Aralık

52 11 4
                                    

Bir ay daha geçti. Ama her şey aynı.

Kalp acım var, hatıraların var, ben varım.

Ama sen yoksun.

Böyle var olan benin ne anlamı var.

Geçmiyor,

Geçmiyor sevgilim.

Her gün kalbime bir bıçak daha saplanıyor. Sensiz olmayı sevmiyorum. Bunu sana pek söylerdim bebeğim. Sensiz uyanmak, uyanmak gibi gelmiyor. Sensiz uyumak, uyku değil benim için.

Çocuklarda gelmeyi bıraktılar. Anladılar belki de düzelmeyeceğimi. Zaten benden bunu beklemeleri ironikti.

Evimiz de ki kokun yavaş yavaş gidiyor, çok korkuyorum. Gitmesin. Sen beni sensiz bırakmışken kokun bari bırakmasın Jisung'um.

Geri gelsen olmaz mı? Lütfen geri gel. Dayanamıyorum. Ağır geliyor. Çok ağır geliyor. Yapamıyorum.

Bebeğim sana çok ihtiyacım var. İmkansız ama dön geri. Lütfen. Sana muhtacım.

Her gün ağlamak yakıyor. Ama her gün senin için ağlamak asla zarar değil. Jisung uyan güzelim. Kalk artık o uykudan kaç aydır uyuyorsun. Fazla değil mi? Sen her şeyin fazlasınız zarar olduğu söylerdin. Peki neden uzun uykudasın bebeğim.

Uyan bebeğim. Seni bekliyorum. Her zaman bekleyeceğim. Yanına gelmek istiyorum. Ama sen böyle istemezdin.

Miniğim canım yanıyor. Sen istemezsin canımın yanmasını. Sen yokken çok yanıyor. O zaman hep yanımda olmalısın değil mi?

Neden yoksun şuan bebeğim.

Çocuklar bana birilerini ayarlamaya çalışıyorlar. Bugün de biri ile randevu ayarlamışlar. Gitmedim bebeğim. Sana ihanet olurdu. Kalbime hala sen sahipken başka birine gidemem.

Sen gibi kokmaz ki o. Sen gibi güzel gülemez de. Sen gibi tatlı da olamaz. O güzel kahkahanı çok özledim. Beni öperek uyandırmana hasret kaldım.

Neden ulaşamayacağım bir yere gittin? Neden beni seni kaybetmekle cezalandırdın. En büyük cezamı yaşattın bebeğim.

Seni hep tırmalayan Soonie bile çok özlüyor seni biliyorum. Geçen gün tişörtünü ağzında sürükleyerek yanıma getirdi. Yine ağladım. Nasıl ağlamayayım ki.

Aldığım cheesecakeleri kim bitirecek saniyesinde. Gerçi sen yokken cheesecake almayı bırak dışarı bile çıkmıyorum. Çok zayıfladım. Eğer sen olsaydın çok kızardın bana.

'Kilo almazsan döverim seni Lino'

Yine der misin?

Buna çok ihtiyacım var.

Yine bana öyle seslen.

'Linom, benim linom'

longing | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin