2.Yara Bandı

290 7 2
                                    

Binbaşı Poyraz Aydın'dan

''Hadi oğlum  hadi lan !''
Kucağımda  narin bir kuş gibi  dikkatle tuttuğum kadına baktım . Çok güzeldi .

Oooo bizim odun kafalı Binbaşımız aşık mı olmuş ne ben okeyim reis bu çıtıra
Olur bundan...

İç ses sen boş beyninle ne diyorsun?!
Melis kucağımda acıyla kıpırdadı  .
O sırada ''Ooo komutanım aşık olmuş beyler hadi hayırlısı . Komutanım yengenin adı ne ?'' dedi Bulut  tam ben cevap veriyordum ki Melis mırıldandı
ne dediğini duymak için daha da yakınlaştım salak timim de ne yaptığımı  izliyordu . O an Melis naif sesiyle ''Gitme. . .'' dedi kulağına eğilip, ''Yanındayım güzelim , hep yanındayım'' dedim.

Timur ''Komutanım siz abayı fena yakmışsınız avukat hanıma '' dedi sırıtarak .
Sert ve sinirli ifademi kuşanıp ''Sana burdan bir girerim yüzbaşı birdaha kimse çıkaramaz ! NE DEDİĞİNE DİKKAT ET !  '' diye bağırdım Güzel Avukatım bana bu sayede daha çok sokuldu bana, o yasemin kokusu burnuma geldi derin bir soluk aldım .

   
                *             *             *

Askeriyeye gelir gelmez Melis'i revire götürdüm Nazlı beni görür görmez ''Abi noldu iyi misin bir yerine bir şey mi oldu ?! '' sorularına telaş ve panikle devam ederken susturdum onu .
Avukatı sedyeye yatırdım 1.70 anca vardı  boyu bense 1.95 adamdım .

Akıllı kardeşim hemen yarasına baktı sadece sıyırmıştı ama ilk kurşun yarası olduğu belliydi çünkü karnının alt kısımlarında fazlasıyla bıçak  ve çakı kesiklerinden kalma izler mevcuttu .

Melis uyurken bende başında bekledim .Ancak uyku beni yavaş yavaş içine çekiyordu . . .

Melis 'den devam

Üzerimde bir ağırlık  vardı, yavaşça gözlerimi açmaya çalıştım beyaz tavanı izlerken bir ses duydum '' Sonunda uyandın abime haber vereyim '' dedi ve kapıya gitti .
2dk sonra içeri binbaşı ve timi girdi ilk konuşan binbaşının hemen yanındaki Ekrem Albaydı .
''Nasılsın Melis kızım iyi misin ?''
Tam konuşacaktım ki boğazımın çok kuru olduğunu fark ettim ''S-su '' diyebildim hemen bana su verdi binbaşı hemen içtim daha sonra bardağı yanımdaki masaya koydum ve ''Saolun efendim daha iyiyim '' dedim .
Albay hemen '' Kızım resmiyeti bir kenara bırak ben senin amcan sayılırım amca de bana '' dedi  ve tekrardan geçmiş olsun diyip gitti.

Binbaşı geldi ve  ''Ee avukatım 2 gündür iyi uyudunuz ''dedi ve şokla açılan gözlerimle ona baktım zorlukla konuşarak ''2 GÜN MÜ!? '' diye haykırdım resmen .
2 gündür şirkete gitmiyorum demekti bu ve davalar vardı en önemlisi Pelin vardı  panik atak geçirmiş olabilirdi bana ulaşamadığı için çantamın nerede olduğunu sorduktan sonra hemen Pelin'i aradım  binbaşı da peşimdeydi.
Pelin telefonu  açar açmaz '' A-abla i-iyi misin ?! Ç-çok ç-çok ko-korktum '' dedi ''İyiyim güzelim iyiyim sakın ol derin nefes al '' hemen aldı yavaşça bıraktı sonra bir daha aldı ve ben soru sordum kafası dağılmalıydı '' Şimdi  güzelim ofiste kim var ?"
''Pa-Pamir Bey ve Ş-Şebnem Ha-hanım var .'' dedi panik atağı hala devam ediyordu siktirdi  hemen  onun yanına Pamir'i ve Şebnem'i yollayacağım söyleyip ilk olarak Şebnem'i aradım.  İlk çalışta açtı ''Melis Hanım iyi misiniz ? '' dedi  ''İyiyim ama sen  Pelin'in yanına gidebilir misin panik atağı tuttu yine kötü durumda '' dedim oda hemen '' tamam ben hemen gidiyorum Pamir Bey çok korktu size bir şey olacak diye onu da arayın ''dedi   ve kapattı .

Binbaşı tam ben Pamir 'i arayacakken konuştu  '' İstersen hemen ofisine bırakabilirim orada bir kargaşa çıkmış gibi de '' dedi ''Lütfen çok iyi olur komutanım '' dedim ve Pamir'i aradım ama telefon hoparlörde kalmıştı tam kapatacakken açtı ve '' Melis güzelim iyi misin noldu Melis konuşsana bak ben senin değerini anladım yarın bir yemek yiyelim ve konuşalım olur mu ? '' dedi ve ben şoka girdim tek diyebildiğim ''GÜZELİM Mİ ?!! '' diye bağırmak oldu
'' Noldu Melis kızdıysan demem bir daha özür dilerim  ama yarın yemek yiyelim olur mu ?''

Binbaşına baktım kaşları çatıktı ve elini sıkılıyordu, çenesini sıktığıda yapılı yüzünde hemen belli oluyordu .
''Pamir ben kapatmalıyım '' dedim ve suratına kapattım .
Bınbaşıya mahçup bir ifadeyle döndüm ve  '' Ben özür  dilerim hoparlörde kalmış gerçekten çok çok çok özür dilerim ben siz yani sen yani komutanım duyun istemezdim çok özür dilerim '' dedim durumu toparlamaya çalışarak.

Bana göz ucuyla baktı ve sakinleri az da olsa '' Sorun değil Melis Hanım sizi merak etmişlerdir ama o dal yarr- yani davarın bir anda size patronu olmanıza rağmen  'GÜZELİM ' demesi hoş değildi bu nedenle  bir tık sinirlendim ama sorun değil . ''  dedi .

O sırada geldiğimizi anladım ve onu da davet etmeyi düşündüm

Nereye yatağa ?

Kes sesiniiğ!!

Yoo aşıksın kabul et

Yoo değilim kim demiş

Benn dedim
ee hadi ama kabul ett
AŞIKSINN
♡!A Ş I K S I N!♡

Yoo değilim kes sesini ve otur şimdi hahahaah güleyimde boş kalmasın bari aşıkmış mış mış bok aşığım.

Binbaşına baktım '' Adınız neydi ?''diye sordum  '' Efendim ?'' dedi yineledim
''Adınız ? '' dedim ''Ha Poyraz  yani adım Poyraz''
''Poyraz Bey gelmek ister misi-'' dememe kalmadan '' Olur valla bir çaya hayır demem'' dedi ; arabasını park etmesini bekledim ,üşümüştüm 2 dakikada bunu anlamış olacak ki deri ceketini attı omzuma elini de belime yerleştirdi  ve ''Nolur  nolmaz Avukat Hanım, size bir şey olsun  istemeyiz '' dedi  .

Birlikte şirkete girdik beni yanımda bir askerle ilk görüşleriydi bu nedenle bir takım dedikoducu çalışanlarım kuytu köşelerde benim onları duymadığımı sanıp binbaşı hakkında konuşuyorlardı.
Hatta adı Berna olan '' Melis Hanım ve Asker bilemedim olmamış sanki ama adam direk gibi bu nasıl boy maşallah '' dediğini duydum .

Ve onlara doğru ilerledim , yanlarına gelince '' Ee Berna nasıl olmuş muyuz ha ?!'' diyip göz kırptım. Berna bir tık tırstı tabii ancak benim özel hayatım hiç kimseyi ilgilendirmezdi bunu anlamaları lazımdı . Yanındaki kız da hemen söze girdi '' Melis Hanım biz öyle demek istemedik yani şey çok uzun ya beyefendi o yüzden siz 1.75 boyunuzla yani o yüzden  . . .'' dedi ancak daha çok battı . '' Ne varmış boyumda Dilek'' dedim .

Sinirleniyordum  ne hakla beni dış görünüşümle yargılarlardı !

Go sisss!!
Onlara ne bizim binbaşımız beğendiyse
Sorun yok yani değil mi?:D

İç ses binbaşı sadece bir asker o kadar başka bir vasfı olmayacak hayatımızda .

Onları orda bıraktım ve asansöre ilerledim benim ofisim en üst katta yani 7. kattaydı . Beraber mutfak olarak ayrılan odaya ilerledik ben çayın suyunu koydum ve kaynamasını beklerken zeytinyağlı sarma ve limonlu kurabiye çıkardım . Tabakla birlikte servis ettim , o sırada Pelin geldi
'' Melis Hanım size kıyafet getirdim birde kediniz doğuruyor eve uğramanız lazım yarın da davanız var .'' deyip çıktı.

Ben üstümü değiştirmek için mutfaktan çıktım.
Mutfağa gittiğimde komutan yerine bir not vardı .
''Acil görev çıktı telefon numaramı yazdım arkaya bak birde çay çok güzel olmuştu saol :)''

Okuyup kağıdı cebime attım ,arabanın anahtarını alıp çıktım ofisten.
Yoldayken bilinmeyen bir numara aradı açtım .

'' Alo, kimsiniz''

''Benim Poyraz ''

''Anladım,bir sorun mu var ?''

''Aslında evet deri ceketim sende kalmış ,onu bana getirebilir misin diyecektim ''

''Tamam , konum atar mısın ?''

''Teşekkürler Avukat Hanım atıyorum ''
Dedi ve kapattı.

Ben de arabamdaki deri ceketle askeriyeye sürdüm  .








Avukat Hanım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin