Barbaros abi beni odama çıkradı çok uykum vardı pijamalarımı giyip uyudum yanımda da Asena uyuyordu .
Pijama:
Güneşin hafif ışıkları gözlerime değiyor ve yakıyordu , ancak beni Asena'nın öpücüğü uyandırdı.
Hemen hazırlandım bu sefer elbise yerine crop ve pantolon giymiştim .
Bu sefer normalden farklı olarak beyaz topuklularımı giydim Asena'yı da kucağıma aldım , gerekli bir kaç şeyi çantama koyup arabama ilerledim .
Arabaya binerken telefonum çaldı , arayan Pelin'di .
Açtım.
''Efendim canım?''''Melis Hanım cuma akşamı müvekiliniz Karan Bey sizi bir davete çağırıyor da haber vermemi istedi .''
Şaşırmıştım Karan Bey aldığım ilk davalardandı.''Tamam canım geleceğimi söyle davetiye varsa sana versin dresscode var mı?"diye sordum bir karizmamız vardı yani çizilmesindi .
''Var davetiyede yazıyormuş bir de Melis Abla ,Karan Bey size elbise almış zaten onu denemenizi eğer beğenmezseniz , birlikte alışverişe çıkacağınızı söylüyor '' Ne demek bana elbise almak çok emrivaki olmuştu bu kabul edemezdim .
'' Tamam sen elbiseyi giymek istemediğimi söyle , ben kendim bakarım bir şeyler.''
Arkadan bir takım sesler geldi o an ama anlayamadım.''Melis Hanım '' dedi Karan Bey ve devam etti.
''Bakın biliyorum çok emrivaki ama sizin bana yaptığınızın karşılığı lütfen aldığımı giyin , beğenmezseniz yenisini alırım.'' Cidden sınırları aşıyordu ben resmiyet severdim en azından müvekkillerimle .
''Bekleyin lütfen birazdan şirkete geleceğim yoldayım , yüz yüze konuşalım '' dedim ve cevap vermeden kapattım .
Bir kaç dakika içinde şirkete gelmiştim . Hemen arabayı park ettim ve koşar adımlarla 7.kata çıktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat Hanım
ActionBaşarılı bir avukatın hayatı bakalım askeriyeye yardım ettiği davadan gönlünü birine kaptırmadan çıkabilecek mi? . . .