Omegaverse bilgilendirme

1.3K 60 88
                                    

Ya duştayken aklıma fikir geldi dedim "OmEN ToNrEm hemen yazmam gerek" ve evet şimdi buradayım.  (Buna benzer bir fic veya pov varmı bilmiyorum ama ins yoktur)

/Zaten bilenler direkt gecebilir bu sadece bilgilendirme amaçlıdır/

Omegaverse Nedir?

Omegaverse, temelinde bundan yıllar yılı öncesinde bir mangakanın/yazarın ortaya attığı 6 cinsiyetli bir alternatif evrendir.

Cinsiyetler:
Alfa Erkek/Alfa Kadın,
Beta Erkek/ Beta Kadın,
Omega Erkek/Omega Kadın

*******
Peki bu cinsiyetleri normalden farkı nedir?

Bu cinsiyetlerin hepsi ayrı özelliklere ve basamaklara sahiptir. Her bir cinsiyet kız erkek farketmezsizin farklı kademelerdedirler. Her bir cinsiyetin belirli özellikleri ve ayrımları bulunmaktadır. Her yüzyıl veya neredeyse hiç dünyaya gelmeyen nadir türler de bulunmaktadır bu türler genelde birleşim sonucu ortaya gelir. Bu özel türler çok nadir bulunduğu için 6 cinsiyetin dışında sayılırlar bazı türler, *nadir olanlar, daha önce insanlık tarihinde hiç bulunmadığı için insanlar tarafından zararlı, tehlikeli kabul edilirler (bu insanlar genelde maldır HSJSHSJSHJXHXH)

Güç, iş sahipliği, yönetim ve üstünlük açısından çoktan aza (yanlış anlayanı sikerm amk) doğru sıralanmış hali şu şekildedir;

1) alpha (alfa)
2)beta
3)omega
(Diğer nadir türler es geçilir ama bunuda vereceğim)

Herşeyden önce genel şeyleri anlatim

Mühürleme / Mühürlenmek
Mühürleme baskın tarafın pasif tarafın sol boynununda bulunan şah damarına (aynı zamanda feromon bezin bulunduğu yere o anda çıkan özel köpek dişleri sayesinde) Baskı uygulaması sonucu olan alternatif bir bağlanma/bağlantı şeklidir.

Ruh eşi /Ruh bağlantısı

(Bu fic bu konunun üzerinde olacak)

Ruh eşliği iki aynı veya farklı cinsiyetin, kişiye göre değişen şansına göre birbirlerini bulup temas etmesi sonucunda yoğun duygu karışımı ile oluşan ruh bağlantısıdır. (Nasıl olduysa) ruh eşini bulan insanlar uzak mesafede bile olsalar birbirlerinin duygularını ve acılarını hissetmeleri söz konusudur. Ruh eşini bulan insanlar, başka insanlara hissettikleri *özel (hoslanti) duyguları yaşadığında acı yaşar ve kurtları çıldırırlar. Tabiki bu acıyı ruh eşi de duyar. Ruh eşini bulma ihtimali kişiye göre değişir ama genellikle küçük bir ihtimaldir.

*Bu benim ficime göreydi. bazı yerlerde bu durum biraz daha farklı ve kısıtlanmış gösterilebilir. yaygın olana göre betalarda bu durum pek gözlenemez. Alphalar ruh eşi olan omegayı direkt ayırt edebilir ancak benim ficimde bu durum biraz daha farklı olcak heheh

Feromonlar

Vücut dışı salgılanan salgı/hormon anlamına gelir. Genelde duygu değişimleri ve istek üzerine salgılanır. Kişileri kendine çekmek için de kullanılır. Herhangi bir tehlikeye karşın feromon salgilamayı azaltmak kontrollemek ve durdurmak için özel ilaçlar bulunur. (Bastirici olarak geçer)

Kızgınlık 🤭

Kızgınlık her cinsiyetin üç ayda bir geçirdiği dönemdir. Bu dönem sırasında her bir tür yoğun duygular ve kafa karışıklığı ile daha çok ilişki ve cinsellik yönünden arzu duyar. Bazı kişilerde bu dönem uzun veya kısa sürebilir aynı şekilde ağır veya hafif geçebilir. Kızgınlığı geçiştirmek veya etkisini azaltmak için kullanılan bazı ilaçlar ve bastırıcılar bulunmaktadır. Omegalar genelde Kızgınlık döneminde hamile kalır. Hamileliği onlemlemek için bazı ilaclar vardir. Kızgınlık zor bir dönemdir ve can sıkıcıdır. Kızgınlık döneminde feromonları kontrol etmek oldukça zordur bazı insanlar *özellikle omegalar, bu konuda kötü oldukları için genelde pis insanları kendine çekerler ve istek dışı kötü muamele ve hatta cinsel *tecavüz *tacize uğrarlar. (O piclerin hepsinin götüne sokak lambası girsin amin)

Destiny /  hyunlix (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin