Selaaaam cnmlarrr oy ve yorum atmayi unutmayiin👩🏼❤️💋👩🏾
Kapıya doğru yaklaştığımda gördüğüm kumral kızla yüzüme sıcak bir gülümseme yerleştirdim. Kıza elimi uzattım "Merhaba ben Leya." Karşımdaki kız "Merhaba Leya, bende Sara." Dedi samimiyetsiz gülüşüyle.
Mira da yanımıza gelip "Kızlar ben çantamı alıp geleyim siz bekleyin burda."Mira yanımızdan uzaklaştığında Sara benim dikkatlice yüzümü inceleyerek sordu, "Sen futbolcularla röportaj yapan şu kızsın dimi?"
Konuşma şekli hoşuma gitmesede cevapladım.
"Evet daha önce futbolcularla röportaj yapmıştım." Kafasını sallayarak anladığını belirtti.Yanımıza gelen Mirayı gördüğümde derin bir nefes verdim.
Saradan çok hoşlandığım söylenemezdi ama bugünlük katlanacaktım.Mira"Hadi gidelim." Dedi ve Sara ile benim ortamıza girip kollarımızı sardı.
Sara kapıyı açıp dışarı çıktı ardından da Mira ile ben çıktık. "Benim arabam ile gidelim." Dedim. Onlarda itiraz etmeden arabama bindiler ve Galata kulesinin yolunu tuttuk.
Aslında ben daha önce tek başıma gelmiştim Galata kulesine. Fakat Mira daha yeni İstanbula gelmişti ve çok merak ediyordu Galatayı. Bende gitmeyeli uzun zaman olduğu için birlikte gitmeyi teklif etmiştim.
Tabi Sara'nın gelmesi plan dahilinde değildi ama sorun değildi benim için.
Ben arabayı sürerken arka koltukta oturan Sara'nın telefonu çaldı.
Sara gülümseyerek telefonunu açtı ve kulağına yerleştirdi."Efendim Nicolo" dedi Sara gülümseyerek. "Ha onu mu getireceksin? Ben şuan evde değilim. Arkadaşlarımla Galata kulesine gidiyoruz orda buluşuruz." Sara gözlerini devirerek telefonu kapattı.
Yan koltuğumda oturan Mira kaşlarını çatarak sordu, "Ne oldu?" Sara gözlerini birkaç saniye bende gezdirdi ve sonra Miraya gülümseyerek, "Nicolo Tommyi getiricekmiş onun için aramış."
Kaşlarını çattı "Bende benimle konuşmak için aradı sandım." Dedi ve yine bana baktı.Mira "Böyle bir şey beklemen yanlış, siz kötü bir şekilde ayrıldınız." Dedi. Sara kollarını göğsünün altında birleştirdi.
"Kes sesini Mira."
Mira ise omuz silkerek önüne döndü.Galata kulesine yakın bir yere arabamı park ettim ve kızlarla birlikte Galata kulesine doğru yürüdük. Mira ellerini birbirine çarptı ve sırıtarak, "Galata'ya kim ile çıkarsan onunla evlenirsin derlermiş ben ikinizlede evlenecek miyim?" Dedi.
Sara ile ikimiz birbirimize gülümseyerek baktık. Sara kafasını yavaşça sağa sola sallayıp bundan olmaz der gibi baktı.
"Miracım Galataya çıkmadan önce şu karşıdaki kafeye gidelim Nicolo ile buluşacağız ya." Mira gözlerini kocaman açtı "Şimdi hatırladım hadi gidelim." Dedi ve zıplayarak kafeye koştu.
Sara ile ben Mira'nın arkasından ilerleyip kafeye girdik. Biz kafeye girdiğimizde Mira çoktan bir masaya kurulmuştu bile. Ben Mira'nın yanındaki sandalyeye oturdum, Sara ise karşımızdaki sandalyeye oturdu.
Mira heyecanla "Benim sarışın Tommym geliyor değil mi?" Dedi. Sara da gülerek cevap verdi. "Evet babasının çok işi olduğu için geliyor. Biliyorsun yeni transfer oldu Galatasaraya." Dedi. Mira ise kafasını hafifçe salladı.
Sanırım Keremlerin bahsettiği yeni transfer bu adamdı.
Sara telefonunu alıp bir iki mesaj attı ve heyecanla ayağa kalkıp kafenin çıkış kapısından çıktı.Tahminen 5 dakika sonra yanında oldukça heybetli, uzun bir adam ve elinde sarışın bir çocukla geri döndü.
Sara eski yerine elindeki çocukla tekrar otururken yanına da bahsettikleri Nicolo oturmuştu.
Nicolo oturduğu an direkt elini bana uzattı, "Merhaba ben Nicolo Zaniolo" dedi.
Bende gülümseyerek "Bende Leya" dedim
ve elini hafifçe sıktım.İkimizde ellerimizi ayırdık ve hep birlikte sohbet etmeye başladık.
Yaklaşık bir saat konuştuktan sonra Sara Miraya döndü, "Mira ben Tommy ile eve gidiyorum kusura bakmayın lütfen." Dedi ve ayağa kalktı.Mira ise "Sorun değil tabikide. İstersen birlikte gidelim hem Tommy ile vakit geçiririm." Bende Miraya bakıp "Benim arabamı alın ben taksiyle dönerim." Dedim.
Mira ise başını salladı, ayağa kalktı.Sara Nicoloya yaklaştı. "Nic sen gelmiyor musun?" Nicolo bana kısa bir süre baktı sonra Saraya döndü.
"Hayır. Biliyorsun İstanbula yeni geldim ve gezmek istiyorum." Sara başını salladı Mira ile kafeden çıktı.Nicolo bana bakarak gülümsedi.
"Galata kulesine çıkmak ister misin?"Nee seninle evleneyim mii😭
Yorum ve oy atmayi unutmayiniz👩🏼❤️💋👩🏾