Розділ 12

104 9 4
                                    

-Хто тут гамірить?-побачивши Чую поруч із Дазаєм, то здивувався це ще й багато сказано.-Чуя?!

-Тато?! - Чуя був не менш здивований.

–Він твій батько ?!–Дазай був дуже здивований такого він не очікував такого(ХАХПХАХАХАХАХ Я ПРОСТО ПРЕДСТАВИЛА ЯК ЦЕ ВИГЛЯДАЄ).

–Дорогий,що сталося?–Ззаду до Морі підійшов Фукудзава обійняв його і поцілував у щоку(милота то яка).Сірий чоловік подивився на двох молодих людей.–Дорогий, чому ти не сказав,що твій племінник прийде?

–Я його син.

–У сенсі син?–Морі ніколи не говорив,що у нього є діти і не говорив, що Чуя його племінник або що Коє його племінниця це Юкіті зробив такий висновок.–Чому ти ніколи не казав, що в тебе є син?!

–Ну у мене є ще дочка,а говорити про дітей я не хотів  так як не вважав це за потрібне.

–Серйозно тато?! Як це не сказати своєму чоловікові, що у тебе є діти?!

–Давайте ми не будемо сваритися я розумію що Морі вчинив не правильно.–Фукудзава не любивши конфлікти, тому намагався все заспокоїти.

–Гаразд, я просто заплющу на це очі.–відповів Чуя,бо дуже втомився і хотів спати.

Дазай дав Чує свій одяг і показав де ванна,а сам пішов до батьків.

–Тато,а де Чуя може сьогодні поспати?

–У гостьовій кімнаті ще не прибрано тому може він спатиме разом з тобою?–запропонував Морі та Фукудзава позитивно кивнув.  

–А у кімнаті Рампо не можна?–не те щоб Дазай не хотів спати разом з Чуєю ні він хотів, але він не знав як на це відреагує Чуя.

–Там уже Рампо з По.–відповів Фукудзава.

–Якого він тут робить?!

–Ну, він приїхав до нас.

–Гаразд,я до себе.

Дазай піднявся на другий поверх і побачив стоячи Чую біля комода на якому були різні фотографії, рудоволосий був одягнений у велику білу фудболку і в шорти яких не було видно через фудболку, правда, вони трохи спадали.Дазай любитель оверсайз речей тому у нього весь одяг був на кілька розмірів більший тому фудболка, яку Чуї дав дазай була йому як сукня.Осаму тихо підійшов до Чуї і теж почав дивитися фотографії.Накахара розглядав одну фотографію, де Дазай був одягнений у футбольну форму і тримав кубок,того дня його команда посіла перше місце це була їхня перша гра.

–На цій фотографії мені 15 років.–тихо сказав Дазай.Чуя злякано обернувся і подивився на Дазая.

–І як довго ти стоїш?

–Хвилин десять.

–Міг би сказати що ти прийшов.–Дазай тихо хихикнув.

–Чого сміємось?

–Нічого, ти сьогодні будеш спати зі мною  всі кімнати в яких міг би спати ти або зайняти або не прибрані.–Дазай говорив упевненим і спокійним голосом насправді він готовий був під землю провалиться,а Чуя лише відповів:"мг"(кинню).

Дазай відвів Чую в свою кімнату, а сам пішов митися.Зайшовши в свою кімнату він побачив сплячого Чую
"Адже колись я бачитиму тебе сплячого щодня і буду разом із тобою спати." він відразу почервонів.Через п'ять хвилин він все ж ляг у ліжко до Чуї запитаєте, що він робив п'ять хвилин він дивився на Чую.

На ранок Чуя прокинувся першим на його грудях спав Дазай.Впринципі Чуя не був проти він трохи підвівся на ліктях і почув щось на кшталт: "мхгм" тому він не продовжував вставати.Або від нудьги або через інтерес Накахара почав перебирати волосся шатена вони були м'які та пухнасті.Ще пів години і сплячий принц прокинувся.

–Мхм..добрий ранок!

–Доброго ранку, втавай давай ти важкий.–да бідний Чуя.

–Мгм..–Чуя важко зітхнув і просто встав.

–Дякую,я йду.–шатен нічого на це не відповів і просто кивнув.

Через кілька хвилин Чуя поїхав Дазай викликав йому таксі.
_________________________________________________

На все готовий Where stories live. Discover now