1.5

442 33 28
                                    

Etütten kaçmış bulunuyorum😀 (bana kizmayin dersler boş 😡) oturdum parka saatlerce burada durucam👍 size iyilik yapayım dedim muahh💗😻

Yazardan

Subin ile olanlardan sonra 3 gün geçmişti. Delta alfayı dövdüğü(!) İçin 1 haftalık özürlü uzaklaştırma almıştı. Gamma, Deltanın yokluğu yüzünden üzülüyordu. Tabi bu da Felix'e yansıyordu.

"Heey Felix?" Jisung felix'i dalgınlığı yüzünden endişeleniyordu. "Hm" diye mırıldandı lix. "Felix yemeğini ne zaman yemeyi düşünüyorsun? Hadi ama sadece biraz ye bari." Felix yine mırıldanmış ve kaşığı eline almıştı.

Kuzeni ne yapacağını düşünürken aklına bir fikir gelmişti.

"Felix hyunjin bize geliyomus"

"NE HYUNJİN Mİ NERDE B-"

"TAMAM SUS! Yok öyle bişey" derin bir nefes alıp konuştu Jisung, "yemedik sevgilini" oysaki Felix bunu duyunca çok mutlu olmuştu. Şimdi ise tüm hayalleri yıkılmıştı. Zaten 1 haftadır ölü gibi dolaşıyordu. Ama haklıydı da. Tam ruh eşini bulmuş ve sevgili olmuştu. Doğal olarak Ona sarılmak öpmek istiyordu.

"Lix? Sen ağlıyor musun? Kiyamammm" Felix Jisung'un dediği ile ağladığını fark etmişti.

"Ağlama lix...." jising kuzenini kollarıyla sarmış ve sıkı sıkı sarılmıştı. "Amo bon hyonjono gormok istiyorom" Felix'in sesi kuzeninin göğsüne yaslandığı için boğuk çıkmıştı. "Ah lixim ya... evi nerede biliyor musun?" Felix Jisung'dan ayrılıp kafasını olumsuz yönde sallamıştı. "Peki... jeongin'e sorayım, illaki changbin biliyordur." Jisung telefonun çıkarmıştı. Birkaç dakika sonra telefonu kapatıp masaya koydu.

"Lixim güzel bir haberim var. Jeongin Hyunjin'in evini attı. Ne dersin seni götüreyim mi?"

Gamma hemen ayağa kalkmış ve odasına koşmuştu. Tabi ki büyük gülümsemesi de eksik olmamıştı. Saniyeler sonra küçük beden geri gelmişti.

Üstüne pembe bir sweat geçirmiş altına ise şık bir kot pantolon geçirmişti. Ne ara giyindiğine şaşıran alfa bozuntuya vermeden yerinden kalkmış, ayakkabılarını giymiş ve anahtarını almıştı. Gamma ise peşinden dışarı çıkmıştı.

Dakikalar sonra ikili Deltanın evinin önüne gelmişti. Felix Jisung'un motosikletinden inip kısa bir teşekkür etmişti.

Felix hızlı adımlarla lüks apartmana girmiş ve asansörle 16. Kata çıkmıştı. Aklına kazdığı 192. Daireye yaklaşmış ve derin bir nefes almıştı. Tedirgince zile basmıştı. 1 haftadır görüşmemelerinden -telefon dışında- dolayı iyice heyecanlanmıştı. Dairenin içinden gelen birkaç takırtı ardından kapı açılmıştı.

Hyunjin'in ağzından

Çalan kapı zili ile uyanmıştım. Küçüklüğümden beri uyumakta zorlanmışımdır bugün de bu nadir uykularımdan birisiydi. Kapıdaki kişiye söve söve ayağa kalktım. İlk başta basım biraz dönsede kafama takmadım. Yandaki uyuz komşu gelmemiş olsa iyi ederdi yoksa artık kendimi tutamayıp adama dalıcam.

Uykulu uykulu kapıya ilerleyip açmıştım. Tabiki de felix'i görmeyi belemiyordum. Onu aşırı özlemişim. Abartmış olduğumu zannedebilirsiniz ama ciddiyim. O benim ruh eşimdi, sevgili olmuştuk.

"Gamma'm? Ne yapıyorsun burada?"

Kollarımı açmıştım. O da hemen sarılmıştı. "Seni özledim..." İyice kendime çekip saçlarını öpmüştüm. "Gel içeri geçelim" kafasını sallayıp benimle birlikte içeriye girdi. Daha önce evime hiç gelmediği için öylece durmuştu. Elini tutup salona yöneldim ve gelişi güzel büyük L koltuğa oturdum. Benden mi utandı bilmiyorum ama lix sadece durmuştu. Tekrardan elini tutup küçük edeni kendime çektim. Hareketimle sendelemiş ve kucağıma düşmüştü. Tanrım... bir insan utanınca bile nasıl bu kadar tatlı olabilir?

"Benim küçük Gamma'm utanmış mı yoksa?"

Gözlerimi kaçırıp kafasını iki yana salladı.

"Peki neden geldin? Sana rut dönemimin yaklaştığını söylemiştim, hm?" Kucağıma iyice yerleşip bedenime sarılmıştı. "Seni özledim" kendime iyice çekmiş ve sarılmıştım. "Nasıl geldiğini sormayacağım kesin Chang söylemiştir" kafasını kaldırıp bana boş boş baktı. "Nerden bildin?" O kadar tatlıydı ki çıldırmak üzereydim. "Changbini iyi tanıyorum da ondan miniğim" tamam anlamında mırıldandı. Bende Fırsat bulup ellerimi pembe sweatina ellerimi soktum ve pürüzsüz beyaz cildini okşadım.

Yine yazardan

Deltanın soğuk elleri yüzünden irkilen Gamma iyice utanmıştı. Su içmeyi Bahane ederek kalkmış ve mutfağa gitmişti. Gamma, bardakların olduğu rafı ararken bu sefer ensesinde sıcak bir nefes hissetti. Hissettiği tüm vücudunu titretirken feremon salgilamamaya dikkat ediyordu. Tabi her ne kadar çabalasa da nafile. Uzun beyaz kollar en üst rafa yetişmiş ve bardakların olduğu rafı açmıştı. Gamma, Deltanın bardağı kendsine vereceğini zannederken delta beklemediği bir hareket yapıp bardağa su doldurmuştu. Ardından büyük bir yudum almıştı. Tek fark suyu tutmamış olmasıydı. Bunun yerine Gammasına yaklaşmış ve aralarında ki mesafeyi olabildiğince kapatmıştı. Ayni sekilde yüzünü gammaya iyice yaklaştırmıştı. Herhangi biri konuşsa dudakları değebilirdi.

Delta bu kısa mesafeyi sıfıra indirmiş ve yanaklarına doldurduğu suyu Gammanın ağzına  vermişti. Şaşıran gamma sonradan karşılık verebilmişti. Suyun Çenesinden aşağı akmasına izin vermiş ve anın tadını çıkarıyordu.

"Hyunm-"

Gamma çenesinde hissettiği dil darbesi ile nefesi bir kez daha kesildi. Ne ara Deltanın boynuna sardığını bilmediği kollarını dahada sıkılaştırdı.

"Suyun tadı ne zamandan beri bu kadar güzel lix?"

*
*
*

Üzgünüm gençler kısa kestim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üzgünüm gençler kısa kestim

Sizce sonraki bölümde kısacık bi cnsellk ekliyim mi?

Yine bok gibi bir bölümdü ama yemin ederim ayıracak zamanım yok.

He bu arada yb diye tutturup dm kurumu siken elemanlrara sesleniyorum; ALİN YB

Birazdan sizinle birlikte kontrol ederim :)

Bu arada fic gunden güne daha çok okunuyor çok teşekkür ederim umarım ileride daha güzel ficler yazicam

(Taslaklara iki tane yeni fic var)

Sizi seviyorum kendinize iyi bakın💗
Dm kutumu sikmeyin🖕🏿🤭
Derslerimizi çalısın👩‍🏫
Skz comebacki bekleyin🎧
Skz dinleyin🤺
Uslu durun🤗
MUAAAAAHHHG💞💞💞

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Destiny /  hyunlix (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin