Levi'ın Ağzından
Pizzalar Destiny sayesinde 10dk'dan az sürede geldi. Emmaların yuvarlak şirin bir masaları var ve orada yiyecektik. Herkes oturduktan sonra yemeye başladık. Tam karşımda Destiny oturuyordu. O diğer kızlardan farklıydı. O bir erkeğin yanında olduğu gibiydi. Yani bir erkek için hareketlerini değiştirmiyordu. Mesela Emma o kadar kibar yiyor ki pizzayı çatal getirsek çatal bıçakla keser yer. Ama normalde kesin çok hızlı yiyordur. Ama Destiny şu an hepimizden hızlı yiyor ve çok tatlı gözüküyor. Bende onu incelemeyi bırakıp pizzama yumuldum. Pizzalarımızı bitirip sofrayı topladık. Sonra hep beraber film izlemeye karar verdik. Film olarak toplu karar olarak Aynı Yıldızın Altında'ya karar verdik. Bu filmi çok seviyorum. Ama daha çok uyumayı. Hep beraber tv'nin karşısına oturduk. Kanepede sırayla Drew, Emma , Nate ve Austin oturdu. Destiny ve ben mutfakta mısır patlatıyorduk. Mısırı beklerken ben masaya Destiny de tezgaha yaslandı. Ben ona salak gibi bakıyordum o ise yeri inceliyordu. En sonunda bana baktı ve güldü. Bende aynı şekilde ona güldüm. Yüzü yine kızarmıştı. Birbirimize mal gibi bakarken mısırın sesiyle tekrar kendimize geldik. Mısırları tabaklara koyup salona geçtik. Dostum kanepede yer kalmamış. İçeri girip sap gibi onlara bakıyorduk. Sonra Nate dudaklarını büzerek " Maalesef size yer kalmadı yerde oturuverin" dedi. Bizde elimizdeki mısırları onlara verip yere oturduk. Sonra ben Emma'ya yorgan var mı diye sorunca Emma hemen koşa koşa 3 tane yorgan getirdi. Birini Austin ve Nate'e diğerini Drew'e diğerinide benim kucağıma attı. Ben ona bakarken o filmi açmak için tv'ye gitti. Destiny de bana bakıyordu. Bende oturduğum yerde düzelip yorganı onun ve benim üstüme attım. Gülerek yorganı düzeltti. Film başlayınca Emma ışıkları kapattı ve yerine geçti. Ve film başladı. Filmin daha 20.dksında Drew ve Emma uyumak için odalarına gittiler. Aww! Ne kadar iğrenç. Daha bugün sevgili oldular ve aynı yatakta mı yatıcaklar. Herneyse film daha bitmeden Nate ve Austin nerede yatıcaklarını aramak için evi gezdiler. Destiny ve ben filme odaklanmıştık.