~ Uyku ~

96 14 1
                                    

.....
Bende gülümseyerek "bende uyku ve pizzayı çok severim" dedim. Destiny küçük bir kahkaha atıp " biliyorum , seni kendim kadar iyi tanıyorum" dedi. Bu hoşuma gitmedi değil ama yinede bilmediği şeyler olabilir. Sonra ardından " aslında bilmediğim birşey var" dedi. Sanırım aklımı okuyor. " evet?" Dedim sorar şekilde. " sevgilin var mı?" Diye sordu aniden. Yine yüzü kızarmıştı. Ne kadar çok utanıyor. Bende hemen daha fazla bekletmeyip " hayır şu anda yok. Yaklaşık 5 ay önce ayrıldım." Diye cevapladım. Bir anda yüzü gülümsedi. Bana kesinlikle aşık.

DESTİNY'İN AĞZINDAN

Sevgilisi yokmuş. Aman Tanrım! Buna çok sevindim. Çünkü onu gerçek anlamda deliler gibi seviyorum. Bu düşüncelerimle hiç istemeden hafifçe gülümsedim. Gerçekten içim rahatlamıştı. Onla sevgili olmak isterim. Ama bu hiç olmayacakmış gibi geliyor. Çünkü ne bileyim benle o biraz saçma bir çift oluruz. Böyle manyakça ona bakıp düşüncelere dalarken aniden " senin?" Diye sordu. Bende afallayarak " ne?" Dedim. O da gülümseyerek "sevgilin var mı?" Dedi. Ahh doğru ya sevgili konusundaydık. "Hayır"diye yanıtladım. Böyle konuşarak saati 3 etmiştik. Benim uykum gelmişti. Tam uyuyacağımı söyleyeceğim sırada elektrik kesildi. Heryer kapkaranlık oldu. Bir anda korktum. O korkuyla yanlışlıkla Levi'ya sarılmışım. Fazla göremiyordum ama güldüğünü anladım. "Neye gülüyorsun sen?" Diye sordum. " karanlıktan korkuyorsun ha?" Dedi. Bende " hayır korkmuyorum" dedim. Ama şu anda hâlâ ona sarılmış elektriğin gelmesi için dua ediyordum. "Gerçekten mi?" Diye sordu. Gözlerim karanlığa alıştığı için onu görebilmek daha kolaylaşmıştı. Kaşlarını kaldırarak sormuştu. Bende tek kaşımı kaldırarak ona baktım. Sonradan onun bana bakışından dışarı bir nefes verip " aslında birazcıcık korkuyor olabilirin" dedim gülümseyerek. O da "biliyordum" dedi. Kollarımı çekmiştim. O arkasını döndü. Hâlâ lanet elektrik gelmemişti. Korkudan altıma edicektim. En sonunda dayanamayıp " Levi!" Diye seslendim. O da " efendim" diyerek bana döndü. "Şeyy bana sarılır mısın? Gerçekten çok korkuyorum. " dedim. O da gülerek " pembe pijamalı kız karanlıktan korkuyorrr " dedi. " bende evet korkuyorum seni ahmak . Hem ne var pijamalarımda bence çok tatlı" dedim. O " aynı senin gibi şirinler" dedi. OMG! Bana şirin demişti. Omg! Omg! Omg! Yine kızarıyodum. Hiçbir şey demeden ona sıkıca sarıldım. O da bana sarılmıştı. Onun kokusunu içime çektim. En son bu kokuyla konser salonunda karşılaşmıştım. Gerçekten huzur verici bir kokuydu. " iyi geceler " dedi sessizce. " iyi geceler" dedim.
Selamm! Uzun bir aradan sonra yine ben geldim. Okuyucularıma ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim.

Hayallerimin Aşkı Bay JonesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin