5.Özür Mektubu

143 4 2
                                    

Poyraz'dan

Avukat bayılacakken onu tuttum ve arabasına ilerledim camı tıklattım
Gizem' di galiba kızın adı hemen açtı kapıyı Melis' i  görüce bağırmaya başladı ''NAPTIN ABLAMA NİYE BAYILDI NOLDU ONAA!"

''Sakin ol sadece bayıldı ayrıca kötü olsam onu sana getirmez kaçırırdım. '' dedim . Oda doğru der gibi kafa salladı arka kapıyı açıp Avukatı yatırdım ve benlinden kemeri bağladım.

Avukatımı arkada tek bırakmak istemediğim için sordum ''Araba sürmeyi biliyor musun?''

''Hayır '' dedi

''Geç arkaya o zaman dikkat et Avukatıma kafasını çarpmamalı'' dedim ve sürücü koltuğuna geçtim hemen .
Askeriyeye doğru sürmeye başladım.
Girince Beton Binbaşı geldi yanıma.
Tam ''Abicim na-" diye konuşmaya başlıyordu ki beni görünce ''MELİS NERDE ,POYRAZ !?!''diye gürledi.

''Komutanım a-" diyordum ki yine bağırdı ''NERDE LAN MELİS !??''diye.
''Arkada '' dedim sadece.

Arabanın arka kapısını açtı Melis'i kucağına aldı ve hızla gitti .

___________________♡____________________

Barbaros Türksoy'dan

Melis'i baygın halde görünce Poyraz'a çok sinirlendim. Melis benim kardeşim sayılırdı ona dokunanı, onu üzeni yaşatmazdım ben .

Revire girdim hemen Nazlı beni görünce ''Noldu komutanım '' diye koşarak geldi yanıma . Sedyeye  yatırdım Melis'i o sırada Poyraz da yanında bir kız ile geldi  .

Nazlı'ya bakarak ''bayıldı '' dedi ve gitti .
Kızı burda bırakarak .
Birkaç saat sonra yavaş yavaş uyanmaya başladı ;çok fazla sinirlenince veya üzülünce oluyormuş öyle dedi Nazlı ama kim üzmüştü benim meleğimi kim kırmıştı onun kalbini o bana babasının emanetiydi .

Ben 20 yaşındayken, Melis daha 3 yaşındaydı .
Ahmet Abi onu bana emanet etmişti vefat etmeden önce yıllarca hem Melis'e hem de Deniz yengeye yardım etmiştim . Ve şuan Melis'in bu hali benim emanete yaptığım kötülüktü.

Beni kendimi suçlayan düşüncelerimden Melis'in cümleleri çıkardı.
''A-abi noldu bana? En son Poyraz'a kızıyordum beni öptü diye'' dedi .
Duyduğum 'ÖPTÜ ' kelimesi bende şalterlerin atmasını sağladı ve biranda Melis'e yüksek bir sesle .

''KİMİ ÖPTÜ KİMİ ?! SENİ Mİ ?! ULAN POYRAZ!!! SİKTİM BELANI ASLANIM ''dedim ve koşarak çıktım  revirden .

Etrafta ''NERDE LAN POYRAZ AYDIN !?!!'' diye bağırıyordum .
Poyraz'ı gördüm o an idman yaptırıyordu yanına gittim ve kulağının dibinde ''SEN MİSİN LAN BENİM KARDEŞİMİ ÖPEN!!! '' diye bağırdım.

Poyraz bir anda sıçradı bu seferde ''ASKER ADAM SIÇRAR MI KORKAR MI LAN GERİZEKALI  BAŞLA ELLİBİN TUR TEMPOLU SONRA İKİBİN SET MEKİK VE DÖRTBİN SET BEN ÜSTÜNDEYKEN TEK ELİNLE ŞINAV !" diye gürledim.

O sırada Bulut'un diğerlerine ''Kimi öptü ki Poyraz Komutanım ?" diye sorduğunu duydum. Sende Bulut başla ellibin tur hadi !'' dedim ve gittim başlarına Albayımı gönderdim çünkü benim eğitimim vardı.

___________________♡___________________

Melis'den

Abim koşarak gitti böyle gürleyeceğini bilseydim söylemezdim ama o benim öz abim gibiydi . Yanımda Gizem'i görünce şaşırdım ''Gizem?"
''Abla seni asker abi getirdi sonrada hemşireye bayıldı  deyip gitti benide burada bıraktı '' dedi

''Tamam Güzelim gel ben seni otele bırakması için birini görevlendireyim'' dedim ve kalktım hızla kalkınca başım döndü;
Osırada Nazlı girdi odaya ve ''Melis Abla niye kalktın Beton Komutan öldürür beni zaten abime ceza vermiş Bulut,Timur ve Polat Abime de niye anlamadım ama Timur abim 'Hay avukatı öpen ağzına,yüzüne ,beynine tüküreyim ' diye sövüyordu abime en son '' dedi ve hemen bir askeri çağırdı beni taşıması için .

Asker gelince hemen sordum
'' Rütben ne ?!"
''Korgeneral'im  ben Avukat Hanım rahat olun ''
Lan oha birde bu kadar genç lan valla oha!
''Oha sen yani siz pardon yani komutanım nasıl bu kadar genç -"diyordum ki beni kucağına aldı ve konuştu
''Sus Melis başım ağrıdı ;13 yaşında başla, yarbay olarak mezun ol kolay iş ''

''Adımı nerd-"diyordum ki
''Sus yoksa seni hiç istemediğin şekilde sustururum '' dedi ve yürümeye başladı Gizem'de peşimizden geldi . İdman alanından geçerken Ekrem Amca beni ve generali gördü hemen geldi ''Komutanım ? Melis Kızım? Ne iş?!"dedi 
O an açık eğitim alanından Babaros Abim geldi gürleyerek ''LAN İNDİR LAN KARDEŞİMİ NE SANIYORSUN KENDİNİ SEN?! HA ?!" dedi .

Ben sıçradım ;soyadına baktım Korgeneralin 'Mete 'ydi ' siması  da çok tanıdıktı . Benim sıçramamla abime döndü yavaşça ve konuştu ''Bir şey mi dedin BİNBAŞI TÜRKSOY ?!" Gizem'e baktım sonra Ekrem Amca'ya göz göze gelince yanıma geldi ''buyur kızım  '' dedi .

''Amca müvekkilimi yıldızlar yurduna bırakabilecek biri var mı  ?"

''Tabi var kızım ''Time döndü ''Demir kalk , ve Gizem kızımı yıldızlar yurduna bırak'' dedi .

Barbaros Abim bana dönerek ve tırsarak ''İn abicim komutanımın kucağından hadi Güzelim '' dedi
İnmeye yelteniceğim sırada Poyraz konuştu tabi yaa o da burdaydı .
''Binbaşım bence Korgeneralim biraz kıskanç benim avukatımı kuc-" diyordu ki atladım .
''NERDEN SENİN AVUKATIN OLUYORUM LAN,SUÇ MU İŞLEDİN ?!''diye bağırdım.

O da bana bağırıyordu ki Korgeneral konuştu ''Binbaşı Aydın Melis ne senin avukatın ne de ben onu senin elinden almak istiyorum kardeşin telaşlıydı yardım ediyorum şuan hem Nazlı'ya hem de Melis'e o yüzden kes sesini ve ne beni yor ne de Melis'i '' dedi ve hemen yere atar gibi indirdi beni acıyla inledim ,abim gelip beni kucağına aldı  .

Avukat Hanım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin