0.4

631 55 45
                                    

Kicimi kaldirip yazmam gerek hayde bis-

Hyunjin
"Teşekkür ederim civciv"

*Civciv mi....*
*******

Hyunjin çatı katını terk ettiğinde verdiği ilacı alıp içmiştim. Gammam sanki... Hyunjin yanımda iken daha çok hareketli oluyordu. Bu durumu kesinlikle doktora söylemem gerekirdi. Doktor demişken iki gün sonra randevum vardı.

Zil çaldığında sınıfıma indim. -tabiki feromonlarımı bir şekilde düzene sokmuştum- sınıfa girdiğim gibi Jisung üstüme atladı. Birden dengemi kaybetmem ile ikimizde yeri boyadık.

Felix
"Ahh kafam acıdı... Sincaplar ne zamandan beri zıplıyor?"

Jisung
"Aishh ne bileyim ben! Düşeceğini bilmiyordum."

Seungmim
"Felix'in sorusuna karşılık evet sincaplar çok iyi zıplayabilirler."

Jisung
"ACABA BILGE GIBI DAVRANMAYI BIRAKIP BIZI YERDEN MI KALDIRSAN CANIM ARKADAŞIM!?"

Felix
"Seungmim bu sefer jisung haklı kardeşim."

Jisung
"Eyw ne diyim"

Seungmim
"Yoo Kim demiş sizi kaldırıcam diye? Kendiniz kalkın."

Jisung
"Aishh boşver Felix tut elimi"

Felix
"Ih saol ya."

Tam yerden kalkmıştım ki bu sefer de jisung beni omuzlarımdan tutup sallamaya başlamıştı.

Jisung
"ONU BUNU BOŞVER SEN TÜM DERS NEREDEYDIN PAŞAM? TUVALETTE GITCEM DEDIN DÖNMEDIN! NE OLDU TUVALETIN ICINE MI DÜŞTÜN!?"

Seungmim
"Harbi Felix merak ettik ya neredeydin?

Felix
"Boşverin ya. Okuldan sonra bir kafeye oturalım her şeyi anlatacağım tamam mı?"

Ikiside aynı ağızdan "tamam" dediler. Açıkçası bugün herkesi toplayıp tüm herşeyi açığa kavuşturucaktım. Ama bunun için Jisung'a da danışmalıydım.

Felix
" Pist jis bı baksana"

Jisung
"Efendim noldu?"

Felix
"Hani bugün kafeye gidicez ya"

Jisung
"evet?"

Felix
"Işte herkesi toplayıp Gamma olduğumu açıklayacağım"

Jisung
"Ciddi misin? Tabi çok mutlu oldum ama... Emin misin? Pişman olabilirsin. Ancak eğer gerçekten kendine güveniyor isen neden olmasın"

Felix
"Evet kararımı verdim. Bunun için beni bırakacaklarını düşünmüyorum. Tabi umarım... Artık yalan söylemek istemiyorum. Sonuçta çok iyi insanlar ve..."

Jisung
"Seni anlıyorum Felix. Yalan söylemek istemiyorsun çünkü onlar senin en iyi arkadaşların ve onlara güveniyorsun. Yani umarım bunun için senden soğumazlar onlar öyle insanlar değil anlayışla karşılayacaklarına inanıyorum."

Felix
" Teşekkür ederim jis."

Jisung
"Ne demek! Zaten benim sorunum değil tamamen sana kalmış. Benim senin yerine karar alma hakkım yok sonuçta."

"Neyse zil çaldı beni kacarr babayy muah"

Yaptığı öpücük hareketi ile gülmüştüm. aynısıni Seungmin'e de yaptiğında Seungmin buna karşılık olarak kusma hareketi yapmıştı. Ben ise uzaktan olan bitene gülüyordum.  Sırama oturdum ve tanışma girişiminde bile bulunmayan sıra arkadaşıma selam verdim. Kısa bir süre bakıp önüne geri döndü. Göz devirdim ve bende önüme döndüm.
******

Destiny /  hyunlix (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin