Selamm!Biraz geç oldu. Yazmayı bırakacaktım sonra geri kararımı değiştirdim. Umarım beğenirsiniz.
Destiny'nin Ağzından
Aman Tanrımmmm! Levi ile öpüşmüştüm. Bu dünyada görülebilecek en ... bir dakika isteği ile öpmedi ki yanlışıkla öpmüştü. Bu yüzden dünyada görülecek en bıla bıla şeyi felan değildi. Bu olayın şaşkınlığıyla hemen eve gitmek istedim. Herkesle vedalaşıp eve doğru yürümeye başladım. Emma gelmediği için sıkılmamak için kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım. Acaba ne dinelesemmmm? pff onu da bilmiyorum. Buldumm. Shawn Mendes Life Of The Party dinlicem. Shawn Mendes Levi'ya çok benziyo. Olamazzz aklıma yine lanet öpüşme geldi. Off düşünme Destiny düşünmeee. Eve vardım sonunda. Lanet anahtarları çantamda bulmaya çalışırken telefonum çaldı. Kahretsin şimdi telefonumu kaybettim. Aman Tanrım!! Telefonum nerdee?? Çantamın içine iyice bakıyım derken çantamdaki herşeyi yere döktüm. Aferin sana Destiny aferin. Lanet olsun ki telefonum arka cebimdeymiş. Ve ben yeni farkediyorum. Destiny sandığınızın çok altında bir zekaya sahip olduğu için oldu hepsi.Hemen telefonu açtım. Arayan Emmaydı. Bana evlerinin 1 ay boş olduğunu ve onlara yatıya gelmem için annemden izin almamı söyledi. Bir süprizi de varmış. Ben diğer bütün kızlardan farklıyımdır. Neden mi? Çünkü ben süprizlerden ve diğer gereksiz şeylerden nefret ederim. Hemen kapıyı açıp içeri girip kendimi salondaki koltuklardan birine atıp annemi aradım. Ve izin verdi. Bende odama çıkıp çantama pijama , şarj aleti vb. şeylerimi koyup Emma'ların evine doğru yürümeye başladım.
Levi'yın Ağzından
Emma'nın tarif ettiği evin önünde durdum. Ev iki katlı şirin bir eve benziyordu. Arabadan inip Emma'nın çantasından anahtarı aramak için çıkardığı savaşı izlemeye başladık. Sonunda buldu. İçeri girip Emma'nın bize işaret ettiği yere doğru gittik. Sanırım salondu. Şirin bir salonları vardı. Sonra Emma ve Drew aynı anda ayağa kalkıp oturduğumuz kanepenin önüne geçip el tutuştular. Ve aynı anda biz sevgiliyiz dediler. Ben bunu tahmin etmiştim ama yinede şaşırdım çünkü Drew daha Emma'yı bugün tanımıştı. Yoksa konserden sonra mı konuştular? Her neyse gerçekten yakışıyorlardı. Çok tatlı bir çiftlerdi. Tam bu sırada kapı çaldı. Emma ''Sanırım Destiny geldi.'' dedi. Ve kapıyı açmaya gitti. Bİzde hemen koltukların arkasına saklandık. Çünkü Emma bize öyle demişti. Ona süpriz yapmak için. Destiny içeri girdi ve benim arkasına saklandığım koltuğa oturdu. Emma bize çaktırmadan işareti verdi. Ve bizde aynı anda ayağa kalktık. Destiny hala bizi farketmemişti. Bende ellerimle gözlerini kapattım. ''Aman Tanrım! Bu da kim? Beni hemen bırakmazsan ellerini cırmalarım. Emma birşey yapsanaaa!!'' diye bağırmaya başladı. Ben ellerimi çekmedim. Emma ise sadece kahkaha atıyordu. '' Her kimsen ellerini çekmediğin için canın çok yanacak!'' dedi Destiny. Ben hala ellerimi çekmemekten kararlıydım. Bu sırada çocuklarda gülmeye başladı. '' Hey siz kaç kişisiniz. Yoksa Emma'nın beynini yıkayan uzaylılardan mısınız? Emma, ben Destiny. Eğer beni hatırlıyorsan şu salak uzaylıya söyle ellerini yüzümden çeksin yoksa canı yanacak.''dedi. Emma '' Levi tamam ellerini çek yoksa gülmekten karnım çatlıyacak ve seninde ellerin parçalanıcak.'' dedi. Ben elerimi çeker çekmez Destiny bana doğru döndü. Benim olduğumu anlayınca gözlerini kocaman açtı. Suratı yine kızarmıştı. Önüne dönüp Emma'ya seni öldüreceğim bakışı attı. Gerçekten Destiny eğlenceli biriydi. '' Uzaylılara inanıyorsun demek?'' diye sordum gülerek. '' Evet inanıyorum ve bir uzaylı olsaydın emin ol ki şu an o parmakların kandan gözükmeyecekti.'' dedi bana bakarak. '' woww bu kadar hırçın olma şirin kız'' dedim. O da gözlerini devirerek Emma'ya döndü. '' Süprizin bumuydu?'' dedi kızgın bir şekilde. '' Hayıııır'' dedi ı harfini uzatarak.Sonra aynı bize yaptıkları gibi Destiny'in önüne geçip Drew ile el ele tutuştu ve aynı anda biz sevgiliyiz dediler. Destiny çok şaşırmışa benziyordu. Bizi görünce niye şaşırmadı acaba. Ve bana neden böyle hırçın davranıyor? Kesin onu yanlışıkla öptüğüm için. Sonra gönlünü alırım ben. Sonra hep beraber koltuklara yayılıp telefonlarla oynamaya başladık. Emma aniden '' çocuklar beni twitter ve instagram da takip ettiğiniz için teşekkür ederim'' dedi. Destiny birden yüzünü astı. Tam ben soracakken Austin '' Destiny noldu?'' dedi. Destiny '' beni niye hiçbir yerde takip etmiyorsunuzzzz?'' diyerek yavru köpek suratı yaptı. '' İsmini söyle hemen takip edelim. Biz ismini bilmediğimiz için takip edemedik.'' dedi Drew. '' Pekalaaa'' diyerek bize ismini söyledi. Hepimiz hem instagram da hem twitter da onu takip ettik. Austin '' ben zaten takip ediyormuşum.''dedi (gerçekk) . Destiny '' ah evet doğru unutmuşum.'' dedi. Austin '' unuttun mu? inanamıyorum.'' dedi şaşkın bir şekilde. Destiny '' ne var bunda unutmuş olabilirim'' diyerek güldü. Bende kimseye çaktırmadan instagram da Destiny'nin fotoğraflarına baktım. Gerçekten bizi çok seviyormuş. Zaten bende instagram da onun 4 tane fotoğrafını beğenmişim (gerçekk jhfgagshfas). Yaklaşık 1 saat sonra Destiny '' ben acıktımm'' dedi karnını ovarak. Nate'de aynı şekilde karnını ovarak ''bendeeee'' dedi. Emma '' o zaman büyük boy karışık pizza söylemeye ne dersiniz?'' dedi. Ben '' tabikide olur'' dedim. Herkes beni onaylayınca pizzayı söylemek için Emma telefonuyla numarayı çevirdi ve siparişi verip kapatmak üzereyken Destiny hemen Emmadan telefonu alıp '' 10 dk içinde getirmezsen ödeme yapmayız'' diye bağırıp hızlıca kapattı. Herkes gülmeye başladı. '' İyi taktik bunu bende deneyeceğim'' dedim. '' her zaman işe yarıyor'' dedi Destiny.