3| HASTALIK

153 23 163
                                    

İyi Okumalar🖤

Gecmis zaman..

Yazar'dan..

Diana sıkıntıdan küçük tahta evin her yerini sanki bilmiyormuş gibi yeniden turluyordu. Ofladı, sağa baktı. Tekrar ofladı, sola baktı. Hayır, aklına hiçbir şey gelmiyordu, üstelik acıkmıştı da ve bu durum sinirlerini bozuyordu. Gözlerini duvarda ki, Alex'in kendi elleri ile yaptığı takvime dikti.

Takvim 18 Ağustos 1968'i gösteriyordu, doğum gününü.

Hayır, Hayır. Annesinin ölüm yıldönümünü.

Diana hiçbir zaman doğum gününü kutlamamıştı. Zaten doğum gününü çok önemsemiyordu çünkü kutlanılacak bir şey değil diye biliyordu.

Eğer kraliyetteki doğum günü partilerini görseydi de böyle düşünür müydü?

Takvim her 18 Ağustos'u gösterdiğin de uyumadan önce kendi kendinin doğum gününü kutluyor ardından da annesinin duyacağına inanarak onu özlediğini söylüyordu.

Diana duygularını dışına vurmayan bir çocuktu, 6 yaşında olmasına rağmen. Yalnızca bir kere 'annemi özledim' diyerek ağladığında Alex ona çok kızmıştı ve o da korkup hemen susmuştu.

Alex dışında kimsenin yüzünü görmüyordu Diana. Yalnızca birkaç kez yüzünü gizleyerek Alec ile birlikte meydana çıkıyor, eksiklerini alıyorlardı. Orada gördüğü insanlar dışında pek insan görmezdi. Diana, Alex'e hiçbir zaman 'amca, dayı' gibi lakaplar ile seslenmemişti. Hep, 'Alex' diye seslenmişti.

O sırada minik Diana'nın karnından garip sesler duyuldu, acıkmıştı.

Aynı vakitte de kapı çalmıştı. Alex olamazdı çünkü yemek için avlanmaya gitmişti ve asla erken gelmezdi avlandığı zamanlar.

Diana yavaş adımlar ile tahta kapının önüne geldi, ardından da küçük elleri ile kapıyı açıp kafasını dışarıya çıkardı.

Kimse yoktu. En azindan Diana öyle sanıyordu.

Küçük kız bakışlarını yere eğdiğinde peçetenin üstüne konulmuş 1 dilim tarçınlı, limonlu, havuçlu kek gördü. Gözleri neşe ile parıldadı. Sonunda midesine garip garip hayvanların eti dışında bir şey girecekti.

Kapıdan dışarı çıktı ve hemen keki küçük avuclarının arasına aldı, iştahla yemeye başladı. Keki yerken sağına, soluna bakıp birinin izleyip izlemediğine baktı. Kimseyi göremedi ve tekrar sevinç ile kekini yemeye devam etti.

Bu sırada ağaçların arkasından birisi onu izliyordu ve küçük kız bunu fark edememişti.

Yüzünde buruk bir gülümseme ve duygusallıkla her yıl, bu tarihte Diana'nın doğum gününü kutlamak için ona bu kekten yapardı.

CADININ KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin