Tanıtım

267 36 170
                                    

İyi okumalar...

Yıl 1962..

Tüm kraliyetin düşmanı, tüm insanların görünce taşladığı Cadı Agatha.

Tüm kraliyet kucağında yeni doğmuş bebeği ile kaçan Agatha'yı kovalıyordu.

Onlar Agatha'ya ve çocuğuna merhamet etmezlerdi. Yıllardır bu anı bekliyorlardı, cadıyı öldürmek onların en büyük mutluluğu olacaktı.

Agatha cesurdu, korkmazdı. Kraliyet'ten asla korkmayan Agatha şuan korkuyordu çünkü çocuğunu yaşatmazlardı, onu öldürmek için herşeyi yaparlardı. Agatha daha da  hızlandı.

Minik bebeğini kraliyet aldığı an uğursuzluk getirir diye öldürürlerdi. Kraliyet Agatha'yı sevmezdi çünkü o bir cadıydı ve kraliyetteki insanlar cadılar yüzünden birçok sevdiğini kaybetmişti.

Yemyeşil ormanın içinde Agatha arkasında ki kraliyet askerlerlerinden kaçıyordu, onların vicdanı ya da acıma duygusu yoktu.

Güzel kadının yüzü bembeyaz olmuştu koşmaktan ama o hep dik başlı ve gururlu bir insandı. Baş eğmezdi, şuan da baş eğmiyordu.

Agatha ormanın içinde koşarken karşısında gördüğü koca şelale ile durmak zorunda kaldı.

Etrafı sarılmıştı.

Askerler gülüyordu deli gibi çünkü yıllardır peşinde oldukları cadı Agatha'yı yakalamışlardı.

Agatha yüzünü askerlere çevirdi, şuan ölmeyecekti çünkü kral gelip öldürecekti onu ve kral geliyordu.

Başını dikleştirdi ve konuştu Agatha "Beni burada öldürsenizde ruhum ölmez, bizim soyumuz bitmeyecek ve sizi yok edeceğiz." Agatha son cümlesini söylerken kucağında ki bebeği Diana'ya baktı.

Askerin biri alaylı şekilde güldü, onlar Agatha'yı ve diğer Cadıları hiç ciddiye almamışlardı lakin birgün pişman olacaklardı.

Farklı bir askerde lafa atıldı ve "Kucağında ki o lanet bebekte sende öleceksin, siz lanetli cadılsr yaşayamayı hak etmiyorsunuz." Agatha gülümsedi. Bebeği ölmeyecekti buna izin vermezdi. Diana büyüyecek ve krallıktan intikamını alacaktı, en çokda annesinin intikamını.

Agatha buna inanıyordu.

Kral gelmişti bunu o siyah asil atından ve tacından anlamak zor olmazdı. Kral büyük bir gurur ve sevinçle indi atından. Agatha'yı yakalamak büyük bir başarıydı onlar için.

Kral Agatha'ya yaklaştı ve "Ölümünün benim elinden olacağını söylemiştim Agatha ve eminim ki bunu sende duymuştun. Sen ve o kucağınds ki lanet bebek ölecek, ölünüzü toprağa dahi gömmeyeceğim. Bu yeşilliklerin üstünde lanetli bedenleriniz çürüyüp gidecek." Agatha güldü öyle güldü ki sesi tüm ormanda yankılandı.

Kral sinirlendi. Gözlerinden ateşler çıkıyordu resmen. Agatha bebeğine son kez baktı alnından uzunca öptü ve kulağına "intikamımızı al bebeğim, sana güveniyorum Diana" diye fısıldadı.

Agatha arkasına baktı, şelaleye. Bebeğinin bu sefer yanağından öptü ve onu şelaleye attı, yaşaması umudu ile. Bebeği şelalenin altındaki nehre düşmüştü ama o inanıyordu Diana yaşayacaktı.

Agatha önüne döndü askerler şaşkınlıkla şelaleye bakarken, Agatha hayatının son cümlesini ormanda sesi yankılanacak şekilde bağırarak kurdu "Benim kızım yaşayacak, Diana yaşayacak ve neslimiz devam edecek. Diana gelecek sizin bedenlerinizi yakacak. Diana intikamımızı alacak!"

Askerler gülerken kral gülmüyordu çünkü Agatha'nın anneside bu şekilde ölmüştü ve Agatha gelmişti intikam için. O kızın yaşayacağını orada sadece Kral ve Agatha biliyordu.

Kral öyle sinirlenmişti ki damarları belirginleşmişti. Agatha'nın kalbine elindeki hançeri sapladı sinirle ve hançeri Agatha'nın kalbinden geri çekip yere attı.

Kral ve askerleri oradan uzaklaşırken Agatha ölmüştü. Ancak Agatha gülümsüyordu, ölürken dahi gülümsüyordu. Çünkü Diana yaşayacaktı.

Ormanda ayak sesleri belirginleşti. Siyah saçlı, koyu kahve gözlü bir adam geldi. Bu adam Agatha'ya aşık olan ama asla Agatha ile olamayan adamdı. Alex.

Alex ilk önce yerde ki bıçağı aldı ardından sevdiği kadının bedenini kucakladı ardından onu gizli tahta eve getirdi ölü bedenini bahçeye gömdü. Eve girip masanın üstüne kanlı bıçağı bıraktı. Bu bıçak intikam duygusunu büyüteceti. Agatha artık yok olmuştu. Agatha'nın ruhu gelirmiydi bilinmez ama yılların cadısı Agatha'nın ölmesi akıl alır şey değildi.

Alex şelalenin altındaki nehre gitti, Diana'yı bulmak için. Diana onun çocuğu olmasa bile Diana'yı o büyütecekti. İntikam için.

Alex nehirin kenarında ağlayan bir bebeği gördü, o bebek intikam için büyütülecek olan Diana idi.

Alex bebeği kucağına aldı tahtadan eve götürdü.

Yıllardır Kraliyetin kabusu olan Agatha ölmüstü ancak onlar asıl kabusu Diana ile göreceklerdi.

Şuan Agatha'yı öldürdükleri için kutlama yapan krallık yıllar sonra Diana sayesinde asıl kabusu göreceklerdi.

Diana yaşıyordu ve kraliyeti alev gibi yakacaktı. Onların karanlık kabusu olacaktı.

Kraliyette ki kutlamada herkes mutluydu bir kişi dışında. O da Kral.

Kral farkındaydı herşeyin, cadının kızının birgün gelip onlara kıyameti yaşatacağının farkındaydı.

Agatha'nın ölmesi ile hiçbirşey bitmemişti, her şey yeni başlıyordu.
.

Selamlarr, az önce yanlışlıkla tanıtım bölümünü sildim... Şuan yeniden atıyorum, duzenleyemeden attığım için yazim yanlışları olabilir kusura bakmayinn🥹💌

CADININ KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin