Розділ 1

299 14 0
                                    

Кінець березня хіба це не чудово? Звичайно це чудово особливо для нашої трійки, які не горять бажанням виходити кудись зайвий раз.У цій трійці є два хлопці та одна дівчинка:Осаму, Сигма,Сьорі.Познайомилися вони в дитячому садку і з того часу стали не розлий вода.Ця трійка часто любила робити ночівлі і сьогодні не виключення, ну як би кінець навчального року.

                                     ***

Сьорі–крутилася на стільці,Дазай–лежав на ліжку звісивши ноги, Сигма–сидів на ліжку спершись на нього руками всі мовчали, тому що не знали, що говорити.Дазай уже засинав від нудьги.Сигма та Сьорі також хотіли заснути і Сьорі вже вставала зі стільця, щоб лягти поряд з хлопцями,так вони спали всі разом у трьох їм було так тепліше та зручніше.Дівчина вже йшла до свого ліжка, але їй на телефон прийшло повідомлення і та одразу підійшла до столу, на якому був її телефон.

–Сьо,ти серйозно?–почувся голос Дазая

–Мені ж цікаво–подивившись у телефон там було повідомлення про те, що Накахара Чуя почав стрімити–О, так не спати..аа де мій ноут?Де ж він?–хлопці в шоці дивилися на те як їхня подруга бігає по всій кімнаті і шукає свій ноутбук який був на столі–Чому ви мовчите?Краще допоможіть–Сигма мовчки показав на стіл, де стояв ноутбук–О,дякую,Сигмочка!

–А навіщо нам ноутбук якщо ми спатимемо?–поцікавився кароокий

–Яке спати?!

–Дазай,якщо ти не зрозумів спати ми не будемо–сказав Сигма він то вже прийняв той факт, що Накуме їм не дасть нормально поспати

–Дідько...добре так вже й бути–шатен закотив свої очі і став на ліктях–Скажи хоч що ми дивитимемося?

–Як що?Ми будемо дивитися стрім Чуї–сказала спокійно дівчина лягаючи на ліжко

–Що ми дивитимемося стрім якогось нафарбованого гея?!–Дазай ніколи не любив дивитися стріми він не розумів як це взагалі можна дивитися

–Він не гей, а на рахунок тебе я сумніваюся–хихикнула Сьорі і їй в обличчя полетіла подушка–Ей ти чого,знаєш  кажуть на правду, не ображаються

–Заспокойтесь..–тихим голосом сказав Сигма, але його не особливо чують, оскільки ті двоє почали битися подушками і Сигма вирішує також до них приєднатися.Билися вони б ще довго якби не Сьорі,яка сказала:"Все мені набридло" і вони припинили бути подушками але правда іноді Дазай бив Накуме подушкою тому Сигма вирішив лягти між ними, щоб ті припинили битися.

На все готовий Where stories live. Discover now