"Jeon, ben sadece bir öğretmen değilim"
"Taehyung şakanın sırası değil"
"Şaka değil zaten jeon, ben bir şarkıcıyım"Jeon ağzı açık şekilde taehyungu dinlerken üst üste şoklar geçiriyordu.
"Seninle görüntülü konuşurkenki söylediğim isim, V. O isim sosyal medyada ve sektörde kullandığım isim. Yani sahte bir ad değildi."
"Sen - nasıl yani ünlü birimisin şimdi"
"Evet"
"Ah Tanrım kafayı sıyırmak üzereyim"
"Sakin ol, seni sevdiğimniçin o eve işe girdim"
"En başından planın buydu yani"
"Evet. Tabi üvey baba faktörü ve kaçma gibi bir faktör yoktu arada"Jeon bir şey söylemeden kafasını cama çevirdi. Bir süre dışarı baktıktan sonra uyuya kaldı. Taehyung ise sürekli onu izliyordu. Uyuduğu sıra ayapa kalkıp üzerine bir örtü örttü ve oda uyudu. 12 saat sonra koredeydiler. Taehyung güneşin ışığıyla gözleri kamaşarak uyandı jeonnşse çoktan kalkmış mutlu bir şekilde yemek yiyordu.
Taehyung yavaşça ayılarak jeona baktı."Yanlız bunların tadı mütiş. Bizim şef yemek yapamıyor galiba"
Dedi ağzı dolu şekilde. Taehyung ise uykulu yüzüyle gülerek cevapladı.
"Beğendiysen ben sana daha fazla yaparım."
"Sende yapabiliyormusun"
"Tabikide. Buranın şefine ben öğrettim"Arka kabinden sef elinde birşeylerle geldi ve gülerek cevapladı
"Kerataya bak sen. Sen bunun dediğine bakma elimde büyüdü, her şeyi benden öğrendi bu"
"Abi ne bozuyorsun ya"Jeon kahkalara boğularak taehyunga baktı. Şef ise kabine geri döndü.
"Taehyung bozulma ya hemen, sevgilim yapsa daha tatlı olur gibime geliyor"
"Tabi canım öyle olur zaten"
"Sevgilimin ellerinin dokunduğu her şey bak gibi olur"
"Seni yemenin yolu varmı ozaman"Jeon bir kahkaha daha patlattı.
"Gittiğimiz yerde odamız olursa gösteririm"
"Burda göstersen, orayı bekleyemem"
"Aa ayıp kim, sen yesene şunu"Bu bölüm birazcık (aşırı) kısa olmuş
Neden bilmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
des mondes à part
Fanficsaray prensesi jeon ile ünlü şarkıcı kim ve birde kara kedi jeonun üvey babası...