Şubat

35 8 3
                                    

'Lino~'

'Seni seviyorum'

'Gözlerine bayılıyorum. Özellikle sadece bana bakarken parlamalarına'

Böyle bir en ufak cümlenin her bir harfi bıçak benim için. Gözlerim sekiz aydır parlamıyor çünkü sen yoksun.  

Senden ayrı asla iyi değilim. Gözlerim uykusuzluk yüzünden morarmalarla artık güzel de değil. Sen olsaydın kollarında uyuturdun değil mi? 

'Bir çocuk isterdim. Bunun için illa kan bağına gerek yok. Böyle bir şey imkansız. Evlat edinebilmek tek çare. Düşünsene sen ve benim küçük tatlı bir kızımız var sen onu kimseye vermek istemezdin ve herkes den sakınırdın. Kıskanç kız babası Lee Minho.'

Bende isterdim Ji'm. İkinizi de gelebilecek tüm etkenlerden korurdum. Ama yapamadım. Koruyamadım sizi. Sana hiç bir şey imkansız değil derken yalan söylemiyordum. Gittiğin gün karnında minik bebeğimizi de götürdün. İkiniz orada birbirinizi hiç kaybetmeyin. Cinsiyetinin ne olduğunu bilmiyorum ama kız olduğunu hissediyorum.

Çocuklara bunun için çok kızdım. Bana bunu yeni söylediler. Daha doğrusu ben duydum. Onlar söylemeyi bile planlamıyorlarmış. Şubat ayına girdiğimiz gün duydum. 

Daha senin acına alışamamışken iki katı bindi üzerime. Dayanamıyorum. Gelmek istiyorum. Öğrendiğim zaman çığlıklar içinde ağladığımı ve ardından ağlayarak bayıldığımı hatırlıyorum. 

Bizim bir bebeğimiz olacaktı Jisung'um. Eğer seni koruyabilseydim hala yanımda olacaktın ve bir bebeğimiz olacaktı. Ben seni koruyamadım ve tanrı ikinizi de aldı elimden. 

Son nefesini verdiğin zamana bile yetişemedim. Ardından göstermediler bana seni daha kötü olmayayım diye. 

Güzel yüzünü en son anında bile göremedim affet beni. 

Artık azıcık uyduğum uyku da yok. Geceleri tamamen ayaktayım. Göz altlarım aşırı derecede morarmış durumda. Ama hiçbiri senin acınla eş değer değil. 

Şubatta havalar sanki biraz daha iyi ama bana senin olmadığın her yer buz kesiyor. Güneşin içinde bile olsam. 

Benim tek güneşim sendin ki. Bir tek sen ısıtabilirdin içimi. Güneşsiz bir dünya nasıl olabilirse öyleyim. 

Gelmeyeceğini bildiğim halde soğuktan donarak güneşimi bekliyorum. 


longing | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin