~ Drew Ve Emma ~

138 19 5
                                    

Sanırım ~Konser 2~ bölümünü beğenmediniz. Sadece 2 vote gerçekten çok düşük. Ama sorun değil. Ben bu hikayeyi vote için değil sadece hayal gücümün sınırlarını zorlamak için yazıyorum. İyi okumalar...
Emma'nın Ağzından

Konser bitmişti. Gerçekten harika bir konserdi. Hayatımın en güzel günüydü diyebilirim. Konserde nedense Drew hep bana bakıyordu. Bunu sevdim. Çünkü ona deliler gibi aşığım. Ahh! Dostum ne diyorum ben o bana asla bakmaz. Neyse konser bitti demiştim sonra Destiny'e bi baktım uyuyakalmış. Bir bebek gibiydi aynı. Çok tatlı :) . Bu arada salon boşalmış bile. The Tide malzemelerini topluyordu. Ve hala Drew bana bakıyordu. Bende şirin bir gülümseme yerleştirdim yüzüme. Benim gülümsememin 100000 katı daha şirin bir şekilde güldü. Ah çok tatlı. Neyse tam Destiny'i uyandıracaktım ki Drew bana seslendi. "Hey! Sarışın prenses bir dakika gelir misin?" Omg! Bana prenses dedi. Omg! Bana sarışın prenses dedi. Tanrım kalbimin göğsümden delice çıkmak istediğini hissettim bi an. En sonunda kendimi Drew'in yanında buldum. Ona salak gibi bakıyordum. " Umm şey kabloları toplamamda bana yardım eder misin, prenses?" Yine prenses dedi. Omg! Çok tatlı. Sadece kafamı aşağı yukarı salladım. Sanırım dilimi yutmuştum. Drew kabloları teker teker ayırıyordu. Bense hala ona bakıyordum. " Yardım edecek misin?" Ah Tanrım ne kadar ahmağım. " Ah tabii pardon ahmaklığım tuttu yine" dedim. O ise güldü. Çok şirin. Kabloları toplayıp sahne arkasına götürdük. Sahne arkasında kabloları koyarken lanet bir kablo ayağıma takıldı ve düşmeme neden oldu. Neyseki hafiftim. Hahaha neden diyorsanız Drew sanki aşk filmlerindeki gibi beni kucağına almıştı. " Biraz daha dikkatli olmalısın" dedi şirince. Sonra hiç beklemediğim bir anda beni öptü. Tanrım kalbim duruyor. Geri çekildiğimizde beni yavaşça yere bıraktı. Biz şu an neydik. Sevgili felan mı? Ah sanmıyorum. " Şeyy... benimle çıkar mısın prenses? Benim prensesim olur musun? Sadece benim prensesim" Tanrımmm. Dayanamayıp bende hiç beklemediği bir anda onu öptüm. Geri çekildiğimizde " bu ne demek?" Diye sordu. " Tabiki evet demek seni ahmak" gülüştük. Yani şu an biz sevgilimi olmuştuk. Daha ismimi bile bilmiyordu. Ama olsun artık Drew benimdi. Bu bir rüya ise uyanmak hiçbir zaman istemiyorum.
Sanırım fazla kötü ne dersiniz? Lütfen yorum atın. Ne düşündüğünüzü bilmek istiyorum. Ona göre hareket edeceğim. Teşekkürler...

Hayallerimin Aşkı Bay JonesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin