Saray prensesi olan jeon jungook sadece sosyal medyada prensesdi. Jeonun sakladığı şeyler, söyleyemediği kötü anıları vardı. Jeonun sosyal medyada sadece bir arkadaşı vardı, gerçek adını bile bilmediği arkadaşı V.
Jeonun babası o 11 yaşındayken ölmüş, annesi ise onun yerine başka bir adamla evlenmişti. Fakat yeni ve üvey babası jeona pekte iyi davranmıyordu, onu taciz ediyor üstüne ise bir yanlışında bile ona ağır cezalar ve şiddet uyguluyordu. Jeon üvey babasının vücudunda bıraktığı izleri kapatmak için vücudunu dövmelerle süslüyordu.
Jeon eğitimini evde alıyordu, şehirden uzak bir sarayda.
Bizim jeonun en yakın arkadaşı, saraydaki hizmetlileriydi.
Onlarla bahçelerinde gezer eğlenir, yeri gelir onlarla temizlik yapar yemek hazırlardı. Jeon babasının ölümünden sonra çok hızlı büyümek zorunda kaldığı için, artık hizmetlilerle takılmıyordu. Odasından dahi çıkmıyordu.Jeon artık 18yaşındaydı 16 yaşına girdiğinde odasına dijital ürünler alınmıştı. Tablet, bilgisayar, telefon ve televizyon takılmıştı. Jeon odasından çıkmaz hale gelmişti yemek için bile.
Jeon bir sabah gene normal bir şekilde uyandı duşunu aldı, üzerinş giydi ve acıktığını farketti. Jeon aşşağı inmek istedi. Odasından çıkıp, aşşağı indi hizmetliler sofrayı hazırlıyordu. Oda masanın bir köşesine geçip otudu annesi ve üvey babası ona baka kaldı, çünkü oğlu odadan bayadır çıkmamıştı.
Annesi oğluna gülerek "oğlum neden aşşağı geldin geçmi kaldılar hizmetliler"
Jeon annesine sevecen bir tavırla "hayır anne, sadece bu gün aşşağıda senle beraber yemek istedim"
Üvey babası bu dediğini duyunca egolu bir sesle ortaya atladı "bende buradayım oğlum beraber yeriz işte iyi yapmışsın"
Jeon ona oğlum dedğini duyunca ona nefretle bakarak cevap verdi "seni isteseydi senin adını söylerdim. Ve bana oğlum deme sen kimsinde bana oğlum diyorsun, bir dna mız bile aynı değil" dedi bağırarak.
Üvey babasının buna sinirlendiği belliydi, fakat sesini çıkarmadan kahvaltılarını yaptılar ve jeon tekrardan odasına döndü. 3 yıllık arkadaşı olan V ile görüşecekti. Dövmelerini saklamak için üzerine kazak giydi küpe ve piercinglerini çıkardı. Çünkü sosyal medyada saray prensesi olarak tanınıyordu. Arkadaşını aradı ve herzamanki gibi tekte açtı. Büro gibi bir yerde oturyordu.
"Selam, naber" dedi tatlı ve gülen sesiyle
"İyi gibiyim senden naber"
"Neden gibisin, bir sorunumu var?"
"Şey aslında yok yani babamla kavga ettim"
"Anladım"Bir süre sessizlik ardından jeon bir soruyla o sessizliği bozdu.
"Büyük şehir nasıl bir yer"
"Hmm, hiç gitmedim demiştin değilmi"
"Şey evet"
"Yani aslında kötü bir yer değil, ama senin olduğun yere kıyasla kötü"
"Ama burası okadae güzel değilki"
"Tam olarak görmedim ama genede bir saray güzeldir"
"Birde benim açımdan görsen anlarsın"
"Senin başka arkadaşın yokmu oralarda her dakika beni arıyorsun"Jeonun içi acımıştı sanki onu aramasını istemiyormuş gibi aöylemişti bu cümleyi
"Rahatsız oluyorsan aramam" dedi sakin bir sesle
"Hayır o şeiklde söylediysem özür dilerim. Sadece hiç yokmu yani"
"Hayır burda benden başka çocuk yoktu küçükken"
"Peki şimdi?"
"Var"
"Kim görebilirmiyim"
"Sen kendini nasıl göreceksin V?"Bir kahka bombası vurdu onları. Gerçektende tek arkadaşı oydu ne diyebilirdiki. Jeon konuşurken kapı çaldı hizmetli jeonun gitar ders saati gelmişti.
"Şey ders saatim gelmş kapatmalıyım"
"Ne dersi?"
"Gitar"
"Auh ne güzel, peki iyi dersler"
"Görüş-"
"Auh jeon bekle"
"Noldu V"
"Bana konum atabilirmisin"
"Dersten sonra atarım"
"Peki"Jeon bilgisayarı kapatıp aşşağı koştu, ders salonuna koştu. Hocası onu orda bekliyordu, dersi yaklaşık 2 saat sürmüşti. İlk işi dersinden sonra direkt odasına geçip V ye konum attmak oldu. Jeon sonradan neden böyle bir şey yaptığını sorguladı fakat genede göndermişti.
Bay V ye gelirsek konumu alır almaz ailesini evdeki hizmetlileri araştırdı. Jeonun öğretmenlerini araştırıp o öğretmenlerden birinin yerine geçmek istiyordu. Üvey babasının telefonunu arayıp iş için bir kaç şey konuştu.
Jeon V ile 3 gündür konuşmamıştı. Ne zaman arasa meşgule atıyor, gerş dönmüyordu. Artık merak etmeye başlamıştı. Jeon o gün gene aynı rutinlerini uygulayarak uyandı ve derslerine girdi.
Gitar ders saati geldiğindeyse hizmetliler gene kapıyı çaldı ve "bay jeon yeni gitar hocanız geldi babanız sizi aşiağı çağırıyor" diye seslendi jeon ise baba kelimesini dudyunca kapıya doğru sinirle bağırdı "o benim babam değil sizi aptallar" dedi ve aşşağı indi üzerinde sıfır kollu bir t short ve altında ise dizinin üzerinde bir şort vardı.
Elinde telefonuna bakarak merdivenlerden indi ve kapının önünde duran babasına ve yeni öğretmenine baktı. Neredeyse kalbi duracaktı, yeni öğretmeni arkadaşı V idi.
"Yeni gitar öğretmeninle tanış, kim Taehyung"
Minik hikayeyle geri geldim aşklarım🤌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
des mondes à part
Fanfictionsaray prensesi jeon ile ünlü şarkıcı kim ve birde kara kedi jeonun üvey babası...