben onunla konuşurum merak etme.
Gün boyu sınıftan çıkmadım. Namjoon konuşmuş olacak ki Yoongi sınıfa gelmedi. Beni koridorlarda görmeyi beklediğine eminim. Okuldan çıkar çıkmaz eve gittim üstümü değiştim ve stüdyoya gittim. Gelirken çantama kek ve çikolata atmıştım. Yedikten sonra şarkıyı açtım ve gözlerim dolu bi şekilde dans etmeye başladım. Yoonginin söyledikleri kafamda çınlarken dans etmek çok zordu.
"Bana kucak dansı yapmak için can atıyodur belki ne biliyosun. Gece yatarken sikimi emmeyi de hayal ediyomusun bari? "
"SENİN GİBİ AT SURATLI BİRİYLE BERABER OLACAĞIMI MI SANDIN!? İBNE!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Move My Body ~Sope
Romance"Yg: Seninle olmak Hoseok. Evimde olmak gibi. Onca kalabalığın arasında yerini bildiğim tek şeysin sen. Gözleri doldu. Çok duygusaldı."