Yazardan
Yaklaşık 1 hafta sonra
İkilinin son konuşması ardından 1 hafta geçmişti. Tabi olaylar gelişmişti. O gecenin ardından seungmin ve hyunjin konuşmuş ve alınan karar uzerin olaylar Chan hyung'a söylenmişti. Bunun sonucunda büyük bir azar yenilmişti ancak Chan kıyamazdı. olanların boyutunu büyütmek ve moralleri bozmak istememişti.
Felix'in de olanlardan kalan bir yani yoktu. İyice düşünmüş ve bir karara varmıştı. Cesaretini toplayıp onunla konuşacaktı. Bunun hem kendisi hemde kurdu için iyi geleceğini umuyordu. Ayrıca ona teşekkür etmeliydi sonuçta hayatını kurtarmıştı.
Hyunjin ise felix'i bekliyordu. Yalan söyleyemezdi aşık olmuştu ona. Hep yanında olmak, onu öpüp koklamak, gülüşünü seyretmek istiyordu. Ama yapamıyordu. Belkide tanrı onları lanetlenmişti kim bilir? Belkide önceki hayatlarında cok günahları vardı şimdi ise günahlarının acısını çekiyorlardı.
Ama biliyordu eninde sonunda hedefine ulaşacaktı. İstedigi gibi öpücekti onu. Olabildiğince sevicekti onu.
..........Felix'den
Kararımı vermiştim geri dönüşü yoktu. Telefonumu alıp uzun bir süredir görmediğim hesaba girdim. Acaba post atmışmıydı? Düşüncelerinden ayrılıp engeli kaldırmıştım. Profili değişmemişti. Derim bir nefes alıp kısa mesajı atıp stresle beklemeye başladım.
Siz
Hyunjin.
Konusabilir miyiz?
Mümkünse yüz yüze.
(Görüldü)(Çevrimiçi)
(Yazıyor)
(Çevrimdışı)
(ÇevrimiçiYakışıklı Yunan tanrısı çocuk
Olur.
Karar verebilmene sevindim
Nerede ve ne zaman?Siz
***** cafesi
Saat 14.00
Uygun mu?Yakışıklı Yunan tanrısı çocuk
Uygun.
O zaman seni bekliyor
Olacağım.
Görüşürüz
(Görüldü)Kısa ve net bir konuşmaydi. Tabi gönül ister görüldü atmamak ama.... "OF NEYSE. Aa dur ya... NE GIYICEM BEN!?"
buluşmaya henüz 2,5 saat olmasına rağmen hazırlanmaya başlamıştım. Nedense ona iyi gözükmek istiyordum. Belkide sadece kurdum istiyordu kim bilir? İlk önce güzel sıcak bir dus almak istiyordum. Odada duran bornozumu ve saç havlumu alıp banyoya geçmiştim. Saç bakım ürünlerimi küçük ayna üstü dolaptan alacaktımki
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
kalın ve gür sesimin tüm evde yankılandığını düşünüyorum. Ki yanılmamışım. Iki saniye sonra gelen ayak sesleri ile birden kapı açıldı.
" FELIX NE OLDU IYI MISIN BIRSEYIN VARM-"
Chan hyung kapıyı açtığı gibi lavabo tezgahına(!) (Adını bilmiyorum lavabodaki o mermer yer varya) çıkmış beni beklemiyordu.
"Ne oldu Felix iyi misin!?"
Telaşla yanıma gelmiş ve parkta düşen çocuğunu kontrol eden bir baba edasıyla beni yoklamaya başlamıştı. Ben ise bir kelime etmeden parmağımla yeri işaret etmiştim.
Chan hyung hemen yere odaklanmış ve sorunu görmeye çalışıyordu.
"Böcek... ORDA! YAGAGAG CHAN HYUNG YARDIM ETTT"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny / hyunlix (ARA VERİLDİ)
Fanfictionbu bir hyunlix omegaverse kitabıdır. Gamma Felix ve Delta Hyunjin birbirlerini yanlışlıkla bulmuş iki ruh eşiydi. İlk başta acılı geçen bu ilişki zamanla yerine oturacak ve kendini güzelliklere adayacaktır. Seme; Hyunjin Uke;Felix Ara shipler vardı...