O olayın üstünden tan 19 yıl geçmişti ve ben şuan 22 yaşında çok başarılı bir avukatım ben kim miyim ? Namını tüm dünyaya salmış ünlü avukat Melis Işık.
Kendi hukuk şirketimde bir kaç avukat arkadaşımla beraber çalışıyorum ve her yıl mezun olduğum okuldan yeni mezunlardan kendime stajyer seçiyorum bunlardan biride Pelin henüz 19 yaşında ama çok başarılı olacağına eminim ... Pelin aynı zamanda da benim özel asistanım her avukata bir özel asistan hakkı tanıdım işe aldığım zaman her neyse bunlar biraz egolu gösteriyor beni.Bugün bir davam vardı . Uyanınca direkt giyeceğim kıyafetleri seçtim çiçekli bir elbise altına da siyah topuklularımı giydim .
Arabamı park edip binaya doğru ilerledim . Dava salonuna gittim ve müvekkilimi beklemeye başladım, son 5 dk vardı başlamasına ve Elif Hanım ortalarda yoktu karşı tarafın avukatına baktım ve bir sorun olduğunu anladık hakime haber verdim ve karşı tarafın avukatı ile yani Özgürle müvekkillerimizi aradık Elif Hanım'ın telefonunu açan kişi bir adamdı ve arkadan Elif 'in yardım feryatları geliyordu .
Elif'in boşanma nedeni ne miydi tabikide eşinin mafya olduğunu öğrenmesi . Mayfa dediğime bakmayın adam sürekli kibar bir şekilde süzüyordu eşini,aşıktı çok belliydi . . .
Özgür de Ateş beyi aradı ,Ateş Bey açar açmaz ''eşimi kaçırdılar Özgür !! Onu bulmam lazım siz Melis Hanım ile açıklayın durumu'' dedi ve kapattı.
Sonra ben Ateş Beyi aradım Elif'in konumunu buldum dedim konumu attım ve orda buluşalım dedim .Özgür ile arabama bindik ve ben gaza bastım hatta bastım değil resmen abandım.
O sırada Özgür tanıdık olan albayı aradı Ekrem Albay açtığı gibi ''Bir sorun mu var? '' diye sordu . Ben konuşmaya dalıp ''Evet komutanım müvekkilim kaçırıldı mafya tarafından hızlı gelirsiniz diye de Özgür bey sizi aradı'' dedim . Albay hemen o konuma bir tim gönderiyorum dedi ve kapattı.* * *
Arabayı durdurdum ve hemen indik arabayı kilitledim .
Sonra koşarak timin yanına gittik bir kaç dakika sonra Ateş Bey geldi . Ve üzerime yürüdü ''Sen niye ona boşanması için yardım ETTİN Kİ! HA NİYE !? EĞER ONA BİR ŞEY OLURSA AVUKAT BUNU CANINLA ÖDERSİN '' diye bağırdı ben sadece ona baktım tam adamlarından biri beni itmeye yelteniyordu ki bir el ona resmi ama sert bir dille cevap verdi '' Gün gelir senin davana bakar devletin avukatına el kalkmaz , Ha olaki kalktı o eli indirir malum yerlerinize so- yerleştiririz '' dedi .Ne diyeceğini anlamıştım ama ben varım diye dememişti
Ayy kız olur bundan olur tipine de bak.
Boyuda uzun belliSanane iç ses sanane adam asker asker
Adam binbaşı amk senin ne işin var binbaşıyla.Niye ki olamaz mı üzüldüm şimdi bak ağlarım . . .
Ühü ühü ü ü ühüüğBeni iç sesimle kavgadan çıkaran ses beni savunan binbaşına aitti '' Avukat Hanım iyi misiniz ? ''
''Ha ?''
Dediğini tekrarladı ''dedim ki iyi misiniz ? ''
''Ah pardon evet iyiyim saolun '' dedim.O an Elif'in bağırışlarını duyduk ''DOKUNMA BANA UZAK DUR RUHUMA DA ZARAR VERMEE !'' diyordu ama ağlayarak söylüyordu bunu; o an bende akan sular durdu . Binbaşı beni izliyordu bu beni bir anlık şaşırtsada önceliğim müvekkilimdi .
Binbaşı benden izin istedi biz onunla girecektik ilk ama sevgili rolü yaparak istemesemde Elif için yapardım . Binbaşı elini belime koydu ve kapıyı açtı sonrasında içeri dalıp beni kucağına aldı ve '' Aşkım iki dakika şurada öpeyim nolur'' dedi . Niyeyse çok gerçekçi geliyordu bunlar bana sonra rol icabı olduğunu düşündüğüm şeyi yaptı '' Bebeğim nolur bak annenler de öğrenmez hemen işimizi bitiririz hadi bak '' dedi . Eli kalçama kaydı ve gözlerime özür dilerim diyerek baktı sonra yavaşça eli yukarıya yani göğsüme yaklaştı ve hafifçe elini geri çekti .
Ne demek bana dokunmuyorsun ama çıldırtıyorsun Ha NE DEMEK BU KOMUTANN!!
İç ses yeter!
Bize yaklaşan iki adam görmesiyle silahını çıkardı ve ateş etti . Beni tek eliyle tutuyordu . Adamlar artmaya başlayınca timi de içeri girdi aralarından birinin '' Konutanım sizde hızlı çıktınız'' dediğini duydum ve arkamı döndüm binbaşı beni kucağına çekti ve fısıldadı '' Amacın ölmekse o iş kolay 'Güzel Avukat ' '' dedi .
!GÜZEL AVUKAT DEDİĞ!!NEEE NASIL NİYE NEDEN !!
YAKTIN BİZİ BİNBAŞI
Tam yarım saattir çatışıyorlardı bu sırada Özgür ve Ateş Bey adamlarıyla içeri girmiş Elif Hanımı alıp çıkıyorlardı. Bunu bildiğimden rahattım .
O komutanın kucağının rahatlığı olmasın aşkım;)
Kes sesini -^-
Oh şükür gittin
Binbaşı tam beni indiriyordu ki yandan gelen bir kurşun kolumu sıyırdı hafif inlememle tüm tim bana baktı . Binbaşı '' hay sikeyim koruyamadım emaneti'' dedi . ''N-ne e-emaneti ? '' diye sordum ama canım çok açıyordu bu ilk yaralanışım değildi ama ilk kurşun yaramdı . '' Uyanık kal Avukat sakın uyuma SAKIN !'' dedi .
Tim yanımıza geldiği sırada bayılmamaya çabalıyordum ama olmuyordu . ''O-olmuyor ya-yapamıyorum '' dedim kısık sesle sesimi ben bile zor duymuştum .
En son duyduğum ses '' DEMİR ! Kapıyı aç! HADİ !'' diyen binbaşıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat Hanım
ActionBaşarılı bir avukatın hayatı bakalım askeriyeye yardım ettiği davadan gönlünü birine kaptırmadan çıkabilecek mi? . . .