Prológus

822 22 0
                                    

2018.júl. 22.
17:55
Sophie Garcia

Charles-al 2 hónapja vagyunk együtt. Ha 2 hónappal ezelőtt valaki azt mondja, hogy össze jövök a legjobb barátommal, valószínűleg a képébe röhögök.
Annyira boldog vagyok!
Éppen egy buliba készülödök. Próbálom kiválasztani, hogy három ruhám közül melyiket vegyem fel. Van egy fekete-fehér csíkos hosszú darab, egy teljesen vörös, hátúl kicsit kivágott és egy fekete combig érő elég merész darab. A nyakamnál van össze kötve. De a háta teljesen ki van vágva. Szerintem ez lesz.
A biztonság kedvéért megkérdezem anyát.
Le is trappoltam a lépcsőn, hogy biztosan hallja.
-Szia kicsim!-nézett ki a tablettjéből.

-Szia! Segítened kell!!!-néztem rá boci szemekkel.

-Oké, de miben?

-Hát segítened kéne kiválasztani egy ruhát. Három közül.

-Rendben. Na mutasd őket!
Fel próbáltam mind három ruhát.

-Neked melyik tetszik a legjobban?-kérdezte anya immár egy zacskó chips társaságában.

-Hááát....

-Hát?-nézett rám kérdőn.

-Nekem a fekete. De szerinted??

-Nekem is. Merész, de különleges, mint te!

-Awww!!!!
Anya ölébe borúltam és ölelgettem.
Kis koromban halt meg apa. 6 éves voltam. Most 19 vagyok. Anyával mindig jó volt a kapcsolatom. Oké voltak kisebb-nagyobb veszekedések, de mindig ki békültünk.

19:30
Fel vettem a ruhát és mellé választottam egy kis fekete táskát, és egy színben passzoló magassarkú csizmát.
Sminknek csak a szokásos füstös szemet csináltam. Egy kis korrektor oda ahova tényleg kellett. Vagyis az orrom és a szemem alá valamint a homlokomra. Szempilla spirál. És feltettem egy barnás rúzst. Készen álltam.
-10 perc és itt lesz értem Magie!!!

-Rendben. Hadd nézzelek meg!
Anya elé álltam és körbe forogtam.

-Azta kicsim. Gyönyörű vagy!-mondta anya meghatódva.

-Köszi! Úgy hallom meg jött Magie szóval én most megyek! Szeretlek anya. Vigyázz magadra!

-Én is szeretlek kincsem. Te is vigyázz magadra!
Beszáltam Magie Nissan-jába és elindultunk a szórakozóhelyre.
Bele telt egy jó 20 percbe mire ide értünk. Nagy épület volt. Dübörgött a zene. Be mentünk és egy csomó ismeretlen (Mármint én nem ismertem őket.) le támadta Magie-t. Le ültem a bár pulthoz. És kértem valami lötyött. Megittam, majd megláttam a barátomat. Azt hittem csak képzelődök, hisz úgy volt Barcelonába van Pascalékkal, de nem, ott volt. Elindultam felé. Fél úton szem elől tévesztettem majd újra megláttam. És 5 másodperc alatt egy világ tőrt össze bennem. Egy másik lányt csókólt. Egy másikat. Akit nem is ismertem.
Végül csak oda mentem hozzá. Akkor már le cuppant a lányról. Fel pofoztam, és csak annyit voltam képes mondani, hogy vége. Még csak utánnam sem jött. Mint szoktak, hogy: 'Várj Sophie!, 'Beszéljük meg!, Nem.
Megkerestem Magiet szóltam neki, hogy haza megyek, ő pedig mondta, hogy ő is jön.
Mondtam volna, hogy ne jöjjön el azért, mert én menni akarok de abban a pillanatba csak ki tőrt belőlem a sírás.

Tiktok:@cl160444

Egymásra találva-Charles Leclerc fanfiction-BefejezettWhere stories live. Discover now