"Jeon ben sadece bir öğretmen değilim"
Jeon şok üstüne şok geçirirken taehyung açıklama yapmaya devam etti.
"Ben şarkıcıyım jeon."
"Yani Zenginsin"
"Bir bakımdan"
"Neden oraya geldin çalışmak için ozaman"
"Seni almak içindi, ama seojun faktörünü bilmiyordum"Jeon kafasını cama çevirdi, ve bir şey bile söylemedi. Bir süre sonra ise uyuya kaldı, taehyung ise yol boyu onu izledi. Bir süre sonra ise oda uyuya kaldı. 11 saat sonra korenin üzerindeydiler, güneş yavaşça açıyordu. Taehyung, gözleri kamaşarak uyandı. Jeon karşısında mutlu bir şekilde yemek yiyordu.
Jeon uyanan taehyungu görünce ağzı dolu bi şekilde gülümsedi. Ağzındakini hızlıca bitirdi."Günaydın"
"Sanada, da ne hızlı çıktın sende"
"Açlıktan uyandım zaten, acıkmasam uyurdum"
"Ölüm uykusuna yatıcaktın resmen"Jeon kıkırdayark yemeğine devam etti. Arka kabinden ise yaşlı bir şef çıktı, elinde kahve ile.
Taehyungun kahvesini bırakıp geri gitti."Sen bir şey yemiyormusun?"
"Yok, sabah bir şey yemem pek"
"Ama evde-"
"Zorla yiyordum ayıp olmasın diye"
"Neyse, yanlız bunun radı aşırı iyi"
"Ben öğrettim şeflere"
"Aa gerçektenmi"Şef kabinden tekrar çıktı. Elinde bir bardak su ile masaya bıraktı ve yanlarındaki koltuğa oturdu.
"Kerataya bak sen. Asıl sen benden öğrendin"
"Tabi şefim, elleriniz bal damlatıyor dokunduğunuz her şey mütiş oluyor"Jeon gülerek aaya girdi.
"E şefim taehyung yapamıyor o zaman"
"Yok canım benden güzel yapar yemekleri"Jeon sırıtarak taehyunga baktı taehyung ise göz devirerek cama çevirdi kafasını. Şef ayağa kalktı, ve kabine geri döndü.
Uçak yavaş yavaş inişe geçiyordu taehyungun ve jeonun eşyalarını hazırlıyorlardı hizmetliler. Uçak indi ve her kez uçaktam dışarı çıktı. Jeon korkarak taehyungun arkasına geçti.
"Ne oldu gene"
"Neden bu kadar büyükler"
"Çünkü onlar uçak jeon adı üstünde uçak"
"Of çok korkutucu ama"Taehyung jeonun elini tutarak ilerledş hızlıca oradan çıktılar tam içerş gireceklerdiki koruma onları durdurdu, maske ve şapkalarını verdi.
"Neden sürekli takıyoruz artık evde. Çok uzaktayız"
"Jeon ben ünlüyüm, sosyel medyaya çıkarsan o şerefsiz seni daha hızlı bulur"Jeon sessizce taktı ve içeri girdiler. Hızlıca arabaya binip oradan uzaklaştılar. 2 saat yol sonrasında jeonun evinden bile büyük bir malkaneye geldiler. Arabadan iner inmez jeon, taehyungun yanına koştu.
"Taehyung ben burda kaybolurum"
"Seni yanımdan ayırmıycağım için kaybolmazsın"Jeon Taehyungun yüzüne bakarak güldü, elini sıkıca tuttu ve içeri girdiler. Bir sürü koruma, ve güvenlik vardı merdivenlerden çıktılar ve bir odaya girdiler. İçerde bir sürü takım elbiseli adam vardı. Ayakta olan adam taehyunga gülerek seslendi.
"Hoşgeldiniz oğlum"
"Hoşbulduk baba, önemli bir toplantın var galiba sonra geleyim"Sonra bir adam gülerek oturduğu yerden konuşmaya başladı.
"Demek kim taehyung, en büyük mafyanın ilk oğlu sensin"
"Siz kimsiniz?"
"Babalarımız arkadaş yani bir alt seviye mafya denebilir"Taehyung bunu duyunca jeonu arkasına ittirdi. Adamın konuşma tarzı ve bakışları jungkook arasında gidip geliyordu, ve taehyung bunu sevmemişti.
"Her neyse biz çıkalım"
"Bir yere kaybolma oğlum"Taehyung kafa sallayarak odadan çıktı ve oradaki odasına yöneldi, kapıyı kitledi, yatağa oturdu jeonda onun karşısında ayakta kaldı.Taehyungun sinirli olduğunu gören jeon, korkarak taehyunga yaklaştı.
"Taehyung iyimisin"
"O sana bakmadı değilmi ben yanlış gördüm"
"Şey bilmiyorum"
"O pislik bir şey yapacak"
"Kime"
"Sana"
"Yapamaz yanımda sen varken"Taehyung gülerek jeonun yüzüne baktı, yatakdan kalktı ve jeonun belinden tutarak kendine çekti.
"Bana nasıl bu kadar çok güvenebiliyorsun"
"Seni seviyorum. Belkide ondandır"
"Jeon, odada yalnızız."
"Yani başka biri var demedim zaten"Taehyung jeonun dudaklarına yapıştı ve geri çekildi, jeon sırıtarak anlamış bir ifadeyle taehyunha baktı.
"Anldım ben seni şimdi"
Taehyungun üzerindekileri çıkarttı ve yatağa ittridi. Üzerşne çıktı, minik öpücükleri boynunu dolduruyordu. Jeon kalkarak üzerini çıkardı. Ve tekrar yatağa geçti. Bu sefer taehyung hızlı bir hamleyle onu altına aldı.
"Taehyung evde baban var"
"Duvarlar ses geçirmez jeon"
"Siktir et o zaman"Taehyung pantolonunu çıkardı. Ve ikiside çıplak kalmıştı. Taehyung, jeonun bacaklarının arasında kalmıştı. Ve yavaşça içine girdiğinde jeonun ağzından büyük bir inileme çıktı. Taehyung jeonun ellerini kafasının üzerinde birleştirerek kitledi. Ve ile ileri geri hareketlerle jeonu inletiyordu.
"Seni inletmek derken ciddi anlamda söylemiştim"
"Kim, kes sesini"Jeonun inlemeleri artıkça taehyung hızlanıyordu.
Taehyung sırıtarak, acı ve zevkin birleştirdiği bir ifadeyle dolan jeonun yüzüne bakıyordu. Bu onun hoşuna gidiyoru. Yavaşça jeonun üzerinden inerek. Yanına uzandı. Jeon bitmiş bir halde yatakta yatıyordu."Jeon?"
"Taehyung baban bekliyordur."
"Geldiğimde böyle olma ama."
"Yürü git ya"Taehyung sırıtarak yataktan kalktı ve banyoya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
des mondes à part
Fanfictionsaray prensesi jeon ile ünlü şarkıcı kim ve birde kara kedi jeonun üvey babası...