Okt.16.
Charles Leclerc
6 évvel később....Három éve csak azon agyalok, hogyan kérjem meg életem szerelme kezét. Oké, ez lehet túl nyálas, de ez az igazság.
Végül úgy döntöttem, hogy a saját születésnapomon kérném meg, mert ez lenne a legszebb ajándék amit kaphatok. Mindenképp meg szeretném lepni. És hosszas gondolkodás után Arthur-t szerveztem be. Hogy az egyik "ajándékom" ugyan nekem adja, de nem az enyém hanem Sophie-é. És ebből már lehet is következtetni, hogy az ajándék egy kis dobozka amiben a gyűrű van. Nagyon izgatott voltam már a délutáni party-m miatt. Talán még egy kicsit rettegtem is, hogy Sophie válasza nem az igen lesz...
De túl hamar elérkezett a délután.
Arthur: Kész vagy már Rómeó?
Charles: Az túlzás öcsi...
Arhur: Nyugi, minden zsír lesz!😉
Charles: Úgy legyen.-Gyere már!-ordított fel az öcsém akivel eddig telefonon írogattam. Válaszul csak meg forgattam a szemem, és le mentem az éttermi mosdó lépcsőjén.
-Jól nézek ki?-hajtottam le a fejem, hisz biztos lángolt az arcom...
-Jól nézel ki!-mosolygott rám Sophie.-Gyere szívem! Ez a te napod!-énekelte kicsit a végét. Minden évben ennyire pörgött a születésnapom alkalmából, ami még mindig hihetetlenül aranyos tőle.
-Menjünk bólintottam végül. Elképesztően izgultam, mert ebéd után következett az ajándék osztás.
Ami már elkezdődött. És rohamos tempóban haladt az egész.Először Sophie legjobb barátnője, Maggie adta oda az ajándékát, majd Lorenzo, néhány közelibb barátom, Sophie édesanyja, akivel idő közben sikeresen ki békült, anya, Sophie és jött Arthur. Előbb a saját ajándékom adta oda, majd azt amiben a gyűrű volt. Egy utolsót rám mosolygott, ezzel is bíztatva.
El kezdtem a barátnőm felé sétálni, és oda adtam a be csomagolt kis dobozt.Először furcsa pillantásokat küldött felém és Arthur felé, amíg meg nem látta mi van a dobozban. Szemei ki pattantak, s könnyek szöktek a szemébe.
-Na mi a válaszod? Hozzám jössz?- ereszkedtem fél térdre. A lány rögtön bólogatni kezdett, ezzel pedig egy hatalmas kő esett le a szívemről.
-Persze, hogy hozzád megyek!-szólalt meg végre. Amire gondolkodás nélkül fel pattantam és magamhoz húzva csókoltam. Majd fel húztam ujjára a gyűrűt. Aminek a közepét ugyan olyan rubint díszítette, mint a szintén tőlem kapott nyakláncát. -De nézd meg mi van a zacskóban!-utalt a tőle kapott ajándékomra. Most én küldtem felé furcsa pillantásokat. Ugyan kellett egy kis idő, hogy fel dolgozzam kérését, de mikor sikerült úgy is tettem. A zacskóban egy pár kis cipő volt, egy megjöttem feliratú lámpa, és a pozitív terhességi teszt.
Nekem pedig csak ilyenkor sikerült realizálnom, hogy EZ a valaha volt legszebb ajándék..
Sziasztok! El sem hiszem, hogy már az utolsó előtti részt írom meg. Kicsit szomorú vagyok amiért ennyire össze sikerült csapnom ezt a könyvem, de igyekszem a következővel kárpótolni titeket. Ennek ellenére remélem, hogy tetszett nektek. Meg szeretném köszönni a vote-okat, és hogy ennyien elolvastátok! Nekem ez hihetetlen nagy öröm! Holnap fog ki kerülni az utolsó fejezet. Eredetileg 3 kötetesre terveztem az Egymásra taláván írását, de nem éreztem azt, hogy ezt már érdemes lenne tovább húznom. Viszont nagyon el hamarkodtam. Szóval a közel jövőben szinte biztos, hogy át fogom írni.
A következő könyvem, a Le Contrat, aminek az első fejezete Október 16.-án fog ki kerülni.Ki tartást a sulihoz!❤️
Tiktok:@cl160444
KAMU SEDANG MEMBACA
Egymásra találva-Charles Leclerc fanfiction-Befejezett
RomansaSophie Garcia és Charles Leclerc évek óta ismerik egymást. De Sophie egy okból kifojólag 5 éven át elkerülte Charlest. Egy nap újra felbukkan a középső Leclerc ezzel Sophie életében mindent felborít. A story nem mindig követi a valóságot! Van, hogy...