tanrı seni korusun

31 1 0
                                    

"Soehyung"
"Adınız-"
"Evet babalarımız anlaşarak koymuş"
"Tanrım"

Taehyung ve soehyung küçükken 2 kez görüşmüşlerdi ondanise ne konuşmuş ne de oyun oynamışlardı. Babalarının zoruyla görüşmüşlerdi. Asla birbirlerini sevmezlerdi. Şimdiki gibi.

"Her neyse, biz kahvaltı yapamadık. İzninizle."

Taehyung jeonun elinden tutarak dışarı çıkarttı.
Jeon, taehyungun sinirli olduğunu anlayıp sustu.
Taehyung görevlilere arabasını getirmelerini söyledi. Sonra ise jeona döndü.

"Noldu? O adammı rahatsız etti seni"
"Hayır, sen sinirlisin."
"Ee yani. Neden konuşmuyorsun"
"Yani kızarsın diye"
"Jeon sinirli olsamda sana kızmam merak etme"
"Şey ozmn ney yaptığımızı sorsam"
"Yemeği dışarda yiyeceğiz"
"Ama benim üstüm"
"Arabada hırkam var onu alırsın üstüne. Zaten her şekilde mütişsin"

Jeonun yanakları kızardı, o arada araba gelmişti. Arabaya bindiler. Taehyung onu bir deniz kenarındaki restorana götürdü. Arabadan indiler ve restorana girdiler, kapıdaki görevli kişi taehyungu tanıdığı belliydi. Bir yer gösterdi, ve beraber oturdular.

"Taehyung burası müthiş bi yermiş"
"Beğeniceğini düşünmüştüm, ve haklıymışım"

Taehyung bi garson çağırdı ve bir şeyle söyledi.

"Ne söyledin"
"Özel bir şey gelince görürsün"
"Yanlız ben içinde ne olduğunu bilmediğim şeyi yemem"
"Jeon!"
"Tamam ya ne dedim sanki"

Taehyungla jeon sürekli konuşuyorlardı, ama bşr konu yoktu. Jeon Taehyungun sinirleriyle oynuyordu sanki.

"Jeon susmayı düşünüyormusun"
"Hayır, senin dudakların olmadan susmam"
"Jeon kaşınma"
"Kaşınıyorum evet. Sıkıldım artık açım gelsin yemek"

Yemeklerle birlikte garson geldi ve arabadaki tabakları masaya bırakıp uzaklaştı.

"Hadi ye ve sus"
"Bu ne"
"Ye ve gör"

Jeon bşraz içini kurcaladıktan sonra bir lokma aldı ve ağzı buruşuk şekilde çiğnedi. Sonra ise yüzü değilmeye başladı. Hoş bi şekilde kafasını yukarı kaldırdı. Ağzındskinş yutunca taehyunga gülerek baktı.

"Bu aşırı iyi. Tanrım!"
"Sana beğeniceğini söyledim"
"Taehyung, bunlar çok güzelmiş. Eve giderken paket yaptıralım"
"Neden?"
"Bunları adamlarada tattırmam lazım"
"Hangi adamlar"
"Varya takımlı admlar izin vermilmiyomuş esnek davranmalarına."
"Ha korumalara"
"İşte neyse"
"Tamam peki"

Yemeklerşnş yediler. Jeon restorandan ayrıldıktan sonra kumsala inmek istedi. Denizin kenarında bir süre yürüdüler ve insanların olmadığı bir yere geldiler. Arkalarında kayalık vardı. Jeon ayaklarını suya sokmuş denize bakıyordu. Taehyung ise kumlara uzanmış jeonu izliyordu. Jeon arkasına dönüp taehyunga yaklaştı.

"Bacakların islanmış"
"Olsun kurur sonra"

Taehyung sırıtarak jeona bakıyordu. Jeon Taehyungun kucağına oturdu. Dudakları hafifçe birleşmişti. Taehyung kafası kumlara değdiğinde  jeonun kolları kuma battı. Dudakları ayrılmadan uzunca öpüştüler. Taehyung tekrar kalkınca, jeon ellerini taehyungun saçlarına götürdü, kafasındaki kumu temizledi. Jeon bacaklarının arasında bir şey hissettiğinde sırıtarak taehyunga baktı.

"Bakıyorumda aslancık tahrik olmuş"
"Bu şekilde kucağımda hareket eden biri olursa."

Jeon etrafa bakındı, insan olup olmadığını kontrol etti.

"Nede olsa etrafta insanlar yok"

Jeon ejofmanını çıkarttı, ve taehyungun pantolonunun fermuarını açtı. Jeon tekrar taehyungun üzerine gelerek yavaşça oturdu. Taehyung ellerşnş arkaya yaslamıştı, jeonun elleri taehyungun göğsüne yaslanmıştı. Jeon harket ederken kafasını yukarı kaldırdığında zevkle inliyordu. Jeon kafasını taehyunga indirdi, onu gülerek izliyordu.

"Taehyung..."
"Efendim güzelim"
"Sen- mmmh"
"Hıhı kesinlikle"

Jeon hareketlerini devam ettiriyordu. Taehyung ise jeonun testisleriyle oynuyordu. Jeon yavaşladı ve durdu. Nefesini kontrol etmeye çalışarak taehyungun göğsüne yaslandı.

"Her zaman böyle olsan keşke, beni yormasan"

Jeon bunu dediğini duyunca taehyungun göğsünü ısırdı. Taehyung acıyla güldü.

"Tamam ya sende her şeye kızıyorsun"

Jeon ayağa kalktı ve eşofmanını giyidi. O giyer giymez taehyung jeonu kucağına aldı ve yürümeye başladı.

"Evet böyle akıllı ol"

Jeonun bu dediğine taehyung gülerek cevap verdi.

"Yoruldun tabi, minik sevgilime bu az kalır ama işte"

"Yoruldun tabi, minik sevgilime bu az kalır ama işte"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
des mondes à partHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin