Oy ve yorum atmayi unutmayin😓😓😓Nicolo ile konuştuktan sonra odama gidip üstümü değiştirdim. Evde sıkıldığım için çocukluk arkadaşım olan Asya ile buluşma kararı aldım.
Mesaj atıp buluşmak için müsait mi diye sorduğumda olumlu yanıt alınca, arabama binip Asya'nın evine doğru sürdüm.
Asya'nın evine gelince kapının önünde ona mesaj atıp geldiğimi söyledim. 5 dakika sonra kapıda gördüğüm Asya ile gülümsedim.
O da aynı şekilde karşılık verip sarıldı. "Nasılsın kuzum?" Dedi Asya. Ben de küçük bir tebessüm ile cevap verdim, "İyiyim canım sen?" Asya gözlerini yüzümde gezdirirken "Ben de iyiyim canım. Görüşmeyeli uzun zaman oldu çok değişmişsin." Dedi.
Kahkaha atıp, "Emin ol sen daha çok değişip, güzelleşmişsin." Utanıp benim arabama doğru ilerledi. "E gitmiyor muyuz? Hadii." Ben hala gülerken o elimdeki araba anahtarını kapıp sürücü koltuğuna oturdu. Ben de hemen yan koltuğa oturdum.
Asya arabayı çalıştırıp gideceğimiz konuma doğru sürmeye başladı.
Nihayet şık bir kafeye geldiğimizde içeri girip pencereye yakın boş bir masaya kurulduk.
Asya arkadaki Garsonu çağırınca iki kahve istedik ve sohbet etmeye başladık."Galatasaray da tercümanlık için başvuru yaptım." Şaşkınca Asya'ya bakıp, "E ne zaman belli olucak alınıp alınmadığın?" Asya iki elini birleştirip masaya yerleştirdi. "İki güne belli olur sanırım ama alınıcağımı düşünmüyorum."
Omzunu okşayıp, "Öyle deme. Eminim ki alınırsın." Asya boğazını temizleyip dikkatlice bana baktı. "Bende seninle bu konu hakkında konuşmak istiyordum."
Tek kaşımı kaldırıp sorarcasına Asya'ya baktım.
"Tercümanlığa alınmam için tanıdıklarınla falan konuşsan?"
"Üzgünüm Asya. Böyle bir şey yapmam etik değil." Asya kızgınca bana baktı. "Asıl etik olmayan şey arkadaşına yardım etmemen. Ben de iyi bir arkadaş olduğunu sanırdım."
Gözlerimi devirip, "Şuan fena saçmaladın. Resmen benden torpil istiyorsun." Kafasını iki yana salladı. "Hayır tabiki de. Arkadaşına yardım etmen torpil sayılmaz."
Kollarımı göğüs altımda birleştirdim. "Sana yardım etmesi için başka birini bulmalısın." Diyerek masadaki eşyalarımı aldım ve kafe'nin çıkışına yöneldim.
Biliyorum cok beklettim kusura bakmayiiin. Telafi olarak uzun bolum atabilirim yarin. Oy atmayi unutmayin.