7.Şarap Kırmızısı

109 5 0
                                    

Balo saatine az kalmıştı o yüzden hızlıca makyajımı yaptım benimle çocukluk arkadaşım Duru ve korumam Mert de gelecekti  .

Karan Beye ve abisine güvenmemiştim özellikle abisinin benim üzerimde baskı kurabileceğini düşünmesi çok saçmaydı .

Nolur nolmaz Poyraz'ı aradım haber verecektim ama bir şey olursa gelmesini isterdim yada direkt sevgilim olarak onu öne sürerdim ona soracaktım.

Hemen açtı sanki Arabamı bekliyormuş gibi .
''Efendim Melis''

'' Poyraz ben Karan Bey ve abisine çok güvenemedim de şey sevgilim var dedim adama da -"

''Bekle seni almaya geliyorum ''

''Hayır dur ben seni alayım zaten korumam ve Duru da gelecek ama işte Mert'i sevgilim sansın istemem bir de o Duru ile de ilgilenecek Duru'nun elbisesi biraz iddialı da''

''Tamam güzelim bekliyorum ''

''Tamam saol Poyraz''

Hemen arabaya bindim Merti evinden aldım sonra ben arkaya o öne geçti ve Duru'yu aldık evinden o sırada Mert'e Poyraz'ı söylemeyi unuttuğumu fark ettim .

''Mert , Poyraz'a sür o da geliyor.''

''Tamam , Melis Hanım ''

Poyraz'a gelince hemen inmesi için aradım
''Geldiniz mi güzelim?"

'' Evet ama askeriyede miydin ?"

''Hayır evdeydim iniyorum hemen ''

''Tamam öptüm'' dedim ve kapattım .

Duru aniden tek kaşını kaldırıp ''Öptüm?'' dedi
''Evet Duru noldu ki?"

''Aşıksın sen ,bugüne kadar hiç bir erkeğe öptüm demezdin ''
''Belki'' dedim sorusunu açık uçlu cevaplayarak o sırada Poyraz bindi arabaya hemen yanıma oturdu .

''Çok güzel olmuşsunuz,
avukat hanım ''dedi ve elini omzuma koyarak beni kendine çekti tabi Duru'da bunları izliyordu .

Kısık bir sesle ''Poyrazz'' dedim
''Efendim bebeğim '' dedi o da kısık sesle .
''Duru bize bakıyor '' dedim ona gözlerimi büyüterek.
''Baksın , güzele bakmak sevaptır ''
dedi ve devam etti .
''Bende büyük sevap işliyorum hep sana baktığım için '' dedi ve saçıma bir öpücük bıraktı .

Ben tam Poyraz'a sarılmayı planlarken Duru konuştu ''Bende Duru , Melis'in çocukluk arkadaşıyım ve arkadaşımın ilk defa doğru bir seçim yaptığına şahit oldumda bu salağı adam ettiğiniz için gelin bir elinizi öpeyim .''dediği şeyle ona kızarak baktım sonra bana dönerek  konuştu .
''Ne yani Ege'ye düzgün mü diyorsun !?''

Poyraz yavaşça bana döndü ve konuştu ''Aaa bende diyorum kimi dövmedim Ege'ymiş  ona da bir randevu tarihi verelim bu gün bitsin onunda faturasını kesicem . Sana yavşayan salak Kaan Şekercioğlu'nun da.''

Adamın adını mı biliyordu ama nasıl?!?
Çok takmamaya çalıştım . Araba durduğunda geldiğimizi anladım ilk Mert inip kapımızı açtı sonra Duru'yu indirdi . Poyraz da benden önce inip beni indirdi .

İçeri girdiğimizde bana ayrılan masaya geçtik ve 2 dakika sonra bir çok kişi geldi ve onlara kartımı verdim.

Onlar gidince de bir kaç dakika sonra yanımıza  Karan Bey ve Abisi olduğunu düşündüğüm  bir adam yaklaşmaya başladı bizim masanın  önünde durduklarında Karan Bey ile selamlaştım. Abisine elimi uzatmadım oda uzatmadı ama gözleri elini belime koymuş Poyraz' daydı .

Sessizliği bozan Poyraz  oldu . ''Kaan Bey gözlerinizi sevgilimden alırsanız sevinirim. Yoksa illegal işlerinizden sizi tutuklayayım mı ?  '' dedi  ikinci cümlesini bir tek ben duymuştum .

Elimi Poyraz'ın beline attım ve  okşadım sakinleşmesi için çünkü boynundaki damarı şuan bile çok belirgindi.

Kaan Bey konuştu bu sefer gözleri Duru'daydı . '' O zaman Melis Hanım'ın arkadaşıyla tanışmak isterim .'' dedi ama olmazdı güvenmiyordum.

Duru'dan beklemediğim bir hareket geldi o an Mert'e dönüp sevgilim bizim bir şeyler konuşmamız lazım nişanla ilgili '' dedi  ve Mert'in elini tutarak gidiyordu ki Kaan Duru'yu  bileğinden tuttu ve bana bakarak konuştu ''  Melis  ya sen gelirsin ya arkadaşının boynuna bir kaç morluk bırakırım . Sen seç hangisi ?'' dedi ve dondum .
O an Mert ve  Poyraz aynı anda  ''SEN KİMİ TEHDİT EDİYORSUN LAN?!!'' diye gürlediler .

Poyraz, Kaan Bey'e kafa attı sonra Mert de Duru'nun dudağına minik bir öpücük  bırakıp benim yanıma verdi o an çok tanıdık simalar geldi yanımıza.
Tabii yaa Poyraz timini de çağırmıştı o an anladım beni operasyonu için kullanmıştı Karan Bey 'de onlara ortak olmuştu . O an nefes alamadım.

Panik atak geçiriyordum Duru bunu anlayarak beni bu alandan çıkarmak için elini koluma koydu ve beni  ilerletti.

Dışarıya çıktığımızda merdivenlere oturduk ve nefes almaya çalıştım ama olmuyordu Duru elimden telefonumu aldı ve hemen Barbaros abiyi aradı .

''Efendim prensesim ''
''Melis ses ver iyi misin ''

Duru konuştu ''Abi benim Duru, Melis panik atak geçiriyor.''

''Ne?! Hemen geliyorum konum  atın!''

Bana baktı gelsindi Poyraz bir cezayı hak ediyordu '' Atıyorum abi ama Melis çok kötü hastaneye mi gitsek  ''

''Bende onun ilacı var at sen Duru geliyorum abicim .''

''Görüşürüz abi '' dedi ve kapattı.

Bir kaç dakika sonra birilerinin ayayk seslerini duydum ama çok kötü haldeydim.
Duru arkasına baktı ve konuştu ''Eniştemler geldi aşkım''
Zar zor konuştum ''S-siktirsin, o n-nerden (nefes almaya çalıştım ) senin e-enişten (nefen''       '') oluyor.  ''

''Tamam zorlama kendini sakin ol derin nefes al güzelim hadi '' dedi nazikçe denedim ama olmadı .

Tam önümüzde bir araba durdu  ve Barbaros abim beni görür görmez koştu .
''Melis bana bak ! Melis şşşh bir şey olmayacak sana .
İzin vermem bana bak ''

Baktım ama çok bulanıktı yine nefes almaya çalıştım ama hayır olmuyordu ciğerlerim sıkılmıştı sanki .
Abim uine konuştu ''Melis hadi güzelim hadi abicim çok güçlüsün sen hadi yaparsın . '' su  ya  ihtiyacım vardı hemde hemen hiç iyi değildim .

Zorlanarak ''S-su a-abi su'' diyebildim sadece hemen arkamdaki Çelik Timine baktı ve Poyraz'a ''Hemen şu getir lan kız panik atak geçirsin sen adam döv dalyarrak '' diye emretti .

Bir kaç saniye sonra abim bana su içirdi ve biraz nefes alabilince hapımı da verdi ve bana sarıldı  sonra konuştu . ''Geçti güzelim bak geçti izin vermedim bak .'' dedi saçlarımı okşarken hala bana sarılmaya devam ediyordu .

Poyraz'a baktığımda bana bakmıyordu ayağa kalktım yavaşça yanına gittim ve konuşmaya başladım bağırarak ''SEN NASIL BENİ OPERASYONUN İÇİN KULLANIRSIN YA NASIL AKLIM ALMIYO ALLAH BELANI VERSİN ŞEREFSİZ, ONURSUZ ,GURURSUZ BEN BENİ CİDDEN SEVİYORSUN SANDIM YA ŞAKA GİBİ AMA SEN NAPTIN BENİ OPERASYONUN İÇİN KULLANDIN !"
dedim ve tokat attım .

Yüzü yavaşça yana döndü ve gözlerini yere dikti . Cevap vermemesi daha da sinirlendiriyordu beni. Bu sefer de ''CEVAP VERSENE LAN!"diye bağırdım.

Bu sefer o bağırdı bana evet bana bağırdı ''BEN Mİ SENİ SEVMİYORUM  BEN Mİ SENİ KULLANDIM TAMAM KABUL BUGÜN  BELKİ AMA  BAŞKA NEDE KULLANDIM SENİ SÖYLE SÖYLESENE HA ?!!! SÖYLEYEMEZSİN AMA YOK ÇÜNKÜ!!" dedi

Titremeye başladım o benim tanıdığım Poyraz değildi o -o  bambaşka biri olmuştu. Gözlerim doldu ama tek kelime etmedim o ise sadece beni izliyordu Mert çıktı o an içerden yanıma geldi hemen ''Melis Hanım iyi misiniz?!''diye sordu sesi endişeliydi hemde çok .

Arkamı dönmem ile her şeyin kararması bir oldu . . .





















 

Avukat Hanım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin