10.Kasırga

106 6 2
                                    

Bara gelmiştik tabi bne girmeden Poyraz'a mesaj atmıştım ,biraz kıskandırmaktan zarar gelmezdi bence.

Pelin bir yanıma , Duru da diğer yanıma oturdu ; ben üç tekila söyledim ve bizim dedikodu zamanı başladı.

''Eee sizin Poyraz Bey ile işler nasıl ?'' diye sordu Duru imalı bir şekilde .

''Daha yeni sevgili olduk abartma Duru'' dedim o sırada tekilalar geldi hemen bir tane indirdim ve limonu tuza banıp emmeye başladım .

Tam Pelin söze giriyordu ki yanımıza üç tane 1.80 boylarında yavşak adamlar geldi , tek olsam muhatap dahi olmayacaktım ama üç kişiydik.

Adamlardan en yavşağı konuştu
''Selam güzellikler sizi buraya ne atmış acaba..''
Sonra bir diğeri konuştu ''Abi yalnız bu hanımefendiler buraya bir tık fazla kaçmış gibi onların dengi biz oluyoruz değil mi '' dedi salak salak sırıtıp .

O ana kadar  hiç onlara dönüp bakmadığım ortadakinin aklına gelmiş  olacak ki benim için ve kendi için bir şeyler sipariş etti . Ben ise arkadan Poyraz'a yazıyordum üç ünlem , bir konum ve 1 kere çaldırmak yeterliydi gelmesi için .

Adamlar 5 dakika boyunca gözlerini dekoltelerimizden ve boynumuzdan ayırmadan ahlaksızca cümleler kurarak bizi taciz etmeye devam ederken dayanamayarak Pelin ve Duru'ya baktım bence gidebilecek durumdalardı.

Ardından konuştum '' Kızlar hadi gidelim gelin zaten Poyraz gelmiş mesaj attı. Hadi ''

Duru ve Pelin aynı anda''Tamam '' dediler.

Tam bende gidiyordum ki bileğim biri tarafından tutuldu dönüp baktığımda kim miydi tabiki iki saattir istisnasız bizi taciz edenlerin en yavşağı
''Şş fıstık nereye kaçıyorsun bakalım ''

''Gidiyorum gerizekalı kolumu bırakırsan'' dememle eli tam kalçama iniyordu ki aynı anda üçü de bir yumruk yedi kim diye bakmadım çünkü biliyordum Poyraz  gelmişti .

Poyraz adama yumruklar indirirken konuştu''Bu sevgilime yavşadığın  için ''
''Bu ona dokunma cesaretin için ''

''Ve buda onu taciz ettiğin için ''diyerek beni kucağına aldı ve bardan çıkardı .

Timinden en tanıdık olanlar yine onunlayken, onların kucağında da arkadaşlarım vardı . Duru Timur'un , Pelin de Polat'ın kucağındaydı.

Poyraz sinirini biraz atmış olacak ki konuştu ''Güzel sevgilim ben sana bensiz gitme demedim mi hele de bu elbiseyle hm? Ha güzelim sen benim sınavım mısın?!''

Bende dudaklarına yakınlaşarak konuştum
'' Hmhm güzel bir sınav ama ''
''Evet sevgilim güzel bir sınavsın '' dedi ve dudaklarımızı kavuşturdu arabanın önündeydik sanırsam o an patlayan flaşla dondum . Hemen Poyraz 'dan ayrıldım .

Magazinciler direkt
''Melis Hanım  bu gizli aşkı daha ne kadar saklayacaktınız , evlilik ne zaman gelir ?''

Poyraz'a döndüm ''Arabaya bin  hemen senin mesleğini gizlemek için çabalayacağım ''dedim o da hemen bindi zaten .

''Arkadaşlar izninizle henüz yeni bir ilişki sevgilimin yüzünü de silerseniz sevinirim '' dedim .

''Niye Melis Hanım  sevgiliniz gizli birimi ''

''Melis Hanım  sevgilinizin mesleği ne ''

''Melis Hanım yeni davanız nasıl gidiyor.''

''Melis Hanım nişan gelir mi ?''

Diye soruları cevapsız bıraktım ve arabaya bindim .
Poyraz'a döndüm  ''Geleceklerinden haberim yoktu çok ani oldu özür dilerim eğer ayrılmak istersende anlarım yüzünün yayılmaması lazım sonuçta mesleğin için .''

Avukat Hanım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin