Розділ 10

117 10 10
                                    

Після тієї зустрічі Дазай був на сьомому небі від щастя і стрибав до стелі.Чуя і Дазай обмінялися номерами і впринципі непогано спілкувалися хлопці вирішили познайомити своїх друзів чому б і ні(розумієте до чого я там і не далеко весілля).

***

І ось настав цей день усі вони сидять і мовчать просто не знаю про що говорити.

-Чуя, - звертається до нього Сьорі подруга Дазая після того як відпила трохи чаю, тут була випивка але дівчина не любителька алкоголю-у тебе є дівчина?

-Ну, Сьо,ти нормальна таке запитувати?-Дазай якщо чесно не розумів чому вона це питає так як і так все зрозуміло.

-Цілком,так дівчина є?-дівчина була з тих хто дізнається те що їй потрібно будь-яку ціну(маленька копія мене або більша так-то вона старша мене )

-У мене немає дівчини.-вийшовши з шокового стану відповів Чуя, для нього було просто не очікувано що таке запитують так як якби була у нього дівчинка вона сиділа б поруч з ним, а поки що поруч з ним Дазай(розумієте про що я ось і я ні)

-Чудово, а хлопець є?

-Хлопця також немає, що це за допит?

-Був.-всі подивилися на іншу дівчину- це була Йосано подруга Чуї.Накахара готовий був убити її поглядом, він зустрічався з хлопцем але це було давно і то це було лише тому що йому було цікаво як це бути з людиною твоєї ж стати, до речі там не було нічого серйозного вони просто багато проводили час разом, ну і все ,а зросталися тому що Чуя побачив як його вже колишній хлопець цілувався з якоюсь дівчиною йому було прикро через це і вони просто по мирному розійшлися.

Всі дивилися на Накахару в шоці, бо про це ніхто не знав, крім Йосано,хлопець лише знизав плечима і трохи відпив свого улюбленого червоного вина.У глибині душі Дазаю було боляче від того, що у Чуї був хлопець але і він був радий тому що шанси зросли.

***

Вони балакали про щось і пили хтось алкоголь,хтось чай.Сигма вже лежав на колінах Гоголя який гладив його по волоссю Ацуші якого теж споїли лежав на ногох у Акутагави.

-Хлопці сплячих красунь спати хочете?-спитала Йосано на що вони порсто кинули і понесли сплячих красунь до спальні-Ну що ж вони пішли, а що ми?

-Не знаю як ви я йду зроблю собі чай - сказала Сьорі і пішла робити чай

-Дазай, твоя подруга завжди так багато п'є чаю?-запитала Акіко, це вже була п'ята чашка чаю за вечір,а ще до цього можливо вона пила, а вона пила.

На все готовий Where stories live. Discover now