Merhabaaa oy ve yorum atmayi unutmayin.
Karşımda gördüğüm Altayla dona kaldım. Altay ise beni görünce gülümsedi. "E beni içeri almıyor musun?" Sonunda kendime gelip aceleyle kafamı iki yana salladım. "Hayır, hayır gir içeri." Altay içeri girince kapıyı kapattım.
Merakla ona bakarak, "Seni Kerem mi çağırdı?" Altay gözlerini kırptı. "Evet, Okey oynuyolarmış bende evde sıkıldım geleyim dedim. Senin için sorun olmaz değil mi?" Gözlerime uzunca baktı. "Hayır tabikide bir sorun olmaz." Mutlu olmuş gibiydi.
"Güzel." Diye mırıldandı."Neredeler Keremler?" Elimle odamın kapısını gösterdim. "Odamdalar." Kafasını salladı ve odama doğru yürüyüp kapısından içeri girdi. Bende onun peşinden odama girdim ve Keremle sohbet eden Altayla göz göze geldim.
Hemen gözlerimi kaçırıp, "Okeyi neden benim odamda oynuyorsunuz? Oynayacak yer mi bulamadınız?"
Kerem de tek kaşını kaldırıp, " salondan kovmuştun ya bizde gıcıklığına buraya geldik." Sona doğru sırıtarak Berkana baktı.
"Tamam şimdi de odamdan kovuyorum hadi." Dememle hepsi Okey takımını toplamaya başladı.Nihayet Okey takımını toplayınca odamdan çıktılar. Bende üstümü değiştirip salona gittim.
İçerdeki adamlara göz gezdirip, "Siz antrenmana gitmiyor musunuz?" Kerem kafasını olumsuz sallayıp, "Yok bugün gitmiyoruz." Dedi.Berkan da birden bağırarak, "Yeni transfer Zanioloyu da çağırdım o da geliyor." Dediğinde Nicolo ile geçirdiğim günü düşündüm.
O günden sonra bana yazmamıştı, gelmesi iyi olurdu.Bende Okey oynayan takımın yanına oturdum. Berkan dolaptan şarap alıp hepimize bir kadeh koydu. Sohbet edip şaraplarımızı yudumlarken zil çaldı.
Berkan koşarak açmaya gitti.Geri döndüğünde yanında son derece şık olan Nicoloyu görmemle şapşalca sırıttım. Nicolo ona olan bakışımı görünce yanıma yanaştı ve oturdu.
@loveslya
Keremakturkoglu, iamberkan, sacha_boey, nicolozaniolo ve 24.452 kişi beğendi.
@loveslya: 📸@nicolozaniolo@iamberkan: kocamdan uzak dur kari😓
38 beğeni, 12 yanıt@keremakturkoglu: 🔥
42 beğeni, 23 yanıt@nicolozaniolo: 💗
52 beğeni, 35 yanıt@galataliyizallahinadamiyiz: yeni yenge yukleniyo...
12 beğeni, 19 yanıt@gssiziyer: abim hem sahada hem saha disinda gol atiyo masallah😁
67 beğeni, 46 yanıt234 yorumun tümünü gör.
Bölüm sonuuu
Model bulmaya usendim ama fotografini koydugum kiz da icime sinmedi. Model hakkinda yorum yaparsaniz sevinirim.
Oy ve yorum atmayi unutmayinn🫶🏻🫶🏻