Galatasaray takımında yer alan herkes bir masanın etrafına dizilmiş, Fatih Terim' in konuşmasını heyecanla bekliyorlardı. Bu konuşma her yeni transfer yapıldığında tekrarlanmasına rağmen kimse heyecanından ödün vermezdi. Fatih Terim' in ağzından çıkan tek bir söz bile onlar için önemliydi.
" Biliyorsunuz Mauro İcardi' nin transferi net bir şekilde kesinleşmişti. Bugün ise gece ikide Türkiye' ye uçağa büyük ihtimalle varacak. Takımca sizden istediğim bir şey var, çocuklar."
Fatih Terim derin bir nefes alıp verirken, ardındaki orta yaşlarda görünen adam ise takımdaki yabancı oyuncular için Fatih Terim' in söylediklerini ingilizceye çeviriyordu.
" Mauro' nun şuan ki ruh hali son yaşanan olaylardan dolayı iyi değil. Sizden istediğim ona ne geçmişte yaşanan olaylardan bahsedip daha da modunu düşürmeniz, ne de onu bir baskı bir tedirginlik içerisinde koymanız."
Muslera' nın kaşları çatıldı tam ağzını açıp bunun hakkında bir şey söyleyecekken Fatih Terim' in bakışları ona doğru döndü.
" Sizin asla böyle bir şey yapmayacağınızı biliyorum, gençler ama bunları da söylememezlik yapmamam gerekiyordu."
Fatih Terim bakışlarını, Muslera' dan çekip masanın etrafında toplaşmış olan Galatasaray oyuncularının üzerinde dolaştırdı.
" Sizden istediğim tek bir şey var. Ona sadece Galatasaray' ın bir spor kulübünden daha fazlası olduğunu... bir aile olduğumuzu gösterin."
Masadaki herkes gibi Kerem' de, Fatih Terim' in bu sözlerine karşılık gülümsemekten kendini alı koyamadı. Ailelerine yarın yeni bir üye daha katılacaktı ve kesinlikle buradaki herkes onu aileden birisi olarak kabul edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guerra Por Amor // Kerem Aktürkoğlu • Mauro İcardi
RomanceKerem ve İcardi aynı hayatı yaşayan iki yabancıydı.