Прийшовши додому від Сьорі, а це був пізній час майже дванадцять ночі,хлопець вирішив піти на кухню випити чаю і спати але на кухні на нього чекали Фукуздава з Морі.Як тільки вони його побачили, то відразу підбігли до нього і почали оглядати.
–Що ви робите?–поцікавився Дазай який вже й трохи спати хотів
–Цілий–відсторонившись від Дазая та сказали разом в один голос Огай та Юкіті
–А який ще?
–Чому ти не сказав, що будеш пізно?–запитав суворим голосом сіроокий
–Тому,що в мене сів телефон
–Де ти був?–також суворо запитав Морі
–У Сьорі
–Добре йди спати,вже пізно –вказавши рукою на вихід з кухні сказав Фукудзава
–Я ще чай хотів пити
–Який чай? Спати йди–сказавши це сіроокий чоловік вийшов, а темно волосий підійшов до хлопця і поклав свою руку на його плечі
–Дазай,Фукудзава правий, тобі потрібно йти спати, але якщо хочеш можеш швиденько зробити чай і піти до своєї кімнати,добре?–шатен так і зробив
***
Тиждень пройшов непомітно.Гоголь виявився новим однокласником нашої трійки. Дазай намагався уникати Сигму так як зробив йому боляче— відмовивши.Вони впринципі спілкувалися але Дазай не дивився в його очі.Сигма був постійно біля Колі,а щодо Сьорі вона відбивалася від дівчат як зазвичай.Справа не в тому, що всі дівчатка бігали за нею та хотіли дружити або зустрічатися з нею, а в тому, що вона подруга Дазая.Дазай був популярний серед дівчаток всі хотіли з ним зустрічатися і дізнатися його краще і Сьорі могла їм у цьому допомогти,але вона цього не хотіла тому,що вона знала, що Дазая дівчинки не цікавлять від слова зовсім та знала це давно. Дазай постійно їй казав, що це не так і, що він не гей але результат ми бачимо.
***
Хлопець спустився на кухню і був трохи шокований так як Фукудзава готував сніданок.У цьому немає нічого дивного тому,що його батько вміє готувати і готує але тільки тоді,коли Морі на роботі а так-то в основному готує Морі, йому це подобається і впринципі ніхто не був проти,ну спочатку Дазай був але з часом змирився.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На все готовий
Fiksi PenggemarДазай звичайний 15-річний школяр,який закохався у 22-річного стрімера-Накахару Чую.Вони мешкають в одному місті.У Дазая є друг-Сігма який закоханий в нього але він знає що це невзаємно.Також у Дазая є подруга, яка запропонує йому стати теж стрімером...