1. Bölüm

1.4K 24 3
                                    

Merhabaa bos zamanim cok vardi dedim kurgu yazam umarim guzel bisey olur neyse oy ve yorum atmayi unutmayinizz iyi okumaaalar💗💗

Sabah evimden gelen yüksek seslerle uyandım. Hızlıca üstümü değiştirip, ne olduğuna bakmak için salonun kapısını açtım. Salonda birbiriyleriyle saç baş kavga eden Kerem ve Berkan'ı gördüğümde göz devirdim.

Geldiğimi fark eden Kerem Berkan'ı bırakıp ayağa kalktı ve bana döndü. "Günaydın Leyaaa" diyerek üstüme koştu ve sıkıca sarıldı. Bende tebessüm ederek "Günaydın." Dedim. Berkan da şirinlik yapmaya calışarak bana sarıldı.

Onları itip hazırladıkları kahvaltı masasına oturdum. Onlarda beni takip ederek karşımdaki sandalyelere oturdular. "Bugün yeni transfer gelicek çok heyecanlıyım" dedi Berkan çayını içerken. Kerem salak salak gülümserken "Ay bende çok merak ediyorum." Dedi.

Onlar kendi aralarında sohbet ederken ben kahvaltımı yapıp kalktım ve odama ilerledim. Odama girip dolabımdan giyeceğim kıyafetleri seçtim. Kıyafetlerimi giyip salona ilerledim kahvaltı masasını toplayan Berkan ve Keremi görünce konuşmaya başladım. "Ben arkadaşlarımla Galata kulesine gideceğim. Sizinle gelemiyorum bizimkilere selam söyleyin."
Kerem başını sallayarak "Tamam kraliçem söylerim." Dedi.

Bende elimi sallayarak evden ayrıldım. Arabama binip arkadaşımın evinin yolunu tuttum. Arkadaşımın evinin önüne geldiğimde arabadan inip zili çaldım. Arkadaşım Mira kocaman gülümsemesiyle beni karşıladı.

"Leyacım hoşgeldin." Dedi enerjik sesiyle. Onun aksine sakin sesimle "Hoşbulduk canım." Dedim. Beni kolumdan içeri çekerek kapıyı kapattı. Bana bakarak "Bugün bir arkadaşım da bizimle gelebilir mi? Senin için sorun olmazsa."
Anlayışla başımı salladım. "Tabikide gelebilir."

İkimizde beraber salona doğru yürüdük. "Leya ben hazırlanayım arkadaşımda birazdan gelir zaten birlikte çıkarız." O odasına doğru giderken ben de tekli koltuğa oturdum. Telefonumu alıp sosyal medyada gezindim. Adım sesleriyle kafamı telefondan kaldırdım ve Miraya baktım. "Çok güzel olmuşsun Mira." Dedim. O da saçını savurup "Teşekkürler canım" dedi.

"E arkadaşın ne zaman geliyor?" Yanımdaki tekli koltuğa oturdu. "Gelir birazdan ya." Biz sohbet ederken gelen zil sesiyle ayağa kalktı hızlı adımlarla kapıyı açmaya gitti.

Mira'nın "Hoşgeldin canım" diyen yüksek sesini duymamla bende misafiri karşılamak için ayağa kalktım.

Kurgu iyi guzelde ben aci cektirmeyi cok seviyorum aklimda bir fikir var bu kurgu icin ama korkuyorum😭😭 bas karakter kizi augustine yapmam yok mu🥹

Galata -Nicolò ZanioloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin