Kasım ayına girdik dün.
Yoksun yine yanımda. Tam dört aydır yoksun.
Unutamazsın ama alışırsın acısına zamanla o kadar acıtmaz dediler.
Ama olmuyor.
Dört ay geçti. Ne acına alıştım ne de yokluğuna. Dayanamıyorum önceden senle dolan evimizin şimdi bu kadar boş gelmesine. Sabah uyandığımda yanımı boş bulmaya dayanamıyorum. Gerçi uyuyamıyorum bile.
Sensiz çok zor bu evde yaşamak. Taşınmayı düşündüm sevgilim. Ama gidemedim. Bu evi bırakamadım. Her bir köşede anılarımız varken içim el vermedi gitmeye.
Çok yanıyor canım. Kalbim sızlıyor. Geride büyük bir enkaz bıraktın. Bu enkaz toparlanamıyor. Gelecektim peşinden. Durdurdular beni. O böyle istemezdi dediler. Haklılardı sevgilim. Sen böyle istemezdin. Senin içi yaşamamı istersin.
Ama senin gülen yüzün için yaşayamam bu yıkıntımla. Her gün ağlarken senin neşen için yaşayamam ki miniğim.
Bugün Hyunjin geldi bakmaya. İki günde bir biri geliyor çocukların. Destekleri eksik olmuyor borçlarını ödeyemem.
Biliyor musun onları da kötü duruma sokuyorum. Çökmüş beni görünce Hyunjin'in bile o şakacı kişiliği kayboluyor.
Korkuyorum meleğim çok korkuyorum. Yastığında ki kokunun silinmesinden, kıyafetlerinde ki o mükemmel kokun gitmesin.
Artık senin şampuanını kullanıyorum. Sen gibi kokmak için. Her an o kokuyu koklayayım diye. Ama sende ki gibi olamıyorum. Benzemiyor bile. O duş aldıktan sonra ki saçlarının kokusunu bir daha bulamıyorum. Ve artık hiç bulamayacağım aklıma gelince daha da kötü oluyorum sevgilim. Ama merak etme yinede iyiyim.
Deterjanı senin kullandığın gibi kullanıyorum kıyafetlerime. Ama onlarda senin üstündekiler gibi kokmuyor. Her bir küçük hatırda sanki kalbime büyük bir hançer saplanıyor.
Parfümümü de değiştirdim. Seninkinin aynısı yaptım. Ama bu da sende ki gibi değil.
Bana sen lazımsın sevgilim. Kokuna ihtiyacım var. Saçlarının yumuşaklığına, gülüşünü duymaya, çok ihtiyacım. Nerdesin sevgilim. Bana söz vermiştin. Hep yanımda olacaktın. Ama en çok ihtiyacım olan zamanda yoksun.
Senin kulladığın parfüm, şampuan, deterjan dan hiç harcamadım bebeğim. Sadece yenisini aldım hepsinin. Sonuçta kullanarak onların boşa gitmesine izin vermezdim. Senin elinden geçti bir tanem.
Uykuyu severim derdin.
Bende severdim.
Sen sonsuz uykuna yattın.
Bense uykudan nefret ettim Jisung'um.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
longing | minsung
FanfictionHaziranın son mısralarındayız Günlerden ne bilmiyorum Ama bugün de seviyorum seni angst [110723]~[140823] ~Diana~