13. Kim Taehyung'un kollarında Jeon Jungkook

1.9K 221 280
                                    



Oy sınırı:100
Yorum sınırı:300

Sınırı geçmeden bölüm gelmeyecek:)








Mutluluk ve keder öyle kavramlar ki, adlandırmak çok zor. Seni mutlu eden şeyin, bırakın bir ay sonrasını, bir dakika sonrasında bile sizi kedere hükmedecek şey olacağını bilmeniz mümkün değil.

Aynısı keder için de geçerliydi. Bazen öfke ve kırıgınlığa yol açan kederin kaynağı, sizi mutlu eden, hayatınızın merkezi olacak kadar önem verdiğiniz şey olabilir.

Hayat gariptir işte.

Bir zamanlar ölümle burun buruna olduğunuz zaman ve mekan, sizin için sığınacağınız, güvende hissettiğiniz yuvaya çevrilebilir.   

Şüphesiz ki, bu Jungkook için de böyleydi. Kaçırıldığı zaman öldürüleceğini düşündüğü yerde şimdi kendine odaya arıyordu. Gerçekten de garip.

"Ee, hangi yakışıklının yatağı benim için hazır?"

Jungkook'un dudaklarını büzerek sorduğu soruya karşı bir kaç saniyelik sessizlik hükmettiğinde, beyaz tenli az da olsa utanmıştı.

Soru, ucu açık soruydu. Ve onunla
odasını paylaşmak isteyen yokken,
bunu zorla kendini odaya aldırmak gibi hissetmişti.

Jimin ise hemen olaya el atarak, "Benim odam çok geniş. Yatağım çift kişilik. Çıkarırız, tek kişilik yatak ekleriz. Kalırsın benimle" dediğinde, rahat nefes aldı Jungkook.

Sarı saçlı oğlanın, samimi gülüşünden
dolayı rahat hissederken, bir yerde
kabul gördüğü gerçeğiyle de içi kıpır kıpırdı.

Heyecandan yumruk yaptığı ellerini farkeden kişi Taehyung olurken, bu huyu istemsizce dudaklarının kıvrılmasına neden oldu.

Taehyung her an onun yeni bir huyunu keşfediyordu. Aslında birisi oturup saatlerce Jungkook'a baksa, onun kendine özel bir çok detayını bulabilirdi.

Yeşil gözlü şimdilik görmek istediklerini görerek ilk hatasını yapacaktı...

Aldığı teklife karşı yine Jungkook'luğunu konuşturan beyaz tenli, "Bence başka bir yatağa gerek yok. Rahatsız olmazsan tabii" diyerek göz kırptı.

Bu cümle Yoongi'nin bakışlarını üzerine çekmesine neden olurken, Taehyung çatılmış kaşlarıyla ikisine bakıyordu. Biraz sinirli miydi, yoksa ne?

Jimin'in farkettiği tek kişi Taehyung olurken, tek kaşı havalandı. Yüzündeki rahatsızedici ifade şaşırtmıştı. Aslında dostu son zamanlar fazlaca şaşırtıcı şeyler yapıyordu.

Bu ayrıntıyı sonra düşüneceğine dair kendine içten uyarı yaptıktan sonra Jungkook'a dönüp, "Rahatsız olmam. Senin için demiştim" diyerek açıklama yaptı.

Başını yana sallayarak kıkırdayan Jungkook, "Seksi bir erkekle uyuyacağım. Neden rahatsız olayım?" dediğinde, Taehyung'un uyarıcı sesi duyuldu. 

"Jungkook!"

Aynı karşılığı Jungkook, "Ne?!" diyerek verdiğinde, Taehyung ne diyeceğini bilmez   şekilde düşündü. Beklentiyle yüzüne bakan beyaz tenliye her zamanki sözcüğü söyleyerek, işin içinden kurtulmaya çalıştı.

"Cıvıtma"

Jungkook ise yanı başında duran esmerin koluna acıtmayacak şekilde yumruk geçirip, "Ya, sana ne?" diye cırladı.

Kendi aralarında yaşadıkları küçük sürtüşme, Hoseok'un kıkırtısıyla son bulurken, Jimin de gülmemek adına dolgun dudaklarını birbirine bastırdı.

Zoe TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin