"benimle dışarı gel"
"Yağmur yağıyor kim ne saçmalıyorsun"
"Hayır jeon, burdan gidelim diyorum"
"Şaka yapmak için iyi zaman değil"
"Şaka yapmıyorum jeon ben ciddiyim"Jeon doğrularak taehyungun yüzüne şaşırmış bir şekilde baka kaldı.
"Taehyung o pislik ölmeden ben buranın dışına çıkamam sen anlamıyorsun galiba"
"O görmezse"
"Peşimizi bırakmaz"
"Sonuna kadar kaçarız bizde, ama sen mutlu olmazsan burda yaşayamam"Jeon durdu, sustu, sakinleşti. Uzun bir süre düşündü ve mantıklı bir karar olmadığını bildiği halde kabul etti. Çünkü yanında sevdiği adam vardı.
"Bu gece saat 3 de etrafta kimse kalmadığı tek bir saat var ozaman çıktık çıktık çıkamadım daha çıkamayız. Odama gel"
"Şimdimi"
"Hayır salak 3 de"Jeon odadan ayrıldı. Taehyung ise tüm eşyalarını bir sırt çantasına koyarak hazırlandı. Babasını bir araba ayarlaması için aradı. Ve saati bekledi.
Jeon ise odasında lazım olabilecek her şeyi aldı bir sırt çantasına topladı. Odadan nasıl çıkacağını düşünürken, babasına jüçükken yaptırdığı ip merdiven aklına geldi.
Saat üçe yaklaştığı sıra taehyung üzerini sıkı giyindi ve sırt çantasını aldı. Odadan yavaşça dışarı çıktı ve merdivene yöneldi. Sessizce jeonun odasına girdi. Jeon ise onu hazırlanmış bir şekilde bekliyordu.
"Camdan çıkıcaz"
"Ne?"
"Kapıdan elini kolunu sallaya sallaya çıkamazsın devriye değişim saati yaklaşıyo korumaların o sırada çıkarız."
"Burdan şehir biraz uzak galiba"
"Kısa yol biliyorum metak etme"Jeon bir süre durdu ve parasının olmadığı aklına geldi
"Jeon paramız hiç yok ne yapmayı planlıyorsun"
"Para işi kolay"
"Nasıl"
"Sonra anlatırım. Ne zaman değişiyorlar"
"5 dakikası kaldı"Jeon camı açtı merdiveni aşşağı saldı, ipini ise kapıya bağladı. Taehyunga dönerek "değişiyorlar" dedi. Önden taehyung indi. Jeon inerken azdahaki düşüyordu. Son anda tutundu ve aşşağı indi. İpi ikisi aynı anda çekerek kopardılar ve merdiveni sarıp çöpe atacakken jeon kim durdurdu.
"Babamdan kalan sayılı şeylerden atamam"
Dedi ve çantasının köşesine astı. Yavaşça ses çıkarmadan bahçenin duvarından atlayıp çıktılar ve evden uzaklaştılar. Gece uzak olsada yan taraflarındaki ormandan ne zaman ses gelse koşarak ilerliyorlardı.
"K-korkasınız bay kim"
"Ben korkaksam sen nesin"
"Her ses geldiğinde çığlık atan ben değilim bay korkak"
"Jeon yürü, yakalanınca görürsün sonra korkuyu"2 saat yürüyüşün sonunda hem gün ağırıyordu hemde düzlüğe çıkmış ve şehri görüyorlardı. Jeon heyecandan dilini yutmuştu nerdeyse.
"Kim çok güzel görünüyor"
"Aslında içi pekde güzel değil"
"Ama orada çok insan var."
"Adı üstünde şehir"Taehyung çantasından ikişer şapka ve maske çıkardı bir çiftini jeona verdi bir çiftini ise kendi taktı.
"Neden takıyoruz"
"Tanınmak istiyorsun sanırım daha kolay yakalasınlar bizi"
"Hayır neyse sormadım say"Yürürken ikiside maskelerini taktılar ve şehire indiler. Etrafın aşırı kalabalığından jeon korkmuştu, Taehyungun elini bırakamıyordu.
Taehyung bir ara sokağa daldı ve bir arabaya yöneldi bagajını açıp içine eşyalarını koydu. Jeon ise onu şaşkınlıkla izliyordu. Taehyung eşyalarını koyduktan sonra jeona döndü.
"Versene eşyalarını."
"Taehyung Napıyorsun bu kimin arabası?"
"Ha şey, benim size gelmeden önce burda bırakmıştım"
"Ama"
"Jeon ver eşyalarını geç kalıcaz"
"Neye"
"Görürsün"Eşyalarını koyup kapattı ve arabaya bindiler yol boyu jeon Taehyunga bir şeyler sordu taehyung ise bunlardan kaçamak cevaplar vererek kurtulmaya çalıştı.
En sonunda bir havalimanına geldiler ve arabayı tam önünde durdurdular. Jeon ağzı açık şekilde etrafı inceleyerek arabadan indi. Taehyungun adamları ise eşyaları çıkartıp uçağa hazırlıyorlardı. Bunu fark eden jeon koşarak taehyungun koluna yapıştı.
" taehyung çantalarımızı niye aldılar neden buradayız burası neresi"
"Jeon sus"
"Ya ne açıkla sende ozaman"
"Burası havalimanı Koreye dönmeye geldik ve onlar benim adamlarım. Oldumu açıklayabildimmi"
"Jeon sen bir öğretmen değil misin"
"Uçakta anlatıcam"İçeri girdiler taehyungun kendi uçağıyla gidecekleri için direkt trans olarak her yerden geçtiler ve piste ulaştıklarında jeon piste çıkmamak için elinden geleni yaptı.
"Kim, ben oraya gelmem"
"Ya neden?"
"Şunlara baksana, dev gibiler. Ya beni ezerlerse, ya seni ve adamların ezerlerse.
"Aaah tanrım"
"Kim buraya gel ezilirsin bak"
"Jeon buraya uçaklar gelmiyor uçaklar diğer tarafta, burası özel uçaklar için ve sadece bu gün özel uçuş biziz. Yani başka kimse yok"
"Ya ama kim, ya olursa"
"Anlaşıldı gelmiyceksin"Jeonu tek hamlede kucağına alarak uçağa yürüdü. Jeon ise yüzünü kapatarak etrafa bakmamaya çalışıyordu. Uçağın önüne geldiklerinde taehyung onu yere bıraktı.
"Aç gözlerini jeon, sorun yok."
"Bittimi bindikmi"
"Aç yüzünü ve bin"Jeon gözlerini yavaşça açtı ve merdivenden koşarak uçağa bindi. Taehyungda arkasından gülerek uçağa girdi. Taehyung koltuğa geçip oturdu jeonda karşısına oturdu çekinerek.
"Ya neler oluyo taehyung bu kimin uçağı"
"Evet, kim'in uçağı"
"Ney?"
"Benim uçağım"
"Ne alka be, bi öğretmen bu kadar kazanamaz"
"Jeon, ben sadece bir öğretmen değilim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
des mondes à part
Fanfictionsaray prensesi jeon ile ünlü şarkıcı kim ve birde kara kedi jeonun üvey babası...