Bayılmamın üstünden 1 hafta geçmişti ve ne Poyraz yazmıştı ne de Timinden biri. Ben bayılınca çok telaşlanmış Duru anlatmıştı, ama hastaneye beni bıraktıktan sonra gitmiş.
Bugün reglimin ilk günüydü ve Barbaros abim hep takip ederdi regl takvimimi bana da hem 1 kutu çikolata ve 2 paket büyük boy ped yollardı. Sabah yine arayıp hangi marka istediğimi sormuştu .
Bu gün şirkete gitmemiştim benim yerime Uğur bakıyordu davalara ve müvekillere.
Zil sesini duyunca apar topar kapıya gittim . Açınca karşımda tüm askeriyeyi ve her birinin elinde 1 kutu çikolata ve ped bulmayı beklemiyordum bunlar bana bir ömür yeterdi .
Direkt içeri girdiler; en sona Poyraz kalınca elindekileri aldım ve içeri girdim ona çok sinirliydim bana bağırmıştı. Beni kullanmıştı.
İçeri giderken bileğimden tuttu ve beni ilk bulduğu yere sürükledi . Asena'yı görüce geri çıktı ve başka bir yere sürükledi bu benim odamdı.
Kapıyı kilitledi ve hiç beklemediğim bir anda dudaklarımızı birleştirdi , onu gerçekten seviyordum ama beni kullanan biriyle yapamazdım ki ama dudağını dudağımdan çekmesini de istemiyordum .
Keşke hep böyle kalabolseydik dudakları evim gibiydi, çölde bulduğum su gibiydi benim herşeyim o olmuştu .
Biraz bekledi hiçbir şey yapmadan sonra ben yavaşça alt dudağını emdim o da benim üst dudağıma saldırdı. Ellerim boynunda yerini alırken onun elleri belimi ve kalçamı okşuyordu .Öpüşmemiz bittiğinde dudaklarımızı ayırmadan sarıldı bana sonra yüzümün her bir yerini öptü ama hayır duraması lazımdı gözlerim doldu ona aşıktım çünkü...
Yavaşça ayrıldım ondan ve konuştum
'' Poyraz ,olmaz bizden olmaz, ben yapamam yani sen asker ben avukat olmaz bizden ben çok merak ederim seni atak geçiririm hep olmaz Poyraz yapamam lütfen anla beni ...''dedim.''Tamam Melis öyle olsun beni istemediğini söyle gidicem ve bir daha beni görmeyeceksin söz. '' dedi ama onu çok istiyordum varlığı huzur demekti fakat babamla yaşadığım şeyleri Poyraz'la da yaşamak istemiyordum olmazdı ,olmamalıydı .
Cesaretimi topladım ,derin bir nefes aldım ve gözlerinin içine baktım ama gözlerim doluyordu. ''Seni istemiyorum Poyraz'' dedim ardından kafasını salladı ve yarım saat sonra evimde yine ben ve Asena kaldık .
Gittiklerinde yatağın kenarına çöktüm ve açılmak için beni sıkıştıran barajlarımı sonuna kadar açtım ve yaşlar teker teker gözümden akmaya başladı.
Asena yanıma geldi ve ''Abya ağlama niye ağlıyorsun?"diye sordu bu sefer ona sarılıp ağlamaya devam ettim o kucağımda uyuya kalınca da yatağa geçtim ve onunla birlikte uykunun kollarına bıraktım kendimi .
___________________♡____________________
Poyraz'dan
Askeriyeye dönmüştük ,Melis beni istemediğini söylemişti o zaman niye öptüğümde karşılık vermişti bu düşünceler sırayla beynimde dolanırken beni bunlardan ayıran Timur olmuştu .
''Komutanım niye biz apar topar çıktı yengenin evinden noldu da bizi çıkarttınız. ''dedi .''Öptüm ,o da karşılık verdi ama beni istemediğini söyledi. '' dedim .
Polat konuştu bu sefer '' Komutanım yengenin babası da asker değil mi ?''diye sordu
''Evet?"
''Komutanım kız babasının mesleğinden dolayı panik atak ve güven sorunu var size de bu yüzden istemediğini söylemiş bence ama eğer karşılık verdiyse sizi seviyordur.'' dedi .
Sonra Niyazi Abi konuştu ''Poyraz Komutanım siz daha iyi bilirsiniz ama benden söylemesi biz asker adamız yarin öbür gün ne olur belli olmaz gidin bunu söyleyin Melis Hanım'a anlayacaktır eğer seviyorsa.''dedi haklıydı bana ne olacağı belli olmazdı.
Haftaya ilk iş şirketine gidecektim evet evet hatta bizimkilerden biri müvekkil olarak akşam saat sekize randevu ayaralasındı aynen bu işi Bulut'a kitledim ve rahat bir uyku çekebilirim artık . . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat Hanım
AcciónBaşarılı bir avukatın hayatı bakalım askeriyeye yardım ettiği davadan gönlünü birine kaptırmadan çıkabilecek mi? . . .