"yanlış bir şey yaptım gibi hissediyorum."
"..."
"cidden, sen... bütün sabah tek bir kelime bile etmedin. o cümleyi söyledim diye, değil mi?"
"..."
"buna alışkın değilim. lütfen kira, bana bir şey söyle."
"nasıl söyleyeyim yahu??? ne demek 'sailor satürn diğer bütün savaşçılardan iyi'? bu düpedüz cahillik!"
"....kira, bununla ilgili bir sürü araştırma var-"
"başlarım araştırmasına! sailor moon hepsini döver, umrumda değil."
"..."
"hah. hem, bir erkek ne anlayacakmış sailor moon'dan..."
"bütün bölümlerini izledim."
"..."
"sen... sen cidden milyonda birsin."
****
"taeyang-ah.""hmm?"
"görmedim sandın, değil mi?"
".. neyi, güzelim?"
"... güzelim diyerek yumuşatmayı deneme sakın. sen... senin, bir şişe hapla lavaboda ne yapmaya çalıştığının tek bir açıklaması olabilir."
"kira, biliyorsun ki çok yemek yemediğim için-"
"hayır! yemek yemediğin için kullandığın o aptal vitaminler değil onlar, biliyorum! tanrım... ben seni yemeğe çağırmak için gelmesem, işini orada bölmesem, sen şimdi..."
"..."
"ben, çok özür dilerim... özür dilerim..."
"..."
"
"kira... lütfen ağlama, olur mu? ben...açıklayacağım, söz veriyorum...""ben, yalnızca, o kadar çok korktum ki..."
"..."
"anlamıyorum. yokluğumun ihtimali seni bu kadar üzerken, bunu yapma isteğini içimden neden atamadığımı ben de anlamıyorum kira. ama söz veriyorum, bunu aşmaya çalışacağım. senin için."
"ve, kendin için."
"..."
"söz ver."
"söz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayalıklar, choi taeyang
Fanfictiongenç kira, kayalıklarda intihar etmeye çalışan taeyang'a hayatı sevmeyi öğretir. tw: [üstü kapalı da olsa] intihara teşebbüs çağrışımları içerir