Aşklar italik yazılar ingilizce haberiniz olsunnn.
•••
Kerem her zamanki gibi diğer
Galatasaray oyuncularla birlikte, antreman için, Galatasaray' ın özel halı sahasına gelmişlerdi. Bir kaç kişi haricinde neredeyse çoğu kişi toplanmış olduğu için sadece diğer kalanların gelmesini bekliyorlardı.Bedenini duvara dayamış, kafasını arkaya doğru yaslamıştı. Kafasındaki son zamanlarda ki düşünceler gittikçe büyüyordu ve böyle devam ederse kendini içten içe yiyip bitireceğini de çok iyi biliyordu. Bu durumunun yakında başlayacak maçlara yansımamasını dilemekten başka bir çare yoktu onun için. Eğer yansırsa Fatih Terim onu gerçekten takımdan gönderecekti.
Kerem duyduğu ayak sesleriyle bakışlarını sesin geldiği yöne doğru çevirdi. Mertens, Zaniolo ve Fatih Terim' in bahsettiği yeni yıldız oyuncuları.
Mauro Emanuel İcardi Rivero.
Yeni tanışmalarına rağmen bu üçlü konuşup gülüşemeye çoktan başlamış gibi görünüyordu. Galatasaray oyuncuları takıma gelen yeni transferle tanışmak için oturdukları yerden çoktan kalkmış onun yanına doğru ilerliyorlardı. Galiba bu görüntüyü en son farkedende Kerem olmuştu.
Kerem ise hızlı adımlarla kalabalık ortamın içine doğru ilerlemişti. Herkes büyük bir heyecanla yeni gelen transfer ile tanışıp gülüşüyordu. İcardi' nin ise bundan pek bir şikayeti olduğu söylenemezdi, hatta şikayetten çok bundan oldukça mutluluk duyuyordu. Fransa' da yaşadığı onca şeyden sonra Türkiye' de takımının onu böyle karşılaması kalbinde bir şeylerin çoktan kıpraşmasına sebep olmuştu.
İcardi neredeyse çevresindeki herkesle tanıştıktan sonra tanışmadığı sadece birisi olduğunu farketti. Çocuğun yüzünde onları izlerken bir gülümseme olsada, gözlerinden yorgunluğu farketmişti. O ela gözler bir aynaya büründü ve aynanın içinde kendini gördü. Aynı kırgınlık, aynı hüzün ve aynı kafa karışıklığı...
Yüzündeki büyük gülümseme hafifçe solmuş ama yine de samimi denilebilecek bir gülümseme vardı. İcardi daha adını bile bilmediği bu çocuğa doğru bir kaç adım atıp yaklaşıp elini ona doğru uzattı.
" Maruo. Mauro İcardi."
Kerem bir İcardi' ye, bir de ona doğru uzattığı uzun büyük eline baktı ve yüzündeki gülümseme büyüdü. İcardi' ye göre biraz da olsa küçük kalan elliyle, onun elini sıktı.
" Kerem Aktürkoğlu."
İkili bir süre bakışlarını birbirinin üzerinde dolaştırdı. Gözleri birbirleri için ayna görevini görüyor, ikiside o gözlerde kendilerini görüyorlardı.
" Tanıştığıma memnun oldum, Kerem." Derken İcardi, Kerem' in ismini pek düzgün telafuz edememiş olucakki Kerem hafifçe güldü. İcardi onun neden güldüğünü açıkçası pek anlamamışa benziyordu.
" Bende seninle tanıştığıma oldukça memnun oldum, Mauro."
Elini İcardi' nin elleri arasından çeken ilk Kerem olmuştu. İcardi fazla Kerem' i takmadan diğer oyuncularla konuşmaya devam etmeye başladı.
O sırada halı sahaya antrenörün içeri gelmesiyle herkes bir anda toparlanıp sıraya geçti. Antrenör bir kaç adım daha yaklaşarak, bu senenin tamamlanmış Galatasaray takımında memnuniyetle gözlerini dolaştırdı.
" Bugün Fatih Terim' in isteği üzerine Antreman iptal. Onun yerine tanışma yemeği yiyeceksiniz."
Takımdaki yabancı oyuncuların bazıları anlamadığı için Kerem sesli bir şekilde Antrenörün dediklerini takıma ingilizce bir şekilde çevirerek anlattı. Çoğu kişi bu durumdan oldukça memnun olmuş gibi görünüyordu.
Mauro İcardi ile daha da yakından tanışabilmeleri için kapalı bir restoranda özel bir tanışma yemeği yiyeceklerdi ve gerçekten de bu İcardi' nin takıma daha çabuk alışabilmesi için iyi bir fırsattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guerra Por Amor // Kerem Aktürkoğlu • Mauro İcardi
RomanceKerem ve İcardi aynı hayatı yaşayan iki yabancıydı.