Ben Lee Yongbok Felix...
Kimine göre şanslı, kimine göre de acınası biriyim...
Tam 3 ay önce. Kalabalık ve hareketli bir gece, ruh eşimi buldum... Şimdi "oha ne güzel" diyebilirsiniz. Ancak bilmenizi isterim ki bu göründüğü kadar güzel değil.
Ben Felix, diğer adım ile Yongbok. Bir Gamma'yım.
Bu güne kadar kaç kere yok olmayı diledim bilmiyorum. Bu iki yüzlü iğrenç evrenden kurtulmayı, özgürlük ve mutluluk içinde yaşamayı, veya sadece her şeyi düzeltmeyi o kadar istedim ki...
Sadece sevdiği insanlar için yaşayan, Hiçbir zaman daha fazlasını istemeyen, sahip olduğu şeylerle yetinen, boş ümitleri olan, küçük ve önemsiz şeylerle mutlu olan, ve kişinin değerini bilen biriyim.
Belkide bu yüzden eziliyorum? Belkide bu yüzden dünya bana ters?
Peki ruh eşi olayına gelirsek neden mi memnun değilim?
Ruh eşimi tanımıyorum, nerede olduğunu bilmiyorum, Hangi tür olduğunu hakkında gram bir fikrim yok! Tek bildiğim Ruh eşim her kim ise onu bulmak istediğim.
O lanet temastan sonra tüm hayatım değişti. Hoşlandığım çocuktan vazgeçtim. İnsanlarla temastan kaçınıyorum. Çok ağır ilaçlar almak zorundayım. Neden mi? Hah! Çünkü kurdum onu arzuluyor, çıldırıyor, izinsiz feromon salgılıyor ve her temasta canım yanıyor ve aldatmış hissine kapılıyorum Aradan geçen 3 ay boyunca sadece birkaç kez kurdum ile düzgün bir iletişime geçebildim.
Zaten hayatım boyunca Gamma olduğumu sakladım. Annem babam ailem ve arkadaşım olarak gördüğüm kuzenim jisung. Sadece onlar biliyor. Kendimi doğduğumdan beri beta olarak gösteriyorum.
Bildiğiniz gibi ruh eşleri birbirlerini bulduklarında tüm duygularını hissederler ta ki ölene kadar. Ruh eşim ne hisseder ise aynısını hissediyorum tabi onun için de aynısı geçerli. Bu beni ve kurdumu oldukça zorluyor en olmadık yerde birden garip duygular hissediyorum kurdum çıldırıyor başım dönüyor gozlerim kararıyor...
Size Ruh eşimi nasıl bulduğunu, daha doğrusu bulmadığımı anlatacağım.
Daha okullar biteli yaklaşık bir hafta oluyordu. Planım en erken uçak biletini alıp Avustralya'ya gidip anne ve babamı görmekti.
Yaz aylarının başı olmasına rağmen o gece hava kasvetli ve serindi. Evden çıktım, taksiye bindim ve düşündüğüm saatte Seul hava limanına vardım. Normal bir birey gibi kontrollerden geçtim. Uçuş saatinden bilerek çok daha önce gelmiştim. Direkt Uçuş kapısına gitmek yerine dolaşmayı seçtim. Aileme ve kız kardeşim Olivia'ya güzel bir hediyelik eşya bulmak ümidi ile büyük ve kalabalık Havalimanını gezmeye başladım. Bir süre sonra ileride bir insan kalabalığının olduğunu fark ettim. Ne demişler; fazla merak göte y-. Merak edip kalabalığa doğru gittiğimde olayı hemen hemen anlamıştım. Büyük ihtimalle bir kadın baygınlık geçirmiş olmalıydı. Hemen sonra birkaç görevli geldi ve kadını sedyeye aldılar. Nereye gittiler bilmiyorum ama görevlilerin gelmesi ile herkes yer açmak amacı ile yana ve arkaya doğru çekilmişti. Birden itilmem ile işte o temas gerçekleşti. İçimde anlam veremediğim garip bir sızı oluştu ve anında gözüm karardı. Zaten bünyem oldukça zayıf olduğu için kendimi tutamadım ve kendimi geriye doğru bıraktım. Ama olan oldu ve yere düşmedim bir çift kol beni arkdan tuttu. Kendime geldiğimde adının seungmin olduğunu öğrendiğim kişiye içten bir teşekkür ettim. Anın kafası ile bunun ruh bağlantısı olduğunu anlamadım ve aç olduğumdandır diyerek geçiştirdim. Seungmin ile bir süre sohbet ettik ve aynı okulda olduğumuzu öğrendim. Numarasını rica ettim ve seve seve verdi. Uçuş saatim yaklaştığında ise istemeyerek olsa bile bir veda ettim ve ona istediği zaman yazabilecegini söyledim.
O gün sıradışı bir şey yaşanmadı tek sorun kurdumun Aşırı hareketli ve heyecanlı olmasıydı. İçimde garip bir özlem ve arzu duygusu vardı. Feromon salgılayabileceğimden korkup bir tane daha bastirici hap içtim.
Ancak sonraki gün işler acayip bir hal almaya başıladı kurdum sanki benden bağımsız bir şekilde hareket ediyordu. Kurdum ile birçok kez iletişime geçtim her seferinde aynı soruyu sordum "neden boylesin?" Onun cevabı ise sadece "onu istiyorum" oldu. Kim olduğunu sormaya çalıştım ama cevap vermedi. Birçok bastirici hap içtim hatta bir ara hasta oldum. o hafta sadece bunu araştırdım. İlk başta ruh eşimi bulduğuma inanmadım ama sonrasında herşey kesinleşti
Lanet olsun ki ruh eşimi yanlışlıkla bulmuştum hemde hiçbir şey bilmeden...
*****
Sizce nasıl?
Eğer beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın hehehBu sadece giriş kismiydi asıl olaylar bundan sonra başlıcak texting+düz yazı yapacağım
Eğer yazım veya mantık hatası var ise özür dilerim
Kendinize iyi bakın mucklandiniz bb 💗
~662 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny / hyunlix (ARA VERİLDİ)
Fiksi Penggemarbu bir hyunlix omegaverse kitabıdır. Gamma Felix ve Delta Hyunjin birbirlerini yanlışlıkla bulmuş iki ruh eşiydi. İlk başta acılı geçen bu ilişki zamanla yerine oturacak ve kendini güzelliklere adayacaktır. Seme; Hyunjin Uke;Felix Ara shipler vardı...