600 okunmayı geçmişizz.
Katkıda bulunan herkese çok teşekkür ederim.🫶🏻🫶🏻Benimle beraber Zaniolo'nun durgunluğunu Barışta fark etmiş olacak ki, "Nicolo bir sorun mu var?" Diye sordu. Nicolo gözlerini benimle buluşturup uzunca baktı sonra ise Barışa döndü. "Hayır sorun yok." dedi ve telefonuyla uğraşmaya başladı. Nicoloyu boşverip Berkan'la Keremin arasında dönen muhabbete katıldım.
Saatler sonra artık geç olduğu için Kereme kalkmamızı söyledim. Kerem de sıkıldığı için hevesle kabul edip Berkana gitmemiz gerektiğini söyledi. Berkan oflayarak ayağa kalktı.
Ben ise çoktan mekanın çıkış kapısına varmıştım. Berkan'la Kerem de yanıma ulaştığında birlikte mekandan arabayla uzaklaştık.
Eve girdiğimizde hepimiz üstümüzü değiştirip sohbet ederek yemek yedik. Sonra ise uykumuz geldiği için odalara dağıldık. Yatağıma rahatça uzanıp elime telefonumu aldım. Kamerayı açıp birkaç tane fotoğraf çekindim. Fotoğraflarım arasından en güzelini seçip İnstagrama post olarak paylaştım.
Sacha_boey, pedri, nicolozaniolo ve 25.543 kişi beğendi
@loveslya; Pretty girls have a good day every day.❤️🔥@pedri; ❤️🔥
234 beğeni, 79 yanıt@sacha_boey; Queen
67 beğeni, 23 yanıt@gsliyizkardes; bu kari beni azdiriyo ozur dilerim Nicolo😓
23 beğeni, 12 yanıt@galatasarayenbuyuk; gsnin yengesi
28 beğeni, 43 yanıt@fenerbabaniz; fenerin yengesi
20 beğeni, 51 yanıt@fbalways; altayin karisi
32 beğeni, 67 yanıtDiğer 3.421 yorumu gör.
Postu attıktan sonra elimi yüzümü yıkayıp dişimi fırçaladım. Uykudan göz kapaklarımın ağırlaştığını hissettiğim gibi yatağa uzanıp uykuya daldım.
Sabah odamda duyduğum Galatasaray marşıyla uyanmak zorunda kaldım. Birlikte zıplayan Sacha ve Lucası görmemle başımı iki yana salladım. "Siz gerçekten çok garipsiniz." Lucas olmayan uzun saçını savururmuş gibi yapıp, "Slayy Galatasaray." Boey de gülerek Lucası eliyle onayladı. "Çok haklısın atom karınca."
Lucas birden ruh değişimi yaşayıp gözlerini kısarak sesini kalınlaştırdı. "Bugün o Beşiktaş'ı sahaya gömücez." Sacha kendisini tutamayıp bi kahkaha patlattı. "Sakin ol küçük Enişte." Küçük enişteyi Türkçe söylemişti. Şaşırarak Sachaya baktım ve bunu kimin öğrettiğini soracaktım ki,
"Ben öğrettim."Diyerek içeri girdi Berkan. Ardından da Yunus girip Berkan'ın üstüne atladı. "Allah size şifa versin." Dedim ve hepsini nazikçe odamdan kovdum. Üstüme spor tarzı şeyler giyip salona indim.
Salona girmemle herkesin bana bakması bir oldu. "Ne bakıyonuz?" Sacha ve Kerem aynı anda konuştu. "Hakkında haber çıkmış." Kaşlarımı çatarak sordum, "Ne haberi be?" Berkan elini gelmem anlamında salladı. "Bak bu gönderiye."
@futbolcularveiliskilerimag; Dünyaca ünlü Barcelona Takımında oynayan Pedri González, Galatasaray'ın eski Teknik Direktörü Fatih Terimin kızı Leya Terim ile mi beraber? Haberin detayları hikayemizde.
Nicolozaniolo ve 45.643 kişi beğendi.Nicoloherseyim; Nicolo üzülme annem sana başka bi kız bakarız.
87 beğeni, 51 yanıtGssizitekler; Gs'nin yengesi dedik bağrımıza bastık. O da gitti elin barcelonasına.
34 beğeni, 28 yanıtUltaaslanlar; Nicolo beğenmiş, küçük Emraha dönmüştür çocuğum ya.
45 beğeni, 53 yanıt@altayfbx; Altay daha iyilerini hak ediyor zaten.
12 beğeni, 64 yanıt@fenerbahceseverizz; Altay iyi misin kuzum?
32 beğeni, 52 yanıt4.546 yorumun tümünü gör.
Güzel bir model bulamadım baş karakter için yani koyduğum kıza çok takılmayın.
Oy atmayı unutmayın, Allah'a emanet olun.💌💌